Ouch, ik ben nog geen drol opgeschoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijf jij ook verhalen Miauw?
Ik meen me iets te herinneren dat je het met Vaduz over schrijven had...
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef omearos het volgende:
-Miauw- steeds als ik jouw nick zie moet ik hieraan denken
Ze leven alleen in mijn hoofdquote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schrijf jij ook verhalen Miauw?
Ik meen me iets te herinneren dat je het met Vaduz over schrijven had...
Maar wel grappig...er komen mensen met verschillende geloven op af?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:25 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ben er in 2001 voor het eerst geweest, ik geloof dat ik 3x in taize zelf ben geweest en 1x bij de ontmoeting rond o&n
Hé Vaduzquote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ouch, ik ben nog geen drol opgeschoten.
Die zat in de laatste uitvoering van de musicalvereniging waar ik bij zitquote:
Opschrijven dusquote:Op woensdag 29 december 2010 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze leven alleen in mijn hoofd
[..]
Maar wel grappig...er komen mensen met verschillende geloven op af?
Fantastischquote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Die zat in de laatste uitvoering van de musicalvereniging waar ik bij zit
Ja, ik val op de onmogelijke mannen. Of ze hebben bindingsangst (wat gewoon een andere manier is om te zeggen: "It's not me, it's you) of ze zijn bezet óf ze zijn gay. En gay is ook die jongen uit Gleequote:
Die jongen is echt cutequote:Op woensdag 29 december 2010 15:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik val op de onmogelijke mannen. Of ze hebben bindingsangst (wat gewoon een andere manier is om te zeggen: "It's not me, it's you) of ze zijn bezet óf ze zijn gay. En gay is ook die jongen uit Gleedat is verder het enige wat onze liefde in de weg staat gelukkig
Oh ik bedoel de jongen van de tegenpartij, die Jessyquote:Op woensdag 29 december 2010 15:26 schreef omearos het volgende:
[..]
Die jongen is echt cutemaar een beetje jong voor mij
Het jaar is bijna voorbij, dus we hebben niets gezienquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de jongen van de tegenpartij, die Jessy![]()
Hij komt uit 1987 en ik niet echt maar who caresBij gebrek aan beter
![]()
Dit is echt mijn meest trieste post dit jaar
Die is ook cutequote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de jongen van de tegenpartij, die Jessy![]()
Hij komt uit 1987 en ik niet echt maar who caresBij gebrek aan beter
![]()
Dit is echt mijn meest trieste post dit jaar
En jij komt uit 1985, dus pa maar opquote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
pakken wat je pakken kan, hé Miauw?
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het jaar is bijna voorbij, dus we hebben niets gezien
Oja, grenzenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef omearos het volgende:
[..]
Die is ook cute
Ik val wel op jonger, mijn jongste ex was bijna 7 jaar jongermaar er zijn grenzen
Grenzen schmenzenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En jij komt uit 1985, dus pa maar op
[..]
![]()
Ik heb bepaalde scenes echt 20 keer teruggespoeld geloof ik
[..]
Oja, grenzen
ach, ik wordt meestal eerst verliefd om er vervolgens achter te komen dat hij wel erg jong isquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En jij komt uit 1985, dus pa maar op
[..]
![]()
[..]
Oja, grenzen
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je een foto Miauw? Ik kijk die serie niet maar ben benieuwdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga hem mailenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenWat Loveless zei
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef omearos het volgende:
[..]
ach, ik wordt meestal eerst verliefd om er vervolgens achter te komen dat hij wel erg jong isAfgelopen zomer nog geflirt met iemand, bleek hij 10 jaar jonger
Hoi Bellaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een foto Miauw? Ik kijk die serie niet maar ben benieuwd
Nee, ik ben bang voor je reactiequote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je een foto Miauw? Ik kijk die serie niet maar ben benieuwd
Oh, hij heeft een engelengezichtjequote:
Laat je ons weten wat hij terugstuurt?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen
[..]
zag je dat dan niet
O god hij, ja hij heeft wel iets.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor je reactie![]()
[..]
Oh, hij heeft een engelengezichtjemaar nee. Jesse St. James
Die naam alleen al
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Oh, hij heeft een engelengezichtjemaar nee. Jesse St. James
Die naam alleen al
You go for itquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen
[..]
zag je dat dan niet
[..]
Hoi Bella
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Laat je ons weten wat hij terugstuurt?
Nee, niet gezienhad hem minstens 4 jaar ouder geschat. Mijn nicht trouwens ook, zij kon ook niet geloven dat hij zo jong was
Haha jaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
Hij was toch die ene waarvan Brittany dacht dat het Mr Schue's zoon was?
In het echtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Maar is hij homo in de serie of ook in het echt? Sorry ik moet ff goed teruglezen
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Brittany, zij is een van de grootste redenen dat ik kijkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Brittany is echt zo grappig
Hoe oud is hij?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Als ik weet dat je er echt vol van bent, ben ik heel subtiel heur![]()
Ja leuke jongen op de fotos
Niet mijn type, maar kan me wel voorstellen dat je hem leuk vindt
Ja, zo droog!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brittany, zij is een van de grootste redenen dat ik kijkWat kan zij iets geweldig brengen.
Die was ook wel leukquote:Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef -Miauw- het volgende:
De laatste keer dat dat gebeurde was met Dylan uit Beverly Hills 90210. Maar toen was ik 13
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ook echt meteen zo'n gay foto
Puck is me iets te smooth en Finn is echt zo'n broertjequote:
23quote:Op woensdag 29 december 2010 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is hij?
Dat zal hij wel leuk vinden denk ik, iets anders dan pubermail van meisjes van 16?
Ik kan Rachel's hoofd niet uitstaan, haar lippen in het bijzonder.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Puck is me iets te smooth en Finn is echt zo'n broertje![]()
Maar oh wat heb ik gelachen om die serie. Al spoel ik het zingen van Rachel wel steeds door
Wat is jouw minimale leeftijd eik Ll? 16? 18?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zal hij wel leuk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |