Ik ben eigenlijk een Utregse, dus dit is heel erg wennen voor mij, maar TJ woont al een tijd in Zuidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zelf jaren lang in die buurt gewoond (oa baljuwplein en dr. de visserstraat) en mijn vaders stamcafe was Bergpolder. hele bekende buurt voor mij dus, en ik zal zeker je topic blijven volgen ..
Kom je helpen?quote:
Thanksquote:
als jij verstand krijgtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wanneer gaan jullie nu trouwen Muck?
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Toeckjes?
Met koffie drinken, neem ik aan?quote:
Je weet het hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo, heb je haast?
Kom eerst maar eens helpen met schilderen jij
Mag ookquote:
Je kunt zonder trap bij het plafondquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je weet het heEven bellen zo gepiept
woensdag laat gebeld en andere woensdag de sleutel!quote:
Ja, we hadden niet verwacht zo snel een huisje te kunnen krijgen, maar het voelt goed, dus we doen het gewoonquote:
Mja waarom idd wachten als dat gevoel zo goed isquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, we hadden niet verwacht zo snel een huisje te kunnen krijgen, maar het voelt goed, dus we doen het gewoon
tsja weet ik veel dat je daar leest.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Trouwens je dacht zeker dat ik van niets wist? Alleen was je deze post zeker vergeten?
Och ik lees wel eens wat jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja weet ik veel dat je daar leest.
zuid of blijdorp is een wereld van verschilquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een Utregse, dus dit is heel erg wennen voor mij, maar TJ woont al een tijd in Zuid
Ik ben volgende week vrij... Ik heb alleen geen autoquote:
jup, maar zie geen reden waarom ik daar niet zou kunnen wennen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
zuid of blijdorp is een wereld van verschil
knurftquote:
zo bedoelde ik mijn post ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
jup, maar zie geen reden waarom ik daar niet zou kunnen wennen.
Och volgens mij maakt het Toek niet zo veel uit waar hij woont als het maar een dak heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo bedoelde ik mijn post ook nietAls je eenmaal in blijdorp woont, wil je nooit meer terug naar zuid (hoewel dat ook weer afhangt van de buurt in zuid waar je zit
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |