Daar zullen ze Pussycat uit Weert wel kennen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja afkomstig uit good ol' Tennessee
quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar zullen ze Pussycat uit Weert wel kennen?
Was wel een nummer 1 hit in de VS ( 1975 ), en ze waren nog nooit in de VS geweest, laat staan de Mississippi gezienquote:
Ja de wereld bekende Nederlanders die men buiten Nederland dus in de meeste gevallen niet kent. Ze ligt trouwens al in het bedje, dus kan niet voor je vragen. Maar betwijfel het sterk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar zullen ze Pussycat uit Weert wel kennen?
Het staat er niet bij, maar ik herinner mij dat ze in Amerika, na Shocking blue, als tweede Nederlandse band de nummer 1 positie veroverde;quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja de wereld bekende Nederlanders die men buiten Nederland dus in de meeste gevallen niet kent. Ze ligt trouwens al in het bedje, dus kan niet voor je vragen. Maar betwijfel het sterk.
Laatst zag ik een gesprek met Barry Hay, een vriend van hem uit de VS belde hem op en zei dat Radar love weer de nummer 2 positie in de beste 'Car tracks' had behaald en dat ze haar nu uitzonden op de radio. Barry Hay zegt; "weet je hoe laat het in Holland is!?"quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat je hier meer kans maakt dat iemand ze kent als je naar Golden Earring vraagt.
Shocking blue kennen ze toch nog wel van het liedje 'Venus' uit 1969?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:29 schreef Sine_Pari het volgende:
Denk dat je hier meer kans maakt dat iemand ze kent als je naar Golden Earring vraagt.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:26 schreef Sine_Pari het volgende:
Over Kerst gesprokken
[ afbeelding ]
Ja Venus en Radar Love zijn denk ik best wel blijven steken, maar heb zo mijn bedenken over Mississippiquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Shocking blue kennen ze toch nog wel van het liedje 'Venus' uit 1969?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe ouder het bouwjaar, hoe langer het meegaat
quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:45 schreef Clan het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer een dag.
Iedereen welterusten en alvast prettige kerstdagen toegewenst
Hahaha.quote:
Hij had gewoon vandaag primetime uitgezonden moeten worden, juist voor iedereen die niets met kerst heeft..quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Hillarische scene met die officier in de latrine. Achteraf begreep ik pas waarom ze de film na twaalven uitzonden, speelde zich ook af op de 24e. Ik heb ooit nog eens een Franse militair op tv gezien die daar bij was.
Right back at ya!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |