Ik ben gevraagd voor jouw geliefde Jillz.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Rave is toch geen oud gerimpeld mannetje?![]()
Ik veracht uiteraard een mooi gevormd gespierd lijf.. ik wil dat wel wassen hoor
mogge us of aquote:
Als jij er uitziet als de mannen van JILLZ... kun je dan niet bij mijn JILLZ geleverd worden? Heb hier namelijk nog 4 4-packs liggenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd voor jouw geliefde Jillz.
Nee om ze te vullen, maar ik zat nog met een zekere 'appelsap'-reclame in m'n hoofd..quote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als jij er uitziet als de mannen van JILLZ... kun je dan niet bij mijn JILLZ geleverd worden? Heb hier namelijk nog 4 4-packs liggen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee om ze te vullen, maar ik zat nog met een zekere 'appelsap'-reclame in m'n hoofd..
Owja.. knap dat je je dat kan indenken... hoe zag je het voor je? Want het maakt mij zeer nieuwsgierigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zag ff voor me hoe je voor je beeldscherm zat..
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef Rave_NL het volgende:
Dan kan ik hem niet wassen..
Of ik moet jou in kunnen huren.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Rave is toch geen oud gerimpeld mannetje?![]()
Ik verwacht uiteraard een mooi gevormd gespierd lijf.. ik wil dat wel wassen hoor
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd voor jouw geliefde Jillz.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als jij er uitziet als de mannen van JILLZ... kun je dan niet bij mijn JILLZ geleverd worden? Heb hier namelijk nog 4 4-packs liggen
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee om ze te vullen, maar ik zat nog met een zekere 'appelsap'-reclame in m'n hoofd..
Mijn moeder gebruikt het woord soppen ook, beetje 1959 ravequote:Op donderdag 23 december 2010 17:08 schreef Rave_NL het volgende:
Haha nee hoor, maar het is algemeen bekend dat jij soppend op je stoel zit als de eerste tonen van de Jillzreclame voorbij komen..
Dat wil ik meemakenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Maitje gaat enkel soppen als ze mij zou zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |