Oh ik hoop het voor je, is toch een tof uitstapjequote:Op woensdag 29 december 2010 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou ik kijk even hoe ik me voel, als het allemaal ok is dan gaan we vrijdagochtend vroeg weg.
Ja 1e kerstdag werd ik al niet lekker, gelukkig nog 2e uit kunnen zingen en Maandag pas de man met de hamer, dus ik ben blijquote:
Hey Koenquote:
Ja, ik ga nog even flink uitrustenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hoop het voor je, is toch een tof uitstapje
Goedquote:Op woensdag 29 december 2010 12:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miauw![]()
![]()
Da's lang gelee
Hoe is het met jou
zeker, ik mag niet klagenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
GoedMet jou? Leuke dagen gehad?
Ik ga turven Koenquote:
Kan wel ja, wij multitasken ons ook in de rondtequote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt zo wel duidelijk wat het zwakke geslacht is hé
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga turven KoenDit is je stopzinnetje
Echt?quote:
Oh fijn voor jequote:Op woensdag 29 december 2010 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, ik mag niet klagen
3 leuke dagen gehad met de kerst, lekker gegeten, kersttreinritje vanuit Hoorn etc
Jij ook leuke dagen gehad?
Ah nee dan heb je niks gehad.quote:
Ik had een gat in mijn hoofd jaquote:Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt zo wel duidelijk wat het zwakke geslacht is hé
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap<- soep, niet koffie.
Met mij gaat het wel. Beetje lusteloos en met hoofdpijn op de bank gehangen de afgelopen dagen. Join the clubOmearos, ben jij alweer beter?
Oh ja hoest met je bolletje? Nog veel pijn gehad?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een gat in mijn hoofd ja![]()
Kom maar hier...
Aaah, ja goed uitzieken hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef omearos het volgende:
[..]helaas. Afgelopen weekend ging goed, gister een dag weer buiten geweest en nu weer ziek
quote:
Ja, daar had/heb ik juist zo'n last vanquote:Op woensdag 29 december 2010 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja hoest met je bolletje? Nog veel pijn gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |