De batterijen van Euroshopper deden het namelijk geweldig in mijn MP3-speler, maar de camera trok ze binnen vijf minuten leegquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk dat soort batterijen vaak voor speelgoed van de kids... maar voor mijn digitale camera nooit gebruikt
Ik zou voor een digitale camera toch wel voor betere (oplaadbare) batterijen gaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
De batterijen van Euroshopper deden het namelijk geweldig in mijn MP3-speler, maar de camera trok ze binnen vijf minuten leeg
Nou ja, voor een actionprijsje durf ik het er wel op te wagen
Oplaadbare batterijen zijn in mijn camera dus weer geen optie, helemaal vol in de camera en na 2 foto's vind ie dat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou voor een digitale camera toch wel voor betere (oplaadbare) batterijen gaan...
Bijvoorbeeld GP of Eneloop
Ik vraag me echt serieus af waarom ze het verstopt hebben achter de wazige gipsconstructiequote:
Precies... ik zou zoiets niet willen missen.. juist kenmerlijk voor zo'n mooi oud en knus huisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af waarom ze het verstopt hebben achter de wazige gipsconstructie![]()
Het hoort gewoon bij zo'n oud huis
Preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies... ik zou zoiets niet willen missen.. juist kenmerlijk voor zo'n mooi oud en knus huisje
Maakt het ook wel weer leuk zo'n oud huis, met al die 'verstopte verrassingen'
Ja, we komen steeds meer tegen wat gedaan moet wordenquote:
Gelukkig wel! Vandeweek verder nu eerst relaxen in huize MamaMuckquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint gewoon ergens op te lijken zo
Ja hè? Voor je het weet wonen we in een normaal huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint gewoon ergens op te lijken zo
Ja, absoluut! Ik ben zooooo blij met zequote:
Eng hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
TJ die werkt![]()
Wel tof trouwens dat er schot in de zaak zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |