Gelukkigquote:
Bijna! Groen van Prinstererstraatquote:
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gefeiliciteerd!![]()
En ik wil echt wel helpen klussen hoor, dus als je me nodig hebt dan weet je me te vinden
eerder stadhoudersweg zo te zienquote:
Dank uquote:
Ik heb er zin inquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Toppie
Ik ben nu ook behang aan het scheuren, echt leuk werk
Thanks!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zeker de moeite waard om te volgen topic!
Gefeliciteerd
Dank jequote:
We zijn je duimen heel dankbaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef Olga het volgende:
Oh en feli Toek en Muck
Duimen heeft geholpen
De nieuwste Suske en Wiskequote:Op woensdag 22 december 2010 21:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toekito in Blijdorp
Het zou zo eens stripverhaal kunnen zijn.
Haha, bijna dusquote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerder stadhoudersweg zo te zienachterhaalde post
k zat er niet ver vandaan iig
![]()
Tof voor jullie Muck! Veel geluk samen in jullie huisje!
We zijn zooooo blij hequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wanneer gaan jullie nu trouwen Muck?
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Tuckjes?
Ik snap dat zoooooooooooooooooo goed hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, bijna dus
Dank je!
[..]
We zijn zooooo blij he![]()
SD is geboren in de Geertsemastraat, op 9A, letterlijk om de hoek dusquote:
ik heb zelf jaren lang in die buurt gewoond (oa baljuwplein en dr. de visserstraat) en mijn vaders stamcafe was Bergpolder. hele bekende buurt voor mij dus, en ik zal zeker je topic blijven volgen ..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, bijna dus
Dank je!
[..]
We zijn zooooo blij he![]()
Zo, heb je haast?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Toeckjes?
Gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat zoooooooooooooooooo goed he![]()
![]()
![]()
Dat is wel heel dichtbij jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD is geboren in de Geertsemastraat, op 9A, letterlijk om de hoek dus
Ik ben eigenlijk een Utregse, dus dit is heel erg wennen voor mij, maar TJ woont al een tijd in Zuidquote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb zelf jaren lang in die buurt gewoond (oa baljuwplein en dr. de visserstraat) en mijn vaders stamcafe was Bergpolder. hele bekende buurt voor mij dus, en ik zal zeker je topic blijven volgen ..
Kom je helpen?quote:
Thanksquote:
als jij verstand krijgtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
En wanner komen er dan eigenlijk kleine Toeckjes?
Met koffie drinken, neem ik aan?quote:
Je weet het hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo, heb je haast?
Kom eerst maar eens helpen met schilderen jij
Mag ookquote:
Je kunt zonder trap bij het plafondquote:Op woensdag 22 december 2010 21:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Je weet het heEven bellen zo gepiept
woensdag laat gebeld en andere woensdag de sleutel!quote:
Ja, we hadden niet verwacht zo snel een huisje te kunnen krijgen, maar het voelt goed, dus we doen het gewoonquote:
Mja waarom idd wachten als dat gevoel zo goed isquote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, we hadden niet verwacht zo snel een huisje te kunnen krijgen, maar het voelt goed, dus we doen het gewoon
tsja weet ik veel dat je daar leest.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Trouwens je dacht zeker dat ik van niets wist? Alleen was je deze post zeker vergeten?
Och ik lees wel eens wat jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja weet ik veel dat je daar leest.
zuid of blijdorp is een wereld van verschilquote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een Utregse, dus dit is heel erg wennen voor mij, maar TJ woont al een tijd in Zuid
Ik ben volgende week vrij... Ik heb alleen geen autoquote:
jup, maar zie geen reden waarom ik daar niet zou kunnen wennen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
zuid of blijdorp is een wereld van verschil
knurftquote:
zo bedoelde ik mijn post ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
jup, maar zie geen reden waarom ik daar niet zou kunnen wennen.
Och volgens mij maakt het Toek niet zo veel uit waar hij woont als het maar een dak heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo bedoelde ik mijn post ook nietAls je eenmaal in blijdorp woont, wil je nooit meer terug naar zuid (hoewel dat ook weer afhangt van de buurt in zuid waar je zit
)
nee hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 21:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Och volgens mij maakt het Toek niet zo veel uit waar hij woont als het maar een dak heeft
ja mooi hé. Nee valt wel mee meeste kan als we erin zitten.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hé Toek nu komt je week vrij wel mooi uit![]()
Maareh hoe is de staat van binnen? Moet er veel gebeuren?
Dan zijn we nog volop ana het klussen johquote:Op woensdag 22 december 2010 21:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben volgende week vrij... Ik heb alleen geen auto
Ik vind zuid ook vreselijkquote:Op woensdag 22 december 2010 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoormaakt wel uit. Woon hier niet plezier (op zuid)
Gelukkig wel!quote:[..]
ja mooi hé. Nee valt wel mee meeste kan als we erin zitten.
Ik dacht dat we volgende week zaterdag de house-warming haddenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we nog volop ana het klussen joh
[..]
Ik vind zuid ook vreselijk
[..]
Gelukkig wel!
welke kamer van stijn??quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Houden jullie ook rekening met Stijn zijn kamer?
geboren en getogen .. maar blij dat ik er weg benquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
gefeliciteerd!!
En wat n berg Rotterdammerts hier
hahaha een slaapkamer. Hij wordt jullie adoptiekind toch?quote:
Die combineren we met Toek zijn verjaardagquote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we volgende week zaterdag de house-warming haddenvalt dat ff tegen
Dank jequote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
gefeliciteerd!!
En wat n berg Rotterdammerts hier
Bij jou jaquote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef JJdJ1984 het volgende:
Houden jullie ook rekening met Stijn zijn kamer?
Ja maar daar waar jij woont zit het ook weer vol met rotterdammersquote:Op woensdag 22 december 2010 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
geboren en getogen .. maar blij dat ik er weg ben
Nou en? Niets mooier dan met een bak in de hand toekijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan zijn we nog volop ana het klussen joh
gelukkigquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Olga het volgende:
Ik ben geen rotterdammer, woon er niet eens in de buurt
zal je vies tegen vallenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja maar daar waar jij woont zit het ook weer vol met rotterdammers
OK, als jij dat zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal je vies tegen vallenin poortugaal vind je weinig r'dam
Goed planquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nou en? Niets mooier dan met een bak in de hand toekijken
Thnx gozert, kan jij die dj's in Eindhoven een melden dat er een nieuw goed doel is!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Deze heb ik ff gemist, maar congrats beide!!!
Dat is iets wat ook door mijn hoofd schoot...quote:
Naar het oosten toe klopt dat, maar ik dacht dat Blijdorp minder ver naar het Noorden door liep?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:06 schreef Toekito het volgende:
volgens mij tot de schieweg is blijdorp, dacht ik.
geen ideequote:Op donderdag 23 december 2010 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar het oosten toe klopt dat, maar ik dacht dat Blijdorp minder ver naar het Noorden door liep?
we zijn er zo met trein hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 11:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Het is gelukkig een heel end bij mij vandaan anders krijg ik ze straks elke dag te eten
bergpolder zuid. Aan overkant Schieweg dus woon ik in blijdorp!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:19 schreef breef01 het volgende:
Jongens nogmaals gefeliciteerd!!!!
plattegrond bergpolder (schieweg <> bergsingel)
http://www.rotterdam.nl/bp3738[/img]
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat je in Blijdorp thuis hoort.quote:Op donderdag 23 december 2010 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
bergpolder zuid. Aan overkant Schieweg dus woon ik in blijdorp!
1-0quote:Op donderdag 23 december 2010 14:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het zal voor niemand een verrassing zijn dat je in Blijdorp thuis hoort.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel flauw dat die teller elke keer opnieuw bij één begint
posten die foto's!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:44 schreef Muck het volgende:
We zijn nu alles aan het meten en foto's aan het maken, en het is wel duidelijk dat het een oud huis is! Vreemde hoekjes, scheve muren, de ene kant van een doorgang is 3 cm breder...
Vanavondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
posten die foto's!!
benieuwd!!
en als je laminaat moet leggen.. ik ben er onderhand handig in geworden
hai Buurmanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, welkom buurgenoten
Leuke locatie, je gaat zeker vrienden worden met http://www.cafetariablijdorp.nl/daghappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |