Eerst hier flink lopen te doen van loop toch in de sneeuw, en dan als een luie hond naar je rukbunker vertrekken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
VROEGAH toen deden ze het ook zo
[..]
Ach, dat is wat..4 uur lopen? Valt te doen!
En weltrusten DEF.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst hier flink lopen te doen van loop toch in de sneeuw, en dan als een luie hond naar je rukbunker vertrekken.
held.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Eerst hier flink lopen te doen van loop toch in de sneeuw, en dan als een luie hond naar je rukbunker vertrekken.
Als het een echte held was geweest had hij aangeboden de slee met de opa en oma erop voor Royyy te trekken.quote:
Ja zoals George Orwell al schreef, "All animals are equal, but some animals are more equal than others"quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef m.k het volgende:
lijkt de regering wel "iedereen zal moeten inkrimpen" ondertussen zwemmen ze in het geld
ik had het over jou, schatteboutquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als het een echte held was geweest had hij aangeboden de slee met de opa en oma erop voor Royyy te trekken.
Jij bent een typische bejaarde man Clan, alles gaat langzaamquote:Op vrijdag 24 december 2010 02:14 schreef Clan het volgende:
Zo, film op zijn einde, langzaam maar eens naar bed.
Nee, dat heet gepensioneerd en de 'tijd' hebben, waarom snel naar bed, ik hoef morgen nergens naar toe?quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jij bent een typische bejaarde man Clan, alles gaat langzaam
Van mij mogen ze, vind dat gezeik over ik mijzelf kunnen zijn, en ik moet iedereen kunnen zeggen dat ik homo ben maar nergens opslaan. Begrijp dat hele homo gedoe zoiezo niet, met homo vlag, homo parade, etc. Rij toch ook niet met een hetro vlag sticker op de auto, of hebben geen hetero parade. Slap gelul.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:15 schreef Royyy het volgende:
Pas op he Sine, dadelijk voeren ze DADT speciaal voor jou weer opnieuw in
Ja hoe langer men getrouwd is, hoe minder haast men heeft om in het bed te komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Nee, dat heet gepensioneerd en de 'tijd' hebben, waarom snel naar bed, ik hoef morgen nergens naar toe?
Ik was allang blij dat de Duitsers Duits spraken..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Beetje gedramatiseerd, maar de essentie was er.
Die moet ik eerst wakker maken om in bed te gaan slapen, die ligt al meer dan een uur in de bank te slapen. Is hier elke avond hetzelfde, maar we liggen altijd laat in bed, is niet iets van vroeger. Toen ik net beroeps werd verdiende ik zo weinig dat ik na werk rijles gaf, en dan was ik pas om 2300 thuis, dus dan begon de avond voor mij. standaard altijd pas om 0200 naar bed en om 0600 opstaan, en dat laat naar bed gaan is er eigenlijk ingebleven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:21 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja hoe langer men getrouwd is, hoe minder haast men heeft om in het bed te komen.![]()
Het was ook een Duits/Engels/Frans/Belgisch/Roemeense productiequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat de Duitsers Duits spraken..
Ik had hier laatst nog een mooie discussie over met een gast die dus gelukkig getrouwd is met een andere gast..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, vind dat gezeik over ik mijzelf kunnen zijn, en ik moet iedereen kunnen zeggen dat ik homo ben maar nergens opslaan. Begrijp dat hele homo gedoe zoiezo niet, met homo vlag, homo parade, etc. Rij toch ook niet met een hetro vlag sticker op de auto, of hebben geen hetero parade. Slap gelul.
Ja dat ze willen dienen best, maar de eerste rand debiele homos die ik hand in hand zie lopen in uniform, hak ik persoonlijk de klauwe af.quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik had hier laatst nog een mooie discussie over met een gast die dus gelukkig getrouwd is met een andere gast..
Die hele Gaypride is voor losgevochten zestigplussers die 'blij' zijn dat ze er voor uit mogen komen in tegenstelling tot vroeger, en voor 85% uit instanties die zo willen laten zien dat ze 'down' zijn met de homoscène. "korps vrijwilligebrandweer Amsterdam steunt homo's", dat soort shit.
De 'nieuwe generatie homo's' wil dan ook eigenlijk helemaal niet geassocieerd worden met die commerciële kutzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |