Vooruit Lotusss!!!!! (ze zit cadeautjes in te pakken nu hehe)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:50 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar zag dat Maitje voor mij een topic had aangemaakt dus deze kan dicht
Misschien zou het nog terug te vinden zijn in google cache..quote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sommige lui hebben in hun temp vaak de links naar paginas, photos etc van jaren staan maar daarkan je niks mee beginnen als de link dood is. Dus als de pagina of photo etc niet meer bestaat kan jij deze dus niet meer oproepen.
Sorry heb me door onkende niet aan de regels gehoudenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Misschien zou het nog terug te vinden zijn in google cache..
En degene die het topic sluit opent toch nieuwe, of heb ik dat mis?
Sowieso, jills......quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
Dit is 'm...
Al was het alleen al vanwege Maitjes lysdectie in haar TT..
Neem dan echte Strongbowquote:Op donderdag 23 december 2010 18:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Sowieso, jills......![]()
(En die witte kerst gedachte mag van mijn part ook opdonderen.)
Net zoiets als Rosé-bierquote:Op donderdag 23 december 2010 18:17 schreef Vinz0r het volgende:
Op zich is t best te zuipen, alleen jammer dat t aangemerkt wordt als vrouwenbier, terwijl een x aantal jaar terug t nog normale appelcider was
Voor mij of Hertog Jan, of Grolsch, iets anders drink ik wel, maar koop het zef niet!!quote:
Ernstig.. Snelheid is zelden goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
Dit is 'm...
Al was het alleen al vanwege Maitjes lysdectie in haar TT..
Dies wel ernstig oud..De clip is wel leuk, though..quote:
Naa.. houd ik niet zo van...quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dies wel ernstig oud..De clip is wel leuk, though..
Idd...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Vronsky het volgende:
Ach, het kan altijd nog erger:
Had dit vandaag op met hardlaufen door den schnee.
Nou, mijn broertje maakt ook dat zulk soort muziek, dus ben ik gelijke tijd met hem thuis, dan dreunt die kudt muziek de hele dag door het het huis..quote:Op donderdag 23 december 2010 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Nog niet, het werd ook een paar keer gedraaid door don diablo tijdens dirty dutch, maar ik zag idd heel veel lui kijken of ze water zagen branden..
http://www.archive.org/quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Misschien zou het nog terug te vinden zijn in google cache..
Pff... zo laat eten...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!!! Het vreten zit in de oven!
hehe, ach, voor mij is het normaal, in Brazilië at ik gewoon soms nog om 22:00 mijn warme hap na werk.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pff... zo laat eten...
Ik zou dood gaan van de honger
Maar in Brazilië is het tot laat warm, dus dan heb je ook pas laat trek.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, ach, voor mij is het normaal, in Brazilië at ik gewoon soms nog om 22:00 mijn warme hap na werk.
En ook, ik eet wanneer ik trek heb, komt bij, ik snack wel de gehele dag door van alles en nog wat.
Zeg dat niet té hardquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar in Brazilië is het tot laat warm, dus dan heb je ook pas laat trek.
oooh...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor Brazilianen is 15 graden + al koud
Kun je nagaan, ik de lul, bijna 8 jaar in warm Brazilië en nu met de neus in de boter gevallen whehehequote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef jankaas020 het volgende:
Heheh, dan moet ik altijd denken aan een maat van me, wij stonden te chillen in het park in onze
t-shirtjes en zomerjasjes en hij stond daar kou te lijen met een dikke winterjas aan, want hij was net 6 maanden naar de west geweest...
Ik ga nu pas eten, net nog even staan beuken in de sportschool.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pff... zo laat eten...
Ik zou dood gaan van de honger
Zo laat eten brengt vet met zich mee want verteerd niet...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ga nu pas eten, net nog even staan beuken in de sportschool.
Ligt eraan wat je eet, net 200gram rijst met 300 gram kip staan eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zo laat eten brengt vet met zich mee want verteerd niet...
Ik mis de groenten...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eet, net 200gram rijst met 300 gram kip staan eten.
Vult goed
Dat is een fabel...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eten wanneer je honger hebt, niet dat gelul van eten omdat de klok het zegt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Yup!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eten wanneer je honger hebt, niet dat gelul van eten omdat de klok het zegt.
Nu ja, zoveel mogelijk hoeft ook weer niet. Als je pens maar gevuld is dan zit het wel snor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Vronsky het volgende:
Ik doe ook echt niet aan dat "5 maaltijden per dag" gelul
gewoon ontbijt, lunch en avondeten, en gewoon zo veel mogelijk vreten.
En dan gelijk een heerlijke speedmars erachteraanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef Vronsky het volgende:
Ja maar hier gaat er nogal.. veel in
RSDL is toch al een tijdje?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
@TT; We zijn eindelijk van dat pokke poeder af. Dus HOP is endex.
Correct, maar er lag nog wel een lflinke reserve voorraad HOP.quote:
Prima om op te oefenen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct, maar er lag nog wel een lflinke reserve voorraad HOP.
Juist niet. Iedereen moet gewend blijven aan de RSDL. Dus dat stukje TT klopt ook. Soppen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima om op te oefenen.
Sproei Sproei Sproei
Ik heb een broertje dood aan RSDL, HOP was veel makkelijker. Ik loop in het JMT bijna blauw aan voordat ik die zure verpakking van dat sponsje open heb...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist niet. Iedereen moet gewend blijven aan de RSDL. Dus dat stukje TT klopt ook. Soppen!
Om daarna het masker uit je vette handen te laten glippen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan RSDL, HOP was veel makkelijker. Ik loop in het JMT bijna blauw aan voordat ik die zure verpakking van dat sponsje open heb...
En die handschoenen helpen ook een handje mee...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om daarna het masker uit je vette handen te laten glippen?
Als de Duitsers komen met gifgas kun je ook niet ademenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die handschoenen helpen ook een handje mee...
Maar gelukkig zijn er tegenwoordig nogal wat regels mbt de max hoeveelheid aan tabletten, een beetje ademen is wel te doen.
En gelukkig is die teug niet besmet...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als de Duitsers komen met gifgas kun je ook niet ademen
In principe moet je alles met 1 ingehouden ademteug kunnen doen...
Ja, het is niet meer zo dat we 2 of 3 tabeltten tegelijk aansteken. Ik moet nu aan de hand van de inhoud van de MOR berekenen hoeveel het er moeten zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
En die handschoenen helpen ook een handje mee...
Maar gelukkig zijn er tegenwoordig nogal wat regels mbt de max hoeveelheid aan tabletten, een beetje ademen is wel te doen.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
En gelukkig is die teug niet besmet...
Hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het is niet meer zo dat we 2 of 3 tabeltten tegelijk aansteken. Ik moet nu aan de hand van de inhoud van de MOR berekenen hoeveel het er moeten zijn.
Kun je al op straat schaatsen?quote:
Fietsen was keigaafquote:
Ik heb niet harder gereden dan 30 km/u, heb niet hard geremd of scherpe bochten aangesneden, maar ben 3x gesliptquote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Fietsen was keigaaf, kon alles goed opvangen vanwege mountainbiken en supermoto racen.. maar was echt de enigste op de weg die aan het fietsen was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Fietsen was keigaaf, kon alles goed opvangen vanwege mountainbiken en supermoto racen.. maar was echt de enigste op de weg die aan het fietsen was.
Ik ben inderdaad onderuit gegaan vandaag met de fiets. Maar ik ben er gewoon weer opgestaptquote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dank voor de tip!quote:
Hopelijk, is een mooie film over die nacht dat ze in de loopgraven samen zongen, Duitsers, Fransen en Britten.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:47 schreef Erasmo het volgende:
Net iets te laat voor mij... Hopelijk komt hij op uitzending gemist.
Rare periode was dat. Ik kan trouwens van harte 'Van het westelijk front geen nieuws' aanraden, zeer aangrijpend boek/film.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Hopelijk, is een mooie film over die nacht dat ze in de loopgraven samen zongen, Duitsers, Fransen en Britten.
Achteraf zijn ze daar zwaar voor gestraft en hebben de superieuren er geen ruchtbaarheid aan gegeven.
Nja, ik ben het dus gewend om heen en weer te glijden op twee wielen dus ik had er weinig last vanquote:Op donderdag 23 december 2010 23:41 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad onderuit gegaan vandaag met de fiets. Maar ik ben er gewoon weer opgestapt
Irritante is dat je in Amsterdam veel op grachten fietst, soms met spekgladde kinderkopjes. Met een schuin wegdek. En ik heb geen AT banden op mijn fiets zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja, ik ben het dus gewend om heen en weer te glijden op twee wielen dus ik had er weinig last van
Ik heb de 39e druk uit 1929, die heeft de boekenverbranding overleeft!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rare periode was dat. Ik kan trouwens van harte 'Van het westelijk front geen nieuws' aanraden, zeer aangrijpend boek/film.
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb de 39e druk uit 1929, die heeft de boekenverbranding overleeft!
Goed bewarenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:59 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb de 39e druk uit 1929, die heeft de boekenverbranding overleeft!
Die is geld waard johquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Clan het volgende:
Ik vergis me, ik heb de eerste druk, 39e duizendtal van Erven J Bijleveld ui 1929, het uitgegeven jaar in Nederland
Ik lees dat er in 1929 50.000 zijn gedrukt met de grof linnen gebonden, die heb ik iddquote:
Leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef Vronsky het volgende:
Zo, ziet er naar uit dat ik 8 januari naar Griekenland ga, kom ik daar gezellig op middernacht aan.
Remarque was een persoonlijk verhaal, en één van de eerste die het persoonlijk leed beschreef. Hitler heeft hem nog laten oppakken, en de Duitse nationaliteit ontnomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goed bewaren
Vind eigenlijk DEF gezien de great war veel interessanter, een kantelpunt naar de nieuwe manier van oorlog voeren.
goezo!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef Vronsky het volgende:
Haha, ik zit hier alleen thuis, even gezellig vol muziek aan.
Bier!(Amstel)
Ik ben niet echt in een bui vandaag voor andere muziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef m.k het volgende:
vandaag nog geen een goed nummer voorbij zien komen
dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef m.k het volgende:
vandaag nog geen een goed nummer voorbij zien komen
Hij heeft wel meer goede boeken geschrevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Remarque was een persoonlijk verhaal, en één van de eerste die het persoonlijk leed beschreef. Hitler heeft hem nog laten oppakken, en de Duitse nationaliteit ontnomen.
dubendestepquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dies wel ernstig oud..De clip is wel leuk, though..
nice, goeie service weer van alternatequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef jankaas020 het volgende:
ik zit nu op m'n iphone en in de kroeg..
ik krijg trouwens morgen m'n SSD binnen.
Hello.quote:
ja ik ben aan het wachten op een kast die ik besteld had uit miami, maar ik heb het vermoeden dat hij niet meer gaat komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:10 schreef jankaas020 het volgende:
zekers! jij moest trouwens ook nog je graka waterkoelen?
jij hebt ook een 5870?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef jankaas020 het volgende:
volgens mij hebben wij dezelfde kaart, en
ik heb momenteel een beginners setje om alleen m'n cpu te koelen en ik wil wel iets beters..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt er geen sneeuw met Kerst loopt men te griepen, valt er wel loopt men te griepen. Kan merken dat ik op een Nederlands forum zit, er is altijd wel wat te zijken.
zeiken om het zeiken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt er geen sneeuw met Kerst loopt men te griepen, valt er wel loopt men te griepen. Kan merken dat ik op een Nederlands forum zit, er is altijd wel wat te zijken.
But don't eat the yellow snow!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Doet me denken aan een Amis in Pennsylvania die een man gehurkt bij een meertje ziet en die met behulp van zijn hand water naar zijn mond brengt.Waarop hij de man toe roept, "Trinken se dat nicht dat is dass mer wohin die kuhe schiessen". En ander die de Amis hoort zegt tegen deze He won't know what you're saying, he isn't Amis, he's a Arab." Waarop de Amis roept, "Use both hands!"quote:
Ja maar, ja maar....quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef m.k het volgende:
@royyy: stel je niet aan hier ligt net zo veel, waarom stressen om een beetje sneeuw?
VROEGAH toen deden ze het ook zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Lopen en zijn opa en oma maar even op de rug nemen, of achter zich op een sleetje mee trekken?
Ach, dat is wat..4 uur lopen? Valt te doen!quote:
snurkzequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
VROEGAH toen deden ze het ook zo
[..]
Ach, dat is wat..4 uur lopen? Valt te doen!
En weltrusten DEF.
Eerst hier flink lopen te doen van loop toch in de sneeuw, en dan als een luie hond naar je rukbunker vertrekken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
VROEGAH toen deden ze het ook zo
[..]
Ach, dat is wat..4 uur lopen? Valt te doen!
En weltrusten DEF.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst hier flink lopen te doen van loop toch in de sneeuw, en dan als een luie hond naar je rukbunker vertrekken.
held.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst hier flink lopen te doen van loop toch in de sneeuw, en dan als een luie hond naar je rukbunker vertrekken.
Als het een echte held was geweest had hij aangeboden de slee met de opa en oma erop voor Royyy te trekken.quote:
Ja zoals George Orwell al schreef, "All animals are equal, but some animals are more equal than others"quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef m.k het volgende:
lijkt de regering wel "iedereen zal moeten inkrimpen" ondertussen zwemmen ze in het geld
ik had het over jou, schatteboutquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als het een echte held was geweest had hij aangeboden de slee met de opa en oma erop voor Royyy te trekken.
Jij bent een typische bejaarde man Clan, alles gaat langzaamquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Clan het volgende:
Zo, film op zijn einde, langzaam maar eens naar bed.
Nee, dat heet gepensioneerd en de 'tijd' hebben, waarom snel naar bed, ik hoef morgen nergens naar toe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij bent een typische bejaarde man Clan, alles gaat langzaam
Van mij mogen ze, vind dat gezeik over ik mijzelf kunnen zijn, en ik moet iedereen kunnen zeggen dat ik homo ben maar nergens opslaan. Begrijp dat hele homo gedoe zoiezo niet, met homo vlag, homo parade, etc. Rij toch ook niet met een hetro vlag sticker op de auto, of hebben geen hetero parade. Slap gelul.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Royyy het volgende:
Pas op he Sine, dadelijk voeren ze DADT speciaal voor jou weer opnieuw in
Ja hoe langer men getrouwd is, hoe minder haast men heeft om in het bed te komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Nee, dat heet gepensioneerd en de 'tijd' hebben, waarom snel naar bed, ik hoef morgen nergens naar toe?
Ik was allang blij dat de Duitsers Duits spraken..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Beetje gedramatiseerd, maar de essentie was er.
Die moet ik eerst wakker maken om in bed te gaan slapen, die ligt al meer dan een uur in de bank te slapen. Is hier elke avond hetzelfde, maar we liggen altijd laat in bed, is niet iets van vroeger. Toen ik net beroeps werd verdiende ik zo weinig dat ik na werk rijles gaf, en dan was ik pas om 2300 thuis, dus dan begon de avond voor mij. standaard altijd pas om 0200 naar bed en om 0600 opstaan, en dat laat naar bed gaan is er eigenlijk ingebleven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hoe langer men getrouwd is, hoe minder haast men heeft om in het bed te komen.![]()
Het was ook een Duits/Engels/Frans/Belgisch/Roemeense productiequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat de Duitsers Duits spraken..
Ik had hier laatst nog een mooie discussie over met een gast die dus gelukkig getrouwd is met een andere gast..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, vind dat gezeik over ik mijzelf kunnen zijn, en ik moet iedereen kunnen zeggen dat ik homo ben maar nergens opslaan. Begrijp dat hele homo gedoe zoiezo niet, met homo vlag, homo parade, etc. Rij toch ook niet met een hetro vlag sticker op de auto, of hebben geen hetero parade. Slap gelul.
Ja dat ze willen dienen best, maar de eerste rand debiele homos die ik hand in hand zie lopen in uniform, hak ik persoonlijk de klauwe af.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik had hier laatst nog een mooie discussie over met een gast die dus gelukkig getrouwd is met een andere gast..
Die hele Gaypride is voor losgevochten zestigplussers die 'blij' zijn dat ze er voor uit mogen komen in tegenstelling tot vroeger, en voor 85% uit instanties die zo willen laten zien dat ze 'down' zijn met de homoscène. "korps vrijwilligebrandweer Amsterdam steunt homo's", dat soort shit.
De 'nieuwe generatie homo's' wil dan ook eigenlijk helemaal niet geassocieerd worden met die commerciële kutzooi.
Ja sorry wist dus niet dat men het aan elkaar schrijft. In Nederland (en ook Duitsland) plakken ze alle woorden aan elkaar, en krijg je zulke lange woorden dat je twee man in shift nodig hebt om het uit te spreken.quote:
In de auto altijd twee koppen koffie naast me, en flink wat shag draaien om wakker te worden, zo ging het altijd, en op het werk ook mteen eerst koffie en roken;quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja denk dat veel militaire er een bijzonder slaap patroon op nahouden. Ben hier ook meestal pas om 02:00 in bed
2 US marines in hun dress blue hand in hand onder de sabels van de erewacht door de kerk uit lopend..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja dat ze willen dienen best, maar de eerste rand debiele homos die ik hand in hand zie lopen in uniform, hak ik persoonlijk de klauwe af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee het is meer dat een slaappatroon bij mij al een tijdje op straat ligt..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja sorry wist dus niet dat men het aan elkaar schrijft. In Nederland (en ook Duitsland) plakken ze alle woorden aan elkaar, en krijg je zulke lange woorden dat je twee man in shift nodig hebt om het uit te spreken.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
2 US marines in hun dress blue hand in hand onder de sabels van de erewacht door de kerk uit lopend..Ja zou er niet bij moeten zijn, anders neem ik mijn sabel om ze uit het pak te schillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoorde ik ook ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik had hier laatst nog een mooie discussie over met een gast die dus gelukkig getrouwd is met een andere gast..
Die hele Gaypride is voor losgevochten zestigplussers die 'blij' zijn dat ze er voor uit mogen komen in tegenstelling tot vroeger, en voor 85% uit instanties die zo willen laten zien dat ze 'down' zijn met de homoscène. "korps vrijwilligebrandweer Amsterdam steunt homo's", dat soort shit.
De 'nieuwe generatie homo's' wil dan ook eigenlijk helemaal niet geassocieerd worden met die commerciële kutzooi.
Oorbellen is ook zo'n ding, enkel vrouwelijke militaire kunnen nog oorbellen dragen en dan gelieve klein, en enkel op DT als het al zo nodig moet, Wat een porrem zegquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja.
Binnen defensie heb ik maar 1 homo gekend, dat was een kapitein met een oorbelletje die je van een kilometer afstand als homo kon herkennen, die werd tegelijkertijd met mij uitgezonden naar Bosnië.
Een militair slaapt niet, maar rust uit!quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha nee het is meer dat een slaappatroon bij mij al een tijdje op straat ligt..
Oorbellen en piercings is hier in Nederland tegenwoordig, wat ik heb vernomen, ook verboden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oorbellen is ook zo'n ding, enkel vrouwelijke militaire kunnen nog oorbellen dragen en dan gelieve klein, Wat een porrem zeg
Slaap lekker mietjequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:44 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja stelletje homo's, dit mietje gaat snurken..
De zeldzame keer dat je me met m'n ogen dicht zal zien komt het omdat ik tactische scenario's in m'n hoofd aan het doorlopen ben en me extra concentreer..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:43 schreef Clan het volgende:
[..]
Een militair slaapt niet, maar rust uit!
Gisteren ging je ook al eerder dan mij naar bed! ( dwz ik ben nog steeds langzaamaan naar bed aan het gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:44 schreef Rave_NL het volgende:
Nouja stelletje homo's, dit mietje gaat snurken..
De beste tactiek is op de wc te zitten als de rest in de aanval gaat! ( stond ooit eens op een komische poster op de kazerne )quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De zeldzame keer dat je me met m'n ogen dicht zal zien komt het omdat ik tactische scenario's in m'n hoofd aan het doorlopen ben en me extra concentreer..
Kusje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kusje..Shish kebab raveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:53 schreef Clan het volgende:
En toen werd het weer rustig, de jeugd naar bed en de 'oudjes' nog op.
Zo is het hem maar net.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe ouder het bouwjaar, hoe langer het meegaat
Ja, was de moeite waard.quote:
Hillarische scene met die officier in de latrine. Achteraf begreep ik pas waarom ze de film na twaalven uitzonden, speelde zich ook af op de 24e. Ik heb ooit nog eens een Franse militair op tv gezien die daar bij was.quote:
Daar zullen ze Pussycat uit Weert wel kennen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja afkomstig uit good ol' Tennessee
quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar zullen ze Pussycat uit Weert wel kennen?
Was wel een nummer 1 hit in de VS ( 1975 ), en ze waren nog nooit in de VS geweest, laat staan de Mississippi gezienquote:
Ja de wereld bekende Nederlanders die men buiten Nederland dus in de meeste gevallen niet kent. Ze ligt trouwens al in het bedje, dus kan niet voor je vragen. Maar betwijfel het sterk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar zullen ze Pussycat uit Weert wel kennen?
Het staat er niet bij, maar ik herinner mij dat ze in Amerika, na Shocking blue, als tweede Nederlandse band de nummer 1 positie veroverde;quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja de wereld bekende Nederlanders die men buiten Nederland dus in de meeste gevallen niet kent. Ze ligt trouwens al in het bedje, dus kan niet voor je vragen. Maar betwijfel het sterk.
Laatst zag ik een gesprek met Barry Hay, een vriend van hem uit de VS belde hem op en zei dat Radar love weer de nummer 2 positie in de beste 'Car tracks' had behaald en dat ze haar nu uitzonden op de radio. Barry Hay zegt; "weet je hoe laat het in Holland is!?"quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat je hier meer kans maakt dat iemand ze kent als je naar Golden Earring vraagt.
Shocking blue kennen ze toch nog wel van het liedje 'Venus' uit 1969?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat je hier meer kans maakt dat iemand ze kent als je naar Golden Earring vraagt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:26 schreef Sine_Pari het volgende:
Over Kerst gesprokken
[ afbeelding ]
Ja Venus en Radar Love zijn denk ik best wel blijven steken, maar heb zo mijn bedenken over Mississippiquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Shocking blue kennen ze toch nog wel van het liedje 'Venus' uit 1969?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe ouder het bouwjaar, hoe langer het meegaat
quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:45 schreef Clan het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer een dag.
Iedereen welterusten en alvast prettige kerstdagen toegewenst
Hahaha.quote:
Hij had gewoon vandaag primetime uitgezonden moeten worden, juist voor iedereen die niets met kerst heeft..quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Hillarische scene met die officier in de latrine. Achteraf begreep ik pas waarom ze de film na twaalven uitzonden, speelde zich ook af op de 24e. Ik heb ooit nog eens een Franse militair op tv gezien die daar bij was.
Right back at ya!quote:
quote:
spijt van toegezegd te hebben dat je ging koken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky heeft stiekem totaal geen zin in kerst.![]()
Bestuur ik hem wel, mag jij erachteraan gaan hardlopenquote:
Toegegeven, die BV's zijn wel leuk hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef Vronsky het volgende:
Sinds wanneer wil jij iets hebben dat de Mariniers ook gebruiken?
pfffft, 750cc en meer dan 600kg.. nee dankje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:19 schreef m.k het volgende:
koop deze http://www.noorloos-se.co(...)Terrain-Vehicle.html
Ik vind het ook erg mooi spul.. misschien dat ik er in 2013 in mag zitten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toegegeven, die BV's zijn wel leuk hoor
Heb btw in Bosnië in de oude versie rondgereden
Om heel eerlijk te zijn, ik ben nog nooit naar een open dag van de mariniers geweest, wel de vlootdagen (om daar 4 uur in de rij te staan om een onderzeeër van binnen te zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ga dan naar een open dag ofzo, na 1 ritje heb je het wel gezien.
Maar als ik in een voertuig niet hoef te rijden of te navigeren lig ik altijd al te snurken voor ie überhaupt van de handrem is..
Van Walibi tot burgerbak..
Bah, onderzeeërs, dat zijn gewoon lijkkisten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik ben nog nooit naar een open dag van de mariniers geweest, wel de vlootdagen (om daar 4 uur in de rij te staan om een onderzeeër van binnen te zien)
Komende vlootdagen staan we er weer hoor, net als elk jaar..quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, ik ben nog nooit naar een open dag van de mariniers geweest, wel de vlootdagen (om daar 4 uur in de rij te staan om een onderzeeër van binnen te zien)
Ohh ja, ja, dit jaar geen KL-Dagen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komende vlootdagen staan we er weer hoor, net als elk jaar..
Die compagniesspecialisaties vallen mee op de para-cie's na.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:30 schreef Vronsky het volgende:
Heb je nou eigenlijk een beetje eigen voorkeur waar je terecht kan komen? Omdat elke compagnie wel z'n eigen specialisatie heeft.
En dat spreekt mij dus ook zo erg aan.. de opleiding zelf gaat echt verschrikkelijk worden, maar vind het mooi dat je gewoon elke kant uitkan als je maar gemotiveerd genoeg bent (Ok, er zijn grenzenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die compagniesspecialisaties vallen mee op de para-cie's na.
Maar aan het einde van je opleiding mag je drie voorkeursplaatsings opgeven, maar in de praktijk wordt er gekeken waar ze je het beste kunnen gebruiken.
Maar daarna kun je in principe gaan en staan waar je wilt..
Nee dat is functie, ik heb het over plaatsing.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is van alle dagen. Toen ik opkwam gaf ik als eerste functie aan 120mm mortierist te worden, tweede functie hospik. Werd het tweede.
Ahh, duidelijk. Thanks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee dat is functie, ik heb het over plaatsing.
Als je mortierschutter wilt worden kun je wel naar vuursteun voor 81 of 120mm maar voor CLSer geldt dat niet.
Vraag je een plaatsing aan bij een compagnie dan kom je gewoon op een regelnr terecht en als dat een CLSer is dan ga je die opleiding in, niet andersom.
Dat kan wel als je langer in dienst zit maar dat terzijde.
Hoe het nu zit weet ik eerlijk gezegd niet. Maar "vroegah" moest de painffanterist gewoon de VAMOL doen. Niet alleen painfanteristen, elk ander personeel dat overstapte naar luchtmobiel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe werkt dat nou eigenlijk bij de landmacht?
Als je als painfanterist opeens denkt van hè, ik wil bij de luchtmobiele brigade moet je toch de gehele opleiding weer doorlopen?
Of als je bijvoorbeeld net de vto van verbindelaar hebt gedaan, maar dat dat het toch niet is voor jou, kun je dan direct een andere VTO er achteraan doen?
Muah als je een specialisatieopleiding doet wordt wel van je geacht dat je dr een tijdje blijft hangen.. Iig in functie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:47 schreef Vronsky het volgende:
Niet dat ik weet, naar mijn weten moet je dus gewoon gezellig eerst je contract uitdienen en dan mag je wisselen.
Is dat bij jullie anders dan?
Er zat bij mij in de evo een painf en een matroos, die moesten allebei de gehele evo doorlopen van begin tot eind.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave_NL, en omgekeerd? een painfanterist of luchtmobieler die bij de mariniers wilt? Gehele opleiding doen ivm totaal andere taakstelling?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, nu ik eraan terugdenk
Tijdens mijn diensplicht bij de Klu wilde ik eerst opteren voor de mariniers, echter kwam toen net die reclame campagne voor luchtmobiel, dat ik me daar maar voor inschreef en de mariniers links liet liggen.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, nu ik eraan terugdenk
Tijdens mijn diensplicht bij de Klu wilde ik eerst opteren voor de mariniers, echter kwam toen net die reclame campagne voor luchtmobiel, dat ik me daar maar voor inschreef en de mariniers links liet liggen.
Tja, men wilt teveel bij lmb denk ik. Val alle martken thuis zijn ipv zich specialiseren voor waar ze eigenlijk voor zijn opgeleid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef Rave_NL het volgende:
Ik denk dat het gebrek aan Mariniers en KCT er voor heeft gezorgd dat het testosteronniveau zo gedaald is dat ze met superduper initiatieven komen zoals de vlindertuin..
Als dr iemand bezig is met overspecialisatie zijn wij dat wel..quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, men wilt teveel bij lmb denk ik. Val alle martken thuis zijn ipv zich specialiseren voor waar ze eigenlijk voor zijn opgeleid.
Laat ik het zo zeggen, dat kwam deels door het kader, en deels doordat iedereen super gemotiveerd was. Dat het veelal improviseren was met de middelen die we hadden doet er niet toe. Ook omdat er van alle studie richtingen wel wat aanwezig was, van LBO tot universitair opgeleiden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Maar ja, ben het er mee eens: de eerste paar lichtingen luchtmobiel.. compleet ander soort volk dan wat er nu loopt.
Blijkbaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:13 schreef m.k het volgende:
vergeten het zeiltje er over te doen? Erasmo
Uhu.. heb al eens vernomen dat ze een amfibische training hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, men wilt teveel bij lmb denk ik. Val alle martken thuis zijn ipv zich specialiseren voor waar ze eigenlijk voor zijn opgeleid.
Jij bent dus ook wat kritisch tov hoe men omgaat binnen het Korpsquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als dr iemand bezig is met overspecialisatie zijn wij dat wel..
Er wordt ontzettend veel aangeleerd en te weinig herhaald, maar dat heeft weer te maken bij gebrek aan geld en tijd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent dus ook wat kritisch tov hoe men omgaat binnen het Korps
En dat gaat er helaas niet beter op worden met de geplande bezuinigingenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er wordt ontzettend veel aangeleerd en te weinig herhaald, maar dat heeft weer te maken bij gebrek aan geld en tijd.
Ik ben luchtmobieler dan de meeste luchtmobielers zelf..quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:15 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Uhu.. heb al eens vernomen dat ze een amfibische training hebben gedaan.
Daar kan ik geen oordeel over vellenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben luchtmobieler dan de meeste luchtmobielers zelf..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben luchtmobieler dan de meeste luchtmobielers zelf..
Gast.. ik heb daar jochies van 16 ontmoet die dachten dat de LMB special forces zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef m.k het volgende:
nou wil ik de marns niet helemaal de hemel in prijzen maar toen ik bij de keuring was en de mast'ers werden opgeroepen ging toch iedereen waarvan ik hoopte dat ze voor lmb gingen weg en beleven er alleen nog maar types over die dachten dat het wel een goed idee was om hun camo bodywarmer aan te doen met daaronder een t-shirt met een v-hals tot hun navel
ja ik heb ook eindeloze verhalen over de lmb commando sf special elite soldatenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gast.. ik heb daar jochies van 16 ontmoet die dachten dat de LMB special forces zijn.
whehehe. Dat is luchtmobiel dus niet, dat zeg ik heel eerlijk als oud-luchtmobieler.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:33 schreef Vronsky het volgende:
Volgens mij is het stiekem ook een beetje concurrentie zo van "Kijk, wij kunnen hetzelfde als de Mariniers!"
Als je ergens een brigade wilt neerdumpen dat een paar dagen lang compleet op zichzelf kan opereren met alles erop en eraan tot dat de rest van de landmacht door is gestoten dan kan je beter de LUMB daar neerzetten, daar zijn ze tenslotte voor bedoelt.
Maar ze willen zich iets te veel meten met het Korps Mariniers, terwijl die een andere taak hebben :/.
[..]
Gast.. ik heb daar jochies van 16 ontmoet die dachten dat de LMB special forces zijn.
Ik moest m'n lachen inhouden eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:34 schreef m.k het volgende:
[..]
ja ik heb ook eindeloze verhalen over de lmb commando sf special elite soldaten
Haha ja, ik zit overigens wel te wachten tot ze eens bij de LUMB dat hydra concept van het Korps Mariniers gaan jattenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whehehe. Dat is luchtmobiel dus niet, dat zeg ik heel eerlijk als oud-luchtmobieler.
Maar een spiegeleitje kunnen bakken, ho maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als dr iemand bezig is met overspecialisatie zijn wij dat wel..
Zeg dat maar niet tegen de Grenadiers en Cavalerie bij de LMB.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:32 schreef Sloggi het volgende:
De rang Soldaat 1 wordt bij Luchtmobiel dan veranderd in Bootsjunge 1.
ik ben een chefkok met een 24h-rantsoen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar een spiegeleitje kunnen bakken, ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |