Vooruit Lotusss!!!!! (ze zit cadeautjes in te pakken nu hehe)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:50 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar zag dat Maitje voor mij een topic had aangemaakt dus deze kan dicht
Misschien zou het nog terug te vinden zijn in google cache..quote:Op donderdag 23 december 2010 17:44 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja sommige lui hebben in hun temp vaak de links naar paginas, photos etc van jaren staan maar daarkan je niks mee beginnen als de link dood is. Dus als de pagina of photo etc niet meer bestaat kan jij deze dus niet meer oproepen.
Sorry heb me door onkende niet aan de regels gehoudenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Misschien zou het nog terug te vinden zijn in google cache..
En degene die het topic sluit opent toch nieuwe, of heb ik dat mis?
Sowieso, jills......quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
Dit is 'm...
Al was het alleen al vanwege Maitjes lysdectie in haar TT..
Neem dan echte Strongbowquote:Op donderdag 23 december 2010 18:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Sowieso, jills......![]()
(En die witte kerst gedachte mag van mijn part ook opdonderen.)
Net zoiets als Rosé-bierquote:Op donderdag 23 december 2010 18:17 schreef Vinz0r het volgende:
Op zich is t best te zuipen, alleen jammer dat t aangemerkt wordt als vrouwenbier, terwijl een x aantal jaar terug t nog normale appelcider was
Voor mij of Hertog Jan, of Grolsch, iets anders drink ik wel, maar koop het zef niet!!quote:
Ernstig.. Snelheid is zelden goedquote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
Dit is 'm...
Al was het alleen al vanwege Maitjes lysdectie in haar TT..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |