Alsof je gemiddelde een graadmeter is in deze weersomstandighedenquote:Op zaterdag 25 december 2010 17:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Net terug van een rondje door het Mergelland. Wat normaal een makkelijk rondje is is nu fors ploeteren op sommige stukken. Gemiddelde is beroerd. Maar we blijven bezig.
In het Noorden des lands is het IJs toch net wat mooier geloof ik. Wat ik van mijn Friese oma moet geloven is er rond Sneek vrijwel geen sneeuw gevallen. Sneeuw was gister gaan stuiven op de Gouwzee en nu vastgevroren. Het was spoorzoeken meestal.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:44 schreef Tommeke het volgende:
Cool! Ik ga morgen ook schaatsen, heb vandaag hardgelopen. Ging vet lekker, m'n vriendin hield me niet bij.
Ze is vorig jaar derde op het NK triatlon u23 geworden, maar zwemmen is haar sterkste punt.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen voor je
quote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze is vorig jaar derde op het NK triatlon u23 geworden, maar zwemmen is haar sterkste punt.
Ik heb 1x met de Strandrace in Scheveningen meegedaan, in de winter. Je rijd dan langs de waterlijn. Na een half uur was ik zeiknat. En koudquote:Op maandag 27 december 2010 12:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doet iemand van jullie mee aan die Egmond ATB tocht van le Champion? Ik wilde me als vrijwilliger aanmelden om het eens te zien, maar ze hadden al genoeg mensen helaas.
Dat waren dus die breekdingen. Ik vind die met batterij nogal aan de prijzige kantquote:Op maandag 27 december 2010 10:22 schreef CyclingGirl het volgende:
Ow dat is wel apart. Anders bestel je toch van die breekdingen?
Welke schoenen heb je gekocht?quote:Op maandag 27 december 2010 18:44 schreef FJD het volgende:
Egmond lijkt me wel gaaf maar te ver weg. Bij die in DH vond ik t te duur.
Na vorige week toch maar nieuwe schoenen en pedalen gehaald. Was meer kwijt dan aan m'n MTB zelf
Owquote:Op maandag 27 december 2010 18:47 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Dat waren dus die breekdingen. Ik vind die met batterij nogal aan de prijzige kant
Ik ben nog aan het zoeken naar meer info, want ook met de kou wil ik gewoon kunnen rijden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:53 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
OwIk dacht dat je die wel gewoon in je handschoenen/schoenen kon proppen.
Lijkt me niet dat iedere Colnago hetzelfde is. Als je een beter idee wilt krijgen kun je beter forum.fiets.nl gebruikenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef jackson het volgende:
Zijn er mensen hier die Colnago rijden op dit moment? Ben zeer benieuwd namelijk... Mijn fiets is voorlopig nog niet klaar maar verneem graag indrukken van ervaren mensen hier.
Nou, ik heb er al één gekocht dus was meer interesse... Echt zwaar is mijn colnago extreme power frame niet hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben ook beroerd zeg, snotverkouden
Ik heb gehoord dat Colnago zware fietsen zijn, of dat nog zo is weet ik niet. Ben er zelf geen fan van want ik hou van meer slooping. Gewoon eens naar een fietsenmaker gaan, kijken of die er een heeft staan.
Tja, hoe slaag ik erin om bij de Fok fietsmeet bij Oksel op los zand te crashen in een bochtje...of naast het treinopstapje te stappen als ik terugkom van een dagje tour kijken...talent zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:33 schreef Yankee het volgende:
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar captain_fabulous? Sterkte in ieder geval!
http://www.bike2build.nl/product/SH2503/shimano/sh-m077/47quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:44 schreef kaasplankje het volgende:
Welke schoenen heb je gekocht?
Ik was vd zomer een keer mijn schoenen vergeten dus ik heb nog nieuwe staandie oude zijn bijna op maar ik wacht zo lang mogelijk ivm de winter
Ok, ik heb 1x Shimano schoenen gehad maar die knelden bij de lip, en ik vond ze te hard en te lomp en te zwaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.bike2build.nl/product/SH2503/shimano/sh-m077/47
DezeWaren de goedkoopste die ze hadden en zaten prima wat mij betreft. Heb ook nog heel even SIDIs aangehad, pasvorm was goed maar die waren iets stijver en minder op comfort gericht en daar heb ik niet zo veel zin in bij t MTBen. Vielen wel klein, heb maat 48 gekocht
3 uur ATB is goed werk, en die harde sneeuw went wel, gewoon de bandenspanning verlagen tot krap 2 barquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:14 schreef Oksel het volgende:
3 uur op de ATB gezeten. Echt geen fuck aan, die harde sneeuw. Dat doe ik niet meer.
Alles boven de nek kun je eruit fietsen hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 09:34 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil ook buiten fietsen maar zolang ik aan het snotteren ben is het niet verstandig.
Ik ga vanavond maar weer los op de spinfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |