Ligt eraan wat je eet, net 200gram rijst met 300 gram kip staan eten.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zo laat eten brengt vet met zich mee want verteerd niet...
Ik mis de groenten...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eet, net 200gram rijst met 300 gram kip staan eten.
Vult goed
Dat is een fabel...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Eten wanneer je honger hebt, niet dat gelul van eten omdat de klok het zegt.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Yup!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eten wanneer je honger hebt, niet dat gelul van eten omdat de klok het zegt.
Nu ja, zoveel mogelijk hoeft ook weer niet. Als je pens maar gevuld is dan zit het wel snor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef Vronsky het volgende:
Ik doe ook echt niet aan dat "5 maaltijden per dag" gelul
gewoon ontbijt, lunch en avondeten, en gewoon zo veel mogelijk vreten.
En dan gelijk een heerlijke speedmars erachteraanquote:Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef Vronsky het volgende:
Ja maar hier gaat er nogal.. veel in
RSDL is toch al een tijdje?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
@TT; We zijn eindelijk van dat pokke poeder af. Dus HOP is endex.
Correct, maar er lag nog wel een lflinke reserve voorraad HOP.quote:
Prima om op te oefenen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct, maar er lag nog wel een lflinke reserve voorraad HOP.
Juist niet. Iedereen moet gewend blijven aan de RSDL. Dus dat stukje TT klopt ook. Soppen!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima om op te oefenen.
Sproei Sproei Sproei
Ik heb een broertje dood aan RSDL, HOP was veel makkelijker. Ik loop in het JMT bijna blauw aan voordat ik die zure verpakking van dat sponsje open heb...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist niet. Iedereen moet gewend blijven aan de RSDL. Dus dat stukje TT klopt ook. Soppen!
Om daarna het masker uit je vette handen te laten glippen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb een broertje dood aan RSDL, HOP was veel makkelijker. Ik loop in het JMT bijna blauw aan voordat ik die zure verpakking van dat sponsje open heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |