Eendjequote:
Borg?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef omearos het volgende:
TAL gedraagt zich hier als Borg, ineens snap ik de helft niet meer
Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eendje![]()
Hoe is het?
Ik dacht ik kom maar weer eens buurtenIs het nog een beetje leuk hier?
Oh daar snap ik dan weer helemaal niks vanquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marijke![]()
Hoi
![]()
JaAlleen veel rustiger uiteraard dan jouw Koffie-chat
Hoest met jou?
Dan weet jij al meer dan ikquote:Op woensdag 29 december 2010 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar snap ik dan weer helemaal niks vanIk weet alleen dat ze een button hebben
Idem dito, hier ook alles goed behalve een griepjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker als het hier rustiger is
![]()
Met mij alles goed behalve een griepjeHoe is het met jou dan?
Ja lekker, die eerstequote:Op woensdag 29 december 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een strepsil, Nysileen tabletje, paracetamolletje of een zakdoekje?
Yo Loosjequote:
Fijn of niet?quote:
Miauwquote:
Gezelligquote:
Ik heb nog 1 met honing/citroensmaak en meerdere met sinaasappelsmaakquote:
Beterschapquote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MiauwSchor en snotterig, verder alles goed
Met jou?
Potje was goed geluktquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GezelligHoe waren de jouwe en hoe was het potje?
Honing/citroenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 met honing/citroensmaak en meerdere met sinaasappelsmaak
Ik heb jou ook gemist hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JE LEEFT NOG![]()
We waren je al kwijt
Yay voor de stoofpotquote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Potje was goed geluktVeel beter dan de eerste keer! Dankzij tips van oma
![]()
Eerst kerstdag heb ik de muur in de slaapkamer geverfd en tot en met vandaag heb ik met een kater-achtig-gevoel op de bank gehangen. Ik geloof toch dat het door die ijsklomp komt![]()
Ga de buren aanklagen
Dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap<- soep, niet koffie.
Met mij gaat het wel. Beetje lusteloos en met hoofdpijn op de bank gehangen de afgelopen dagen. Join the clubOmearos, ben jij alweer beter?
Okeequote:
Oh ik overdrijf, het was eerst een ijspegel, toen een ijsklomp en soms zeg ik ook ijsschotsquote:Op woensdag 29 december 2010 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay voor de stoofpot![]()
En dat klinkt verder niet al te jofel, ik heb het verhaal van de ijsklomp gemist denk ik
Niet veel bijzondersquote:Op woensdag 29 december 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb jou ook gemist hoor![]()
Wat heb je gegeven en gekregen met kerst
Mwah, valt mee. Op de bank hangen vooralquote:Op woensdag 29 december 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
Voel je je weer wat beter dan?
[..]
Okee
quote:
Oh leukquote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet veel bijzondersgeen chicknuggies
Gekregen een cadeaucard van de free record shop, en wat luchtjes & douchespul
gegeven; fotolijstjes + cd aan mn moeder (wilde ze graag) dvdtjes aan m'n vader, en IKEA meuk (wilden ze) + cd'tje aan de schoonouders
Oke en je buren die maken hem?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik overdrijf, het was eerst een ijspegel, toen een ijsklomp en soms zeg ik ook ijsschots
Wij waren hier in tranenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb echt zoveel films gezien en alles van Glee, echt alles
Rustig aan dan maarquote:Op woensdag 29 december 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Op de bank hangen vooral![]()
Ik heb echt zoveel films gezien en alles van Glee, echt alles
Ja, dat gaat in mijn hoofdquote:
Omdat ik Glee keek?quote:
Oeh veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Ik ga nu Glee kijkenTot later
Kijkze en beterschap en tot laterquote:Op woensdag 29 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
Ik ga nu Glee kijkenTot later
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
Nee niet omdat je Glee keek, omdat je gewoon op de bank hing en wij je zo misten![]()
Wanneer ga je naar Paris?
Dankje en jij ook beterschapquote:Op woensdag 29 december 2010 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijkze en beterschap en tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |