nice, goeie service weer van alternatequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef jankaas020 het volgende:
ik zit nu op m'n iphone en in de kroeg..
ik krijg trouwens morgen m'n SSD binnen.
Hello.quote:
ja ik ben aan het wachten op een kast die ik besteld had uit miami, maar ik heb het vermoeden dat hij niet meer gaat komenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:10 schreef jankaas020 het volgende:
zekers! jij moest trouwens ook nog je graka waterkoelen?
jij hebt ook een 5870?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:18 schreef jankaas020 het volgende:
volgens mij hebben wij dezelfde kaart, en
ik heb momenteel een beginners setje om alleen m'n cpu te koelen en ik wil wel iets beters..
quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt er geen sneeuw met Kerst loopt men te griepen, valt er wel loopt men te griepen. Kan merken dat ik op een Nederlands forum zit, er is altijd wel wat te zijken.
zeiken om het zeiken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Valt er geen sneeuw met Kerst loopt men te griepen, valt er wel loopt men te griepen. Kan merken dat ik op een Nederlands forum zit, er is altijd wel wat te zijken.
But don't eat the yellow snow!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Doet me denken aan een Amis in Pennsylvania die een man gehurkt bij een meertje ziet en die met behulp van zijn hand water naar zijn mond brengt.Waarop hij de man toe roept, "Trinken se dat nicht dat is dass mer wohin die kuhe schiessen". En ander die de Amis hoort zegt tegen deze He won't know what you're saying, he isn't Amis, he's a Arab." Waarop de Amis roept, "Use both hands!"quote:
Ja maar, ja maar....quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:21 schreef m.k het volgende:
@royyy: stel je niet aan hier ligt net zo veel, waarom stressen om een beetje sneeuw?
VROEGAH toen deden ze het ook zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Lopen en zijn opa en oma maar even op de rug nemen, of achter zich op een sleetje mee trekken?
Ach, dat is wat..4 uur lopen? Valt te doen!quote:
snurkzequote:Op vrijdag 24 december 2010 01:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
VROEGAH toen deden ze het ook zo
[..]
Ach, dat is wat..4 uur lopen? Valt te doen!
En weltrusten DEF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |