Ze kan zo...intens kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan Rachel's hoofd niet uitstaan, haar lippen in het bijzonder.
Ik vond Total Eclipse of the Heart ook een totale faal. Die stem van haar klonk veel te gelikt, vergeleken met de originele rauwe stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze kan zo...intens kijkenen dat dramatische gehuppel steeds als ze een nummer zingt
en haar stem is voor sommige nummers gewoon te mierzoet
quote:
Hoe oud ben jij omearos?quote:
Ja, veel te zoetsappigquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Total Eclipse of the Heart ook een totale faal. Die stem van haar klonk veel te gelikt, vergeleken met de originele rauwe stem.
sommige nummers moet je idd niet netjes zingenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Total Eclipse of the Heart ook een totale faal. Die stem van haar klonk veel te gelikt, vergeleken met de originele rauwe stem.
Oeh, het mooie 30quote:
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, veel te zoetsappigWel jammer dat ze zo vaak zingt. Ik vind die Santana veel prettiger om naar te luisteren.
Vond ik fijner dan 29. Alleen al omdat iedereen me er zo nodig aan moest herinneren dat ik 30 werd.quote:
Wtf je bent redactie games.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond ik fijner dan 29. Alleen al omdat iedereen me er zo nodig aan moest herinneren dat ik 30 werd.
Ja, ik vind rachel vaak irritant. Ze doet me denken aan iemand van de middelbare school. Ook zo'n irritant kind. Ik vind Kurt erg leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JaIk vind Santana siewosie interessanter als personage.
Spellcheckerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf je bent redactie games.Wat doe je dan?
Ik denk dat Drizzt me er het meest mee gaat plagen, omdat ik dan al 30er ben en hij nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vond ik fijner dan 29. Alleen al omdat iedereen me er zo nodig aan moest herinneren dat ik 30 werd.
Kurt is een schatje, ook in het echt.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik vind rachel vaak irritant. Ze doet me denken aan iemand van de middelbare school. Ook zo'n irritant kind. Ik vind Kurt erg leuk
whehe, ik ben op de FP een tijdje spellchecker geweest. Succesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spellcheckeral heb ik nog niets gecheckt in de week dat ik het nu ben
![]()
Straks even kijken
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Spellcheckeral heb ik nog niets gecheckt in de week dat ik het nu ben
![]()
Straks even kijken
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik denk dat Drizzt me er het meest mee gaat plagen, omdat ik dan al 30er ben en hij niet
30 is mooi, zo'n tof nieuw tijdperk weerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets met zijn haarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kurt is een schatje, ook in het echt.!
En ik vind Mr Schue heel leuk maar ik heb ook iets tegen zijn mond, heb gewoon een complex.
Oh...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:21 schreef omearos het volgende:
[..]
whehe, ik ben op de FP een tijdje spellchecker geweest. Succes
Nou, ik weet het nog niet. Ben het nu een week maar heb alleen maar op de bank gehangen ziekig. Ik moest een artikel redigeren en daar ben ik wel even mee bezig geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Dat is op zich wel chill, niet veel werk ook of wel?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
Of wacht, als je soms dat topic ziet waar spelfouten gemeld worden dan wel.
Lijkt me op zich echt wel leuk om te doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets met zijn haarik kan al die haargrappen dan ook niet waarderen
[..]
Oh...en? Games lijkt me echt leuk
[..]
Nou, ik weet het nog niet. Ben het nu een week maar heb alleen maar op de bank gehangen ziekig. Ik moest een artikel redigeren en daar ben ik wel even mee bezig geweestWeet niet hoe de andere stukken zijn, we zien het wel.
Oh je hebt nog even te gaan dusquote:
ik redigeerde vooral na het plaatsenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets met zijn haarik kan al die haargrappen dan ook niet waarderen
[..]
Oh...en? Games lijkt me echt leuk
[..]
Nou, ik weet het nog niet. Ben het nu een week maar heb alleen maar op de bank gehangen ziekig. Ik moest een artikel redigeren en daar ben ik wel even mee bezig geweestWeet niet hoe de andere stukken zijn, we zien het wel.
Nou 25 voelde ik gewoon echt.Voelde me echt even andersquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
30 is mooi, zo'n tof nieuw tijdperk weerIk vind het voor het eerst een volwassen leeftijd eik... En je bent ook het jonkie van de dertigers
Bestaat dat boek echt?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je hebt nog even te gaan dusNou ik vond 30 echt leuk
![]()
Lees alleen niet het boek 'Dertigersdilllema's'
ik heb het boek "het jaar dat ik 30 werd" van Aaf Brandt Corstiusquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je hebt nog even te gaan dusNou ik vond 30 echt leuk
![]()
Lees alleen niet het boek 'Dertigersdilllema's'
Onder de 20/21 is toch echt not donequote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw minimale leeftijd eik Ll? 16? 18?
18 + is legaal dus waarom niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onder de 20/21 is toch echt not done
Ja, moet je doenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me op zich echt wel leuk om te doen.Ik stel me misschien beschikbaar de volgende keer.
Oh, na plaatsen redigeren is inderdaad wat minderquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef omearos het volgende:
[..]
ik redigeerde vooral na het plaatsenIk moest ook zelf artikelen herschrijven, en daar had ik op het laatst geen tijd meer voor, dus toen maar gestopt
Uh-huh.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm wel voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bestaat dat boek echt?Ik dacht dat het een soort mythe was.
Ik was 26 toen ik een relatie kreeg met iemand van 19quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rightquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wat is er zo erg aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik bewaar 'm wel voor je![]()
It's real babyIk heb tot mijn 31e slecht geslapen door dat boek.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:33 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik was 26 toen ik een relatie kreeg met iemand van 19Maar afgelopen zomer vond ik 19 toch wel te jong
Was wel jammer, damn wat een lekker ding was datquote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, ik kan me er iets bij voorstellen.
Oh dat gejenk over je biologische klok, het aantal eitjes dat drastisch verminderd en nog veel meer dingen waar ik nu liever nog niets over wil weten.quote:
Maar je hebt nu een geschiktere aan je haak geslagenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef omearos het volgende:
[..]
Was wel jammer, damn wat een lekker ding was dat
eitjes? Overbodige zooiquote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat gejenk over je biologische klok, het aantal eitjes dat drastisch verminderd en nog veel meer dingen waar ik nu liever nog niets over wil weten.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je hebt nu een geschiktere aan je haak geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |