Die is geld waard johquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:06 schreef Clan het volgende:
Ik vergis me, ik heb de eerste druk, 39e duizendtal van Erven J Bijleveld ui 1929, het uitgegeven jaar in Nederland
Ik lees dat er in 1929 50.000 zijn gedrukt met de grof linnen gebonden, die heb ik iddquote:
Leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:19 schreef Vronsky het volgende:
Zo, ziet er naar uit dat ik 8 januari naar Griekenland ga, kom ik daar gezellig op middernacht aan.
Remarque was een persoonlijk verhaal, en één van de eerste die het persoonlijk leed beschreef. Hitler heeft hem nog laten oppakken, en de Duitse nationaliteit ontnomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goed bewaren
Vind eigenlijk DEF gezien de great war veel interessanter, een kantelpunt naar de nieuwe manier van oorlog voeren.
goezo!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:21 schreef Vronsky het volgende:
Haha, ik zit hier alleen thuis, even gezellig vol muziek aan.
Bier!(Amstel)
Ik ben niet echt in een bui vandaag voor andere muziekquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef m.k het volgende:
vandaag nog geen een goed nummer voorbij zien komen
dat ligt dan aan jou.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:38 schreef m.k het volgende:
vandaag nog geen een goed nummer voorbij zien komen
Hij heeft wel meer goede boeken geschrevenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Remarque was een persoonlijk verhaal, en één van de eerste die het persoonlijk leed beschreef. Hitler heeft hem nog laten oppakken, en de Duitse nationaliteit ontnomen.
dubendestepquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dies wel ernstig oud..De clip is wel leuk, though..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |