Mips gaat wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is Buffy?
Misschien willen ze beide ook niet omdat ze niet het niet gewend zijnAl zie ik Mips wel gaan
Dan blijft Buffy misschien gewoon lekker in je tuin in het zonnetje (of schaduw) op een fijne zomerdagquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips gaat wel jaBuffy is 5 nu, maar die durft dat ook gewoon niet en is veel te veel een 'huiskat' voor zoiets
Die van mij waren ook echt binnenbeestjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is Buffy?
Misschien willen ze beide ook niet omdat ze niet het niet gewend zijnAl zie ik Mips wel gaan
Beide denk ik hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan blijft Buffy misschien gewoon lekker in je tuin in het zonnetje (of schaduw) op een fijne zomerdag
Nee dan blijven ze vaak voor altijd binnen jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Als ze echt al ouder zijn willen ze misschien niet eens meer.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
Mijn katten zijn 2,5 en 5,5 en komen alleen op het balkon. Als ze het trappenhuis in vluchten hoef ik alleen maar even te schreeuwen, dan vluchten ze weer naar binnen. Zodra ik een huisje heb denk ik niet dat ze nog naar buiten durven.
Lekkerquote:
Mips wilt misschien verder dan een paar stappen in het tuintjequote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide denk ik hoorMips is veel te nieuwsgierig
die kruipt overal op en onder, die krijgt dan vast ook een keer een schop van iemand
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
Mijn katten zijn 2,5 en 5,5 en komen alleen op het balkon. Als ze het trappenhuis in vluchten hoef ik alleen maar even te schreeuwen, dan vluchten ze weer naar binnen. Zodra ik een huisje heb denk ik niet dat ze nog naar buiten durven.
Die van mij zijn verslaafd aan buitenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan blijven ze vaak voor altijd binnen ja
Dat hoeft niet zo te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide denk ik hoorMips is veel te nieuwsgierig
die kruipt overal op en onder, die krijgt dan vast ook een keer een schop van iemand
Oh dat is leuk een laddertje makenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van mij zijn verslaafd aan buiten![]()
Ik had eerst een tuin maar moest toen naar 1 hoog en toen heb ik dat laddertje gemaakt. Ze vonden anders wel een manier om beneden te komen
Eet smakelijkquote:
Smakelijkquote:
3 heb ik er. Eentje die bleef tijdelijk en ging nooit meer wegquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk een laddertje maken
En als ze buiten gewend zijn willen ze weer niet binnen![]()
Heb jij er 2?
Jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
3 heb ik er. Eentje die bleef tijdelijk en ging nooit meer weg![]()
Ik ben wel op zoek naar een huisje voor één van de twee dames. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en het is echt een beetje stressen in huis. En ik kijk het nu al een jaar aan.
Oh het lijken die van mij welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef omearos het volgende:
[..]
Jammer
Die twee dames van mij vechten ook regelmatig, en de oudste blaast vaak naar de jongste. Maar ze kunnen ook samen voor de verwarming liggen (als de jongste niet op de oudste valt, die gaat niet liggen maar laat zich opzij vallen)
Ik ben er wel vanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die TTIk ben wel van de jonge blaadjes afgestapt
![]()
Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die TTIk ben wel van de jonge blaadjes afgestapt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |