Dat is iets wat ook door mijn hoofd schoot...quote:
Naar het oosten toe klopt dat, maar ik dacht dat Blijdorp minder ver naar het Noorden door liep?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Toekito het volgende:
volgens mij tot de schieweg is blijdorp, dacht ik.
geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar het oosten toe klopt dat, maar ik dacht dat Blijdorp minder ver naar het Noorden door liep?
we zijn er zo met trein hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het is gelukkig een heel end bij mij vandaan anders krijg ik ze straks elke dag te eten
bergpolder zuid. Aan overkant Schieweg dus woon ik in blijdorp!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef breef01 het volgende:
Jongens nogmaals gefeliciteerd!!!!
plattegrond bergpolder (schieweg <> bergsingel)
http://www.rotterdam.nl/bp3738[/img]
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat je in Blijdorp thuis hoort.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
bergpolder zuid. Aan overkant Schieweg dus woon ik in blijdorp!
1-0quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat je in Blijdorp thuis hoort.
Wel flauw dat die teller elke keer opnieuw bij één begintquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel flauw dat die teller elke keer opnieuw bij één begint
posten die foto's!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Muck het volgende:
We zijn nu alles aan het meten en foto's aan het maken, en het is wel duidelijk dat het een oud huis is! Vreemde hoekjes, scheve muren, de ene kant van een doorgang is 3 cm breder...
Vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
posten die foto's!!
benieuwd!!
en als je laminaat moet leggen.. ik ben er onderhand handig in geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |