hai Buurmanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, welkom buurgenoten
Leuke locatie, je gaat zeker vrienden worden met http://www.cafetariablijdorp.nl/daghappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
Welke haard?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
wat een aftands hokJe bent zelf een aftands hokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Daar kun je wel een leuke modelspoorbaan kwijt jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Muck het volgende:
Linkerkamer (hobbyhok):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit het dakraam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet voor niets een beginnend klusser hequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:14 schreef breef01 het volgende:
@toek, uit je watermeter komt gas! techneut
Ben ergens blij dat ik internet van UPC heb en niet van KPN ;_)quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets een beginnend klusser he
Grapjasquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:17 schreef breef01 het volgende:
[..]
Ben ergens blij dat ik internet van UPC heb en niet van KPN ;_)
Zou het je verbazen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
Nu maar hopen dat je niet naar de stoppenkast wijst
neuhquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Om alvast in de stemming te komen:
Ik wil je ook wel Metallica of nog steviger voorschotelen als klusmuziekquote:
In dat geval mag je langskomenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel Metallica of nog steviger voorschotelen als klusmuziek
Er langs rijden mag geen probleem zijn. Doorgaande wegen genoeg bij de Ikea'squote:
laat maar dan, ga maar kijken of het ijs al dik genoeg is op de bonkevaart!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er langs rijden mag geen probleem zijn. Doorgaande wegen genoeg bij de Ikea's
Daar hoef ik niet voor te kijken. Het antwoord is neequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
laat maar dan, ga maar kijken of het ijs al dik genoeg is op de bonkevaart!
jammerquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet voor te kijken. Het antwoord is nee
Mocht je nog wat boekenruimte tekort komen...quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:19 schreef Muck het volgende:
Oh, papaMuck kwam net met een geweldig idee!
We waren een beetje aan het piekeren waar we de meubels het beste neer kunnen gaan zetten, en konden geen handige plek voor de TV en de bank bedenken, want hoe we het ook wenden of keren, één van de twee zou zo'n beetje midden in de kamer komen, en dat is gewoon zonde van de ruimte en geen gezicht.
Nu heb ik op mijn slaapkamer een boekenmuur, die we ook graag in het nieuwe huis willen. Deze heeft mijn vader ooit gemaakt, dus dat gaat hij na een beetje lief kijken nog een keer doen.
Toen hij ons zag piekeren, kwam hij op het idee om een groot vak te maken, waar de TV in past!
Zo is hij mooi opgeborgen, en gaat het niet ten koste van de ruimte
[ afbeelding ]
En ja, de kast is nu heel wat opgeruimder hoor
Dat is een mooie planningquote:Op zondag 26 december 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
We hebben een voorlopig klusschema opgesteld voor de rest van het jaar:
Maandag 27-12:
Behang steken
Planken losschroeven
Op zoek naar koelkast, fornuis e.d.
Verf e.d. halen
Gaatjes vullen
Dinsdag 28-12
Gevulde gaatjes opschuren
Muur schilderen
Verjaardag
Woensdag 29-12
Muren/lambrisering schilderen
Donderdag 30-12
Verder met schilderen
Vrijdag 31-12
Verjaardag en oudjaar
Je mag altijd komen fungeren als boekensteun hoorquote:Op zondag 26 december 2010 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht je nog wat boekenruimte tekort komen....
Maar wel een goed idee... al moet je uitkijken dat er geen boeken voor de tv komen te staan.
Ik kan vast wel een kleine stapel op mijn hoofd balancerenquote:Op zondag 26 december 2010 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Je mag altijd komen fungeren als boekensteun hoor
'Wat is er vandaag op tv?'quote:En met de hoeveelheid boeken die we (en dan met name ik) hebben, is het inderdaad moeilijk om de TV vrij te houden
Moest lachenquote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan vast wel een kleine stapel op mijn hoofd balanceren.
[..]
'Wat is er vandaag op tv?'
'De hele Harry Potter-reeks.'
'O, alweer?'
'Ja, moet ik even wat boeken herschikken dan?'
Ik ookquote:
Gelukkig heb ik meer familie dan jou en je broertjequote:Op zondag 26 december 2010 19:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ja van mij kan je hooguit een klap voor je kop krijgen
Ja wij zijn alleen goed om je van de wal in de sloot te krijgenquote:Op zondag 26 december 2010 19:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meer familie dan jou en je broertje
Maargoed waar ben je goed in, qua klussen?quote:Op zondag 26 december 2010 19:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja wij zijn alleen goed om je van de wal in de sloot te krijgenMaar kan er meer hehehe
Nou vooral de management takenquote:Op zondag 26 december 2010 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maargoed waar ben je goed in, qua klussen?
quote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou vooral de management takenDus stoel neerzetten op gaan zitten voeten in vensterbank en aanwijzingen geven
Ja dááhaáág, kunnen we straks nog een nieuwe vensterbank installeren ookquote:Op zondag 26 december 2010 20:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou vooral de management takenDus stoel neerzetten op gaan zitten voeten in vensterbank en aanwijzingen geven
Met zo'n huisdier zal dat toch moetenquote:Op zondag 26 december 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja dááhaáág, kunnen we straks nog een nieuwe vensterbank installeren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |