Oh ik hoop het voor je, is toch een tof uitstapjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou ik kijk even hoe ik me voel, als het allemaal ok is dan gaan we vrijdagochtend vroeg weg.
Ja 1e kerstdag werd ik al niet lekker, gelukkig nog 2e uit kunnen zingen en Maandag pas de man met de hamer, dus ik ben blijquote:
Hey Koenquote:
Ja, ik ga nog even flink uitrustenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hoop het voor je, is toch een tof uitstapje
Goedquote:Op woensdag 29 december 2010 12:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miauw![]()
![]()
Da's lang gelee
Hoe is het met jou
zeker, ik mag niet klagenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GoedMet jou? Leuke dagen gehad?
Ik ga turven Koenquote:
Kan wel ja, wij multitasken ons ook in de rondtequote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt zo wel duidelijk wat het zwakke geslacht is hé
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga turven KoenDit is je stopzinnetje
Echt?quote:
Oh fijn voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, ik mag niet klagen
3 leuke dagen gehad met de kerst, lekker gegeten, kersttreinritje vanuit Hoorn etc
Jij ook leuke dagen gehad?
Ah nee dan heb je niks gehad.quote:
Ik had een gat in mijn hoofd jaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt zo wel duidelijk wat het zwakke geslacht is hé
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap<- soep, niet koffie.
Met mij gaat het wel. Beetje lusteloos en met hoofdpijn op de bank gehangen de afgelopen dagen. Join the clubOmearos, ben jij alweer beter?
Oh ja hoest met je bolletje? Nog veel pijn gehad?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een gat in mijn hoofd ja![]()
Kom maar hier...
Aaah, ja goed uitzieken hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef omearos het volgende:
[..]helaas. Afgelopen weekend ging goed, gister een dag weer buiten geweest en nu weer ziek
quote:
Ja, daar had/heb ik juist zo'n last vanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja hoest met je bolletje? Nog veel pijn gehad?
Oh sorry dat heb ik kennelijk niet goed gelezen. Oh wat kutquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar had/heb ik juist zo'n last vanhoofdpijn
ik zou deze week nog moeten werken, dus dat maar niet gedaan. En met o&n naar Zeeland waarschijnlijk. Heb jij nog plannen?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaah, ja goed uitzieken hoor![]()
Heb/had je nog plannen voor o&n?
Nou ik zat hier al een hele tijd hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Koen66 het volgende:
jij hebt TAL ook even op zijspoor gezet Miauw ?
Nee, ik deed gewoon helfhaftig over ijsschotsen die naar beneden kwamen vallen. Dat komt niet overeen met wat ik in eerste instantie zei natuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh sorry dat heb ik kennelijk niet goed gelezen. Oh wat kut![]()
Oh fijn, wat ga je doen in Zeeland?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef omearos het volgende:
[..]
ik zou deze week nog moeten werken, dus dat maar niet gedaan. En met o&n naar Zeeland waarschijnlijk. Heb jij nog plannen?
Jeumig ik ben ook wel fris, omdat je het over verven had bleef ik in de huis-sfeer en dacht ik dat je misschien lekkage had, vandaar het stukje buren aanklagen..quote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Potje was goed geluktVeel beter dan de eerste keer! Dankzij tips van oma
![]()
Eerst kerstdag heb ik de muur in de slaapkamer geverfd en tot en met vandaag heb ik met een kater-achtig-gevoel op de bank gehangen. Ik geloof toch dat het door die ijsklomp komt![]()
Ga de buren aanklagen
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig ik ben ook wel fris, omdat je het over verven had bleef ik in de huis-sfeer en dacht ik dat je misschien lekkage had, vandaar het stukje buren aanklagen..
Oh my![]()
Je bedoelde gewoon "de" ijsklomp
klopt, zag je hier al eerder, maar telkens als ik er langsfietste was er niemand.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik zat hier al een hele tijd hoor![]()
Maar even wat minder in TAL ja
Ik geloof dat we naar een kroeg gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik deed gewoon helfhaftig over ijsschotsen die naar beneden kwamen vallen. Dat komt niet overeen met wat ik in eerste instantie zei natuurlijkhihi.
[..]
Oh fijn, wat ga je doen in Zeeland?
Ik ga waarschijnlijk naar Parijs, 2011 begroeten onder de EiffeltorenEven kijken hoe ik me voel
Wat leukquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef omearos het volgende:
Ik heb jaren terug het nieuwe jaar begroet in Parijs, bij de Taize-ontmoeting die dit jaar in Rotterdam isWas wel bijzonder, in stilte luisteren hoe de kerkklok 12x slaat en daarna elkaar in je eigen taal gelukkig nieuwjaar wensen
klopt idd. Komen 10duizenden jongeren opaf.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Taizeik zag volgens mij een zooi van die lui lopen gister toen ik naar m'n werk ging. Iig bizar veel mensen bij Ahoy/Zuidplein met grote rugzaken en weet ik wat allemaal.
Geinig, ik wist niet dat jij christelijk wasquote:Op woensdag 29 december 2010 13:16 schreef omearos het volgende:
[..]
klopt idd. Komen 10duizenden jongeren opaf.
Ik ook niet hoorquote:
Ja, TAL is volgens mij aan wat rust toe. Zal vast wel weer aantrekken johquote:Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, zag je hier al eerder, maar telkens als ik er langsfietste was er niemand.
Gisterenavond pas weer een keer
Ik heb met TAL laatste tijd zowiezo dat er meestal of geen activiteit is, of dat de sfeer wat minder is. Er zijn ook al zoveel mensen vertrokken daar
Ik zit veelal in KSC en GRTDOJW
Agnostischquote:Op woensdag 29 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geinig, ik wist niet dat jij christelijk was
KSC is tofquote:Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, TAL is volgens mij aan wat rust toe. Zal vast wel weer aantrekken joh![]()
KSC ben ik ook wel eens geweest, best ok daar toch?
Oh wauwquote:Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik geloof dat we naar een kroeg gaanmaar pas na 12 uur, voor die tijd bij mijn schoonouders.
Ik heb jaren terug het nieuwe jaar begroet in Parijs, bij de Taize-ontmoeting die dit jaar in Rotterdam isWas wel bijzonder, in stilte luisteren hoe de kerkklok 12x slaat en daarna elkaar in je eigen taal gelukkig nieuwjaar wensen
Wat grappig, had er tot net nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 december 2010 13:20 schreef omearos het volgende:
[..]
Agnostisch
Ik geloof wel dat er meer is, maar geloof niet in alle regels en dogma's die verder gaan dan respect voor anderen en de wereld. In Taize is iedereen welkom en staat alles open voor discussie, heerlijk!
Schrijf jij ook verhalen Miauw?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauwMooi begin van het nieuwe jaar.Ik ben altijd emo in deze tijd van het jaar
ik ben er in 2001 voor het eerst geweest, ik geloof dat ik 3x in taize zelf ben geweest en 1x bij de ontmoeting rond o&nquote:Op woensdag 29 december 2010 13:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat grappig, had er tot net nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |