quote:Op donderdag 23 december 2010 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb jij een photo van mij die je plaatsen kan dan?![]()
![]()
![]()
Nee, ik dacht dat jij hem ging plaatsenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb jij een photo van mij die je plaatsen kan dan?![]()
![]()
![]()
Right..quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef m.k het volgende:
maitje laat een heel slakkenspoor achter wanneer ik een foto plaats![]()
maar ik moet gaan
Tuurlijk! En van mijn sic-pack alle 3e wereldlandenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:20 schreef Vronsky het volgende:
Als ik een foto van mijn sixpack zou plaatsen kon ze heel afrika van water voorzien!
Nouja.. stuur hem dan prive.. kan ik oordelenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Als ik hier een photo van mij plaats krijgt men hier enkel neid en depressive leden. En jij komt niet meer de slaapkamer uit.
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Vinz0r het volgende:
En mijn beertender voorrziet t alle aankomende oktoberfesten van gerstennat!
Je stribbeld tegenquote:
Weet 99% zeker dat er hier een foto van je staat, met zwarte vlek voor je gezicht en nog twee anderen waaronder iemand in een rolstoel (Wat nog steeds erg triest is.)quote:Op donderdag 23 december 2010 17:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Als ik hier een photo van mij plaats krijgt men hier enkel neid en depressive leden. En jij komt niet meer de slaapkamer uit.
Ja.. die heeft Rave ook...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat er hier een foto van je staat, met zwarte vlek voor je gezicht en nog twee anderen waaronder iemand in een rolstoel (Wat nog steeds erg triest is.)
quote:
quote:Ooit op een dag, zal ik zoeken in Doorn naar iemand met een zwart balkje voor z'n ogen.
Nee heb alle photos van het internet verwijdert.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Weet 99% zeker dat er hier een foto van je staat, met zwarte vlek voor je gezicht en nog twee anderen waaronder iemand in een rolstoel (Wat nog steeds erg triest is.)
What gets on the internet, stays on the internetquote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee heb alle photos van het internet verwijdert.
Oke i snep it.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee van de host op welke je ze plaatst. De photos en het photo album en het account bij de host zijn namelijk deleted, dus de link mag nog wel op het net staan, maar die leid nergens meer naartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |