Gelukkigquote:
Bijna! Groen van Prinstererstraatquote:
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeiliciteerd!![]()
En ik wil echt wel helpen klussen hoor, dus als je me nodig hebt dan weet je me te vinden
eerder stadhoudersweg zo te zienquote:
Dank uquote:
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Toppie
Ik ben nu ook behang aan het scheuren, echt leuk werk
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zeker de moeite waard om te volgen topic!
Gefeliciteerd
Dank jequote:
We zijn je duimen heel dankbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Olga het volgende:
Oh en feli Toek en Muck
Duimen heeft geholpen
De nieuwste Suske en Wiskequote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toekito in Blijdorp
Het zou zo eens stripverhaal kunnen zijn.
Haha, bijna dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerder stadhoudersweg zo te zienachterhaalde post
k zat er niet ver vandaan iig
![]()
Tof voor jullie Muck! Veel geluk samen in jullie huisje!
We zijn zooooo blij hequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wanneer gaan jullie nu trouwen Muck?
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Tuckjes?
Ik snap dat zoooooooooooooooooo goed hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, bijna dus
Dank je!
[..]
We zijn zooooo blij he![]()
SD is geboren in de Geertsemastraat, op 9A, letterlijk om de hoek dusquote:
ik heb zelf jaren lang in die buurt gewoond (oa baljuwplein en dr. de visserstraat) en mijn vaders stamcafe was Bergpolder. hele bekende buurt voor mij dus, en ik zal zeker je topic blijven volgen ..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, bijna dus
Dank je!
[..]
We zijn zooooo blij he![]()
Zo, heb je haast?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Toeckjes?
Gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat zoooooooooooooooooo goed he![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel dichtbij jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD is geboren in de Geertsemastraat, op 9A, letterlijk om de hoek dus
Ik ben eigenlijk een Utregse, dus dit is heel erg wennen voor mij, maar TJ woont al een tijd in Zuidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zelf jaren lang in die buurt gewoond (oa baljuwplein en dr. de visserstraat) en mijn vaders stamcafe was Bergpolder. hele bekende buurt voor mij dus, en ik zal zeker je topic blijven volgen ..
Kom je helpen?quote:
Thanksquote:
als jij verstand krijgtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Toeckjes?
Met koffie drinken, neem ik aan?quote:
Je weet het hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo, heb je haast?
Kom eerst maar eens helpen met schilderen jij
Mag ookquote:
Je kunt zonder trap bij het plafondquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je weet het heEven bellen zo gepiept
woensdag laat gebeld en andere woensdag de sleutel!quote:
Ja, we hadden niet verwacht zo snel een huisje te kunnen krijgen, maar het voelt goed, dus we doen het gewoonquote:
Mja waarom idd wachten als dat gevoel zo goed isquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, we hadden niet verwacht zo snel een huisje te kunnen krijgen, maar het voelt goed, dus we doen het gewoon
tsja weet ik veel dat je daar leest.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Trouwens je dacht zeker dat ik van niets wist? Alleen was je deze post zeker vergeten?
Och ik lees wel eens wat jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja weet ik veel dat je daar leest.
zuid of blijdorp is een wereld van verschilquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een Utregse, dus dit is heel erg wennen voor mij, maar TJ woont al een tijd in Zuid
Ik ben volgende week vrij... Ik heb alleen geen autoquote:
jup, maar zie geen reden waarom ik daar niet zou kunnen wennen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
zuid of blijdorp is een wereld van verschil
knurftquote:
zo bedoelde ik mijn post ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
jup, maar zie geen reden waarom ik daar niet zou kunnen wennen.
Och volgens mij maakt het Toek niet zo veel uit waar hij woont als het maar een dak heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo bedoelde ik mijn post ook nietAls je eenmaal in blijdorp woont, wil je nooit meer terug naar zuid (hoewel dat ook weer afhangt van de buurt in zuid waar je zit
)
nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Och volgens mij maakt het Toek niet zo veel uit waar hij woont als het maar een dak heeft
ja mooi hé. Nee valt wel mee meeste kan als we erin zitten.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hé Toek nu komt je week vrij wel mooi uit![]()
Maareh hoe is de staat van binnen? Moet er veel gebeuren?
Dan zijn we nog volop ana het klussen johquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben volgende week vrij... Ik heb alleen geen auto
Ik vind zuid ook vreselijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoormaakt wel uit. Woon hier niet plezier (op zuid)
Gelukkig wel!quote:[..]
ja mooi hé. Nee valt wel mee meeste kan als we erin zitten.
Ik dacht dat we volgende week zaterdag de house-warming haddenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we nog volop ana het klussen joh
[..]
Ik vind zuid ook vreselijk
[..]
Gelukkig wel!
welke kamer van stijn??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Houden jullie ook rekening met Stijn zijn kamer?
geboren en getogen .. maar blij dat ik er weg benquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
gefeliciteerd!!
En wat n berg Rotterdammerts hier
hahaha een slaapkamer. Hij wordt jullie adoptiekind toch?quote:
Die combineren we met Toek zijn verjaardagquote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we volgende week zaterdag de house-warming haddenvalt dat ff tegen
Dank jequote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
gefeliciteerd!!
En wat n berg Rotterdammerts hier
Bij jou jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Houden jullie ook rekening met Stijn zijn kamer?
Ja maar daar waar jij woont zit het ook weer vol met rotterdammersquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
geboren en getogen .. maar blij dat ik er weg ben
Nou en? Niets mooier dan met een bak in de hand toekijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we nog volop ana het klussen joh
gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Olga het volgende:
Ik ben geen rotterdammer, woon er niet eens in de buurt
zal je vies tegen vallenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja maar daar waar jij woont zit het ook weer vol met rotterdammers
OK, als jij dat zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal je vies tegen vallenin poortugaal vind je weinig r'dam
Goed planquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nou en? Niets mooier dan met een bak in de hand toekijken
Thnx gozert, kan jij die dj's in Eindhoven een melden dat er een nieuw goed doel is!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Deze heb ik ff gemist, maar congrats beide!!!
Dat is iets wat ook door mijn hoofd schoot...quote:
Naar het oosten toe klopt dat, maar ik dacht dat Blijdorp minder ver naar het Noorden door liep?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Toekito het volgende:
volgens mij tot de schieweg is blijdorp, dacht ik.
geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar het oosten toe klopt dat, maar ik dacht dat Blijdorp minder ver naar het Noorden door liep?
we zijn er zo met trein hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het is gelukkig een heel end bij mij vandaan anders krijg ik ze straks elke dag te eten
bergpolder zuid. Aan overkant Schieweg dus woon ik in blijdorp!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef breef01 het volgende:
Jongens nogmaals gefeliciteerd!!!!
plattegrond bergpolder (schieweg <> bergsingel)
http://www.rotterdam.nl/bp3738[/img]
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat je in Blijdorp thuis hoort.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
bergpolder zuid. Aan overkant Schieweg dus woon ik in blijdorp!
1-0quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat je in Blijdorp thuis hoort.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel flauw dat die teller elke keer opnieuw bij één begint
posten die foto's!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Muck het volgende:
We zijn nu alles aan het meten en foto's aan het maken, en het is wel duidelijk dat het een oud huis is! Vreemde hoekjes, scheve muren, de ene kant van een doorgang is 3 cm breder...
Vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
posten die foto's!!
benieuwd!!
en als je laminaat moet leggen.. ik ben er onderhand handig in geworden
hai Buurmanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, welkom buurgenoten
Leuke locatie, je gaat zeker vrienden worden met http://www.cafetariablijdorp.nl/daghappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Welke haard?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
wat een aftands hokJe bent zelf een aftands hokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Daar kun je wel een leuke modelspoorbaan kwijt jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Muck het volgende:
Linkerkamer (hobbyhok):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit het dakraam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet voor niets een beginnend klusser hequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef breef01 het volgende:
@toek, uit je watermeter komt gas! techneut
Ben ergens blij dat ik internet van UPC heb en niet van KPN ;_)quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets een beginnend klusser he
Grapjasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef breef01 het volgende:
[..]
Ben ergens blij dat ik internet van UPC heb en niet van KPN ;_)
Zou het je verbazen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
Nu maar hopen dat je niet naar de stoppenkast wijst
neuhquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Om alvast in de stemming te komen:
Ik wil je ook wel Metallica of nog steviger voorschotelen als klusmuziekquote:
In dat geval mag je langskomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel Metallica of nog steviger voorschotelen als klusmuziek
Er langs rijden mag geen probleem zijn. Doorgaande wegen genoeg bij de Ikea'squote:
laat maar dan, ga maar kijken of het ijs al dik genoeg is op de bonkevaart!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er langs rijden mag geen probleem zijn. Doorgaande wegen genoeg bij de Ikea's
Daar hoef ik niet voor te kijken. Het antwoord is neequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
laat maar dan, ga maar kijken of het ijs al dik genoeg is op de bonkevaart!
jammerquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te kijken. Het antwoord is nee
Mocht je nog wat boekenruimte tekort komen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
Oh, papaMuck kwam net met een geweldig idee!
We waren een beetje aan het piekeren waar we de meubels het beste neer kunnen gaan zetten, en konden geen handige plek voor de TV en de bank bedenken, want hoe we het ook wenden of keren, één van de twee zou zo'n beetje midden in de kamer komen, en dat is gewoon zonde van de ruimte en geen gezicht.
Nu heb ik op mijn slaapkamer een boekenmuur, die we ook graag in het nieuwe huis willen. Deze heeft mijn vader ooit gemaakt, dus dat gaat hij na een beetje lief kijken nog een keer doen.
Toen hij ons zag piekeren, kwam hij op het idee om een groot vak te maken, waar de TV in past!
Zo is hij mooi opgeborgen, en gaat het niet ten koste van de ruimte
[ afbeelding ]
En ja, de kast is nu heel wat opgeruimder hoor
Dat is een mooie planningquote:Op zondag 26 december 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
We hebben een voorlopig klusschema opgesteld voor de rest van het jaar:
Maandag 27-12:
Behang steken
Planken losschroeven
Op zoek naar koelkast, fornuis e.d.
Verf e.d. halen
Gaatjes vullen
Dinsdag 28-12
Gevulde gaatjes opschuren
Muur schilderen
Verjaardag
Woensdag 29-12
Muren/lambrisering schilderen
Donderdag 30-12
Verder met schilderen
Vrijdag 31-12
Verjaardag en oudjaar
Je mag altijd komen fungeren als boekensteun hoorquote:Op zondag 26 december 2010 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht je nog wat boekenruimte tekort komen....
Maar wel een goed idee... al moet je uitkijken dat er geen boeken voor de tv komen te staan.
Ik kan vast wel een kleine stapel op mijn hoofd balancerenquote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag altijd komen fungeren als boekensteun hoor
'Wat is er vandaag op tv?'quote:En met de hoeveelheid boeken die we (en dan met name ik) hebben, is het inderdaad moeilijk om de TV vrij te houden
Moest lachenquote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een kleine stapel op mijn hoofd balanceren.
[..]
'Wat is er vandaag op tv?'
'De hele Harry Potter-reeks.'
'O, alweer?'
'Ja, moet ik even wat boeken herschikken dan?'
Ik ookquote:
Gelukkig heb ik meer familie dan jou en je broertjequote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ja van mij kan je hooguit een klap voor je kop krijgen
Ja wij zijn alleen goed om je van de wal in de sloot te krijgenquote:Op zondag 26 december 2010 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meer familie dan jou en je broertje
Maargoed waar ben je goed in, qua klussen?quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja wij zijn alleen goed om je van de wal in de sloot te krijgenMaar kan er meer hehehe
Nou vooral de management takenquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maargoed waar ben je goed in, qua klussen?
quote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou vooral de management takenDus stoel neerzetten op gaan zitten voeten in vensterbank en aanwijzingen geven
Ja dááhaáág, kunnen we straks nog een nieuwe vensterbank installeren ookquote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou vooral de management takenDus stoel neerzetten op gaan zitten voeten in vensterbank en aanwijzingen geven
Met zo'n huisdier zal dat toch moetenquote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dááhaáág, kunnen we straks nog een nieuwe vensterbank installeren ook
Mja, dat is minderquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Olga het volgende:
Toffe foto's
Alleen jammer dat het weer in 010 staat
quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met zo'n huisdier zal dat toch moeten
Jij bent hier het huisdier en ik de huurder. Prutser!quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat is minder
Maar ach, ik wen er vast aan
[..]
Aan je ondertitel te zien nietquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent hier het huisdier en ik de huurder. Prutser!
Ik ga gewoon op hem zitten, einde verhaalquote:
En stort oom Jeroen 500 Ikea-euro's!quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten, einde verhaal
Maar even zonder dolle, morgen gaan we beginnen met klussen
Enig idee wanneer jullie willen intrekken?quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten, einde verhaal
Maar even zonder dolle, morgen gaan we beginnen met klussen
ahahahahahahahaha dat kun je op je buik schrijvenquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
En stort oom Jeroen 500 Ikea-euro's!
We willen voor 31 januari verhuisd zijn eigenlijk, omdat dan de vader van TJ jarig is en we hebm niet in de zooi willen laten zitten, maar ik schat persoonlijk in dat we die datum wel kunnen vervroegenquote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee wanneer jullie willen intrekken?
Half januari!quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee wanneer jullie willen intrekken?
Heerlijk toch?quote:
Dat weet ik toch?quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat jullie niet om de hoek wonen, anders was ik zeker komen helpen
Weten wequote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat jullie niet om de hoek wonen, anders was ik zeker komen helpen
Nou je weet hoelang ik bezig ben geweest en daar hoefde ook niet zoveel te gebeurenquote:
Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
We kijken gewoon even hoe het gaat met klussen en wie on wanneer kan helpen met vervoer
1 kleine vloer, 3 kleine muurtjes verven en dan is het genoeg om te wonen. En als ik werk klust Muck waar mogelijk door!quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou je weet hoelang ik bezig ben geweest en daar hoefde ook niet zoveel te gebeurenNu heb ik het niet gezien en ga ik er vanuit dat er geen vloer in hoeft en niet alles geschildert hoeft te worden maar anders is de plannnning misschien wel wat optimistisch. Maar we zullen zien
ok ben benieuwdquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 kleine vloer, 3 kleine muurtjes verven en dan is het genoeg om te wonen. En als ik werk klust Muck waar mogelijk door!
Ben je in 010 morgen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ok ben benieuwdWel verschrikkelijk stoer hoor
Toek kan tijdens de rijles spulletjes vervoerenquote:Op zondag 26 december 2010 22:23 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijsMaar anders was ik jullie zo komen helpen
quote:Op zondag 26 december 2010 23:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh dat is een idee... speciaal voor Toek beginnen met lessen
Goed bezig!quote:Op maandag 27 december 2010 21:51 schreef Toekito het volgende:
eerste dag klussen zit erop. Behang is bijna uit de eetkamer. Nu de rest nog.
Poeh, dat is wel erg optimistisch ! Is dat allemaal wel haalbaar ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:18 schreef Muck het volgende:
[..]
We willen voor 31 januari verhuisd zijn eigenlijk, omdat dan de vader van TJ jarig is en we hebm niet in de zooi willen laten zitten, maar ik schat persoonlijk in dat we die datum wel kunnen vervroegen
Zoals de planning eerst was, had het makkelijk gekund, maar we zijn de afgelopen dagen wat dingen tegen gekomen waardoor de verhuizing nog wat is uitgesteld....quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel erg optimistisch ! Is dat allemaal wel haalbaar ?
Lijkt mij een hele hoop onnodig gestress
We gaan er binnenkort slapen om lekker door te kunnen klussen, maar een verhuisdatum durven we nog niet echt vast te stellenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
WoeiZiet er goed uit hoor Muck
Wel balen van die muren
Wat is nu de verwachte verhuisdatum?
maar 28 feb is er een feestje en moet het voor groot deel af zijn!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Muck het volgende:
[..]
We gaan er binnenkort slapen om lekker door te kunnen klussen, maar een verhuisdatum durven we nog niet echt vast te stellen
bord erboven "Muck's smulpaleis" en klaar is Toek.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Die muren zien er niet echt lekker uit inderdaad. Maar het toogidee klinkt leuk.
Ik moest even slikken vanmiddag, maar we kunnen het maar beter goed doen, dan later wéér te kunnen gaan puinruimen en klussen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
Op de muren na gaat het zo te zien de goede kant op
dank u postmevrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 22:58 schreef sbientje het volgende:
gefeliciteerd Toek en Muckik volg even mee!
Toen ik hier kwam wonen had ik ook zulke onaangename verrassingenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moest even slikken vanmiddag, maar we kunnen het maar beter goed doen, dan later wéér te kunnen gaan puinruimen en klussen.
Liever nu nog even in de zooi dan wanneer de vloeren gedaan zijn
Thnxquote:Op donderdag 30 december 2010 08:16 schreef littledrummergirl het volgende:
hey wat leukgefeliciteerd!!
het liefst 2 maar als je die ander al aan iemand anders beloofd heb dan maar 1quote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
Toek,
willen jullie nou 1 of 2 banken??
ik zal eens checken voor die 2e bankquote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
het liefst 2 maar als je die ander al aan iemand anders beloofd heb dan maar 1
Droger moet je met Muck bespreken, is niet mijn afdeling en diepvries is niet nodig we krijgen oude staande vriezer van mijn pa als het goed is. Thnx anyway!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal eens checken voor die 2e bank
de tweede is geen klippan, maar wel soort gelijk model..
en de droger, en bovenlader diepvries?
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Droger moet je met Muck bespreken, is niet mijn afdeling en diepvries is niet nodig we krijgen oude staande vriezer van mijn pa als het goed is. Thnx anyway!
Lekker ding is het ookquote:
Mocht je hem echt graag willen, kun je hem ook boven neerzetten he?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker ding is het ook
Ik krijg een ketting om mijn enkel die nét lang genoeg is om meneer van ijsthee te voorzien denk ik, maar moet verder in de keuken blijven
Een droger is wel heel tof, maar omdat het keukentje zo klein is, kunnen we hem met de beste wil van de wereld niet kwijt vrees ik
We hebben gelukkig wel vijf waslijnen aan het balkon en 2 wasrekken in huis, dus dat moet wel goedkomen! Wel bedankt voor het aanbod
we hebben een rustpauze tot 2 januari. We moesten toch naar Muck haar ouders vanmiddag ivm verjaardag/jaarwisseling en konden gisteren meerijden ipv vandaag zelf met trein/bus te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe gaat het klussen vandaag?
Lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben een rustpauze tot 2 januari. We moesten toch naar Muck haar ouders vanmiddag ivm verjaardag/jaarwisseling en konden gisteren meerijden ipv vandaag zelf met trein/bus te gaan.
komt wel goed, jij ook veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerVeel plezier de komende dagen
![]()
stoom geval huren en dan proberen? gaat een stuk snellerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
1943 belde net of die het moderne behang van toen terug mag.
Wat een klote werk zeg, behang (3 à 4 dik) steken
Oh boyquote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
1943 belde net of die het moderne behang van toen terug mag.
Wat een klote werk zeg, behang (3 à 4 dik) steken
Nou ja, we zijn inmiddels klaarquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
stoom geval huren en dan proberen? gaat een stuk sneller
Laat wel wat voor je overquote:Op zondag 2 januari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh boyKut is dat, behang krabben
Sterkte ermee!
Wat lief van jequote:
prima kan zijn dat ik moet werken. Collega wilde ruilenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek ik kom donderdagavond even buurten als dat je goedkeuring kan krijgen
camera ligt op locatie, nu de batterijen nogquote:
In Rotterdam zullen ze die dingen ook wel verkopen xDquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
camera ligt op locatie, nu de batterijen nog
Er is vast wel een Actionquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In Rotterdam zullen ze die dingen ook wel verkopen xD
Zijn de batterijen van de Action een beetje goed?quote:
Ik gebruik eigenlijk dat soort batterijen vaak voor speelgoed van de kids... maar voor mijn digitale camera nooit gebruiktquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn de batterijen van de Action een beetje goed?
De batterijen van Euroshopper deden het namelijk geweldig in mijn MP3-speler, maar de camera trok ze binnen vijf minuten leegquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk dat soort batterijen vaak voor speelgoed van de kids... maar voor mijn digitale camera nooit gebruikt
Ik zou voor een digitale camera toch wel voor betere (oplaadbare) batterijen gaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
De batterijen van Euroshopper deden het namelijk geweldig in mijn MP3-speler, maar de camera trok ze binnen vijf minuten leeg
Nou ja, voor een actionprijsje durf ik het er wel op te wagen
Oplaadbare batterijen zijn in mijn camera dus weer geen optie, helemaal vol in de camera en na 2 foto's vind ie dat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou voor een digitale camera toch wel voor betere (oplaadbare) batterijen gaan...
Bijvoorbeeld GP of Eneloop
Ik vraag me echt serieus af waarom ze het verstopt hebben achter de wazige gipsconstructiequote:
Precies... ik zou zoiets niet willen missen.. juist kenmerlijk voor zo'n mooi oud en knus huisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af waarom ze het verstopt hebben achter de wazige gipsconstructie![]()
Het hoort gewoon bij zo'n oud huis
Preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies... ik zou zoiets niet willen missen.. juist kenmerlijk voor zo'n mooi oud en knus huisje
Maakt het ook wel weer leuk zo'n oud huis, met al die 'verstopte verrassingen'
Ja, we komen steeds meer tegen wat gedaan moet wordenquote:
Gelukkig wel! Vandeweek verder nu eerst relaxen in huize MamaMuckquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint gewoon ergens op te lijken zo
Ja hè? Voor je het weet wonen we in een normaal huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint gewoon ergens op te lijken zo
Ja, absoluut! Ik ben zooooo blij met zequote:
Eng hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
TJ die werkt![]()
Wel tof trouwens dat er schot in de zaak zit
's Werelds drukste presse papierquote:
bedankt voor je hulp vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
kon je hem eindelijk onder de vloer stoppen
gisteren zei je dat de kans groot wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
Vertel me even wanneer ik beloofd heb vandaag te komen?
Bel elkaar anders even ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gisteren zei je dat de kans groot was
Dat is natuurlijk wel een van jouw specialiteiten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Muck het volgende:
Nu nog gaatjes vullen, voorstrijken en dan kunnen we gaan sauzen
tapijttegels?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek vloerbedekking voor de slaapkamer maar kan niks vinden. Any tips?
Nee gewoon vloerbedekking.quote:
ja zoiets maar zoek me dood online maar vindt niet echt iets waarvan ik zeg: Ik ga eens naar die winkel om het te bekijken.quote:
Hoogpolig?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek vloerbedekking voor de slaapkamer maar kan niks vinden. Any tips?
Ik zou toch eens langs een winkel gaan, in het echt ziet er vaak heel anders uit dan op een plaatje. En vaak is het assortiment in de winkel ook uitgebreider dan op internet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja zoiets maar zoek me dood online maar vindt niet echt iets waarvan ik zeg: Ik ga eens naar die winkel om het te bekijken.
Ja weet ik maar heb vaak geen tijd om langs de winkels te gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch eens langs een winkel gaan, in het echt ziet er vaak heel anders uit dan op een plaatje. En vaak is het assortiment in de winkel ook uitgebreider dan op internet.
Goed ideequote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Of je moet de tapijtboer met proefstukjes op Toek zijn werk langs laten komen
Tijd makenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja weet ik maar heb vaak geen tijd om langs de winkels te gaan
Zo ver is het nou allemaal ook weer niet van jou af tochquote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja weet ik maar heb vaak geen tijd om langs de winkels te gaan
Nee, helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ver is het nou allemaal ook weer niet van jou af toch
Vandaag maar was in wijk voor bankzaken!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
en nooit een dag vrijDat is helemaal vervelend.
Ja en dat duurde van 9 uur 's-ochtends tot 18 uur 's-avondsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandaag maar was in wijk voor bankzaken!
stel je niet aan. Komt echt wel goed!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja en dat duurde van 9 uur 's-ochtends tot 18 uur 's-avonds![]()
Prioriteiten stellen. Het zijn allemaal kutklusjes maar je moet het echt allemaal een keer doen
Ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Gaafdat muurtje is echt superstrak al na een likkie verf
Goed werk, ziet er strak uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ongelofelijk he?
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Maakt me serieus heel gelukkig
Aan het plafond bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw, die muur is wel een hele verbetering zeg !![]()
Personelijk had ik die schrootjes in de woonkamer verwijderd of op ze minst geschilderd ofzo; maar nu vind ik schrootjes ook heel erg afgrijselijk
Die mogen we er helaas niet uithalenquote:
Ook niet stiekem schilderen ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Die mogen we er helaas niet uithalen
Het is een huurhuis, dus het is al een wonder dat we de muren zo mogen aanpakken
als je hebt geholpen met schilderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens een foto updeetjuh?
Dat hebben we wel overwogen, maar er is al zoveel te doen, en eigenlijk stoort het me helemaal niet, het past echt bij het karakter van het huisquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ook niet stiekem schilderen ?
Ja he? Daar is het huis zo ontzettend van opgeknaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |