Mja, dat is minderquote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Olga het volgende:
Toffe foto's
Alleen jammer dat het weer in 010 staat
quote:Op zondag 26 december 2010 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met zo'n huisdier zal dat toch moeten
Jij bent hier het huisdier en ik de huurder. Prutser!quote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat is minder
Maar ach, ik wen er vast aan
[..]
Aan je ondertitel te zien nietquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij bent hier het huisdier en ik de huurder. Prutser!
Ik ga gewoon op hem zitten, einde verhaalquote:
En stort oom Jeroen 500 Ikea-euro's!quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten, einde verhaal
Maar even zonder dolle, morgen gaan we beginnen met klussen
Enig idee wanneer jullie willen intrekken?quote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op hem zitten, einde verhaal
Maar even zonder dolle, morgen gaan we beginnen met klussen
ahahahahahahahaha dat kun je op je buik schrijvenquote:Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
En stort oom Jeroen 500 Ikea-euro's!
We willen voor 31 januari verhuisd zijn eigenlijk, omdat dan de vader van TJ jarig is en we hebm niet in de zooi willen laten zitten, maar ik schat persoonlijk in dat we die datum wel kunnen vervroegenquote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee wanneer jullie willen intrekken?
Half januari!quote:Op zondag 26 december 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enig idee wanneer jullie willen intrekken?
Heerlijk toch?quote:
Dat weet ik toch?quote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat jullie niet om de hoek wonen, anders was ik zeker komen helpen
Weten wequote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat jullie niet om de hoek wonen, anders was ik zeker komen helpen
Nou je weet hoelang ik bezig ben geweest en daar hoefde ook niet zoveel te gebeurenquote:
Ik heb geen rijbewijsquote:Op zondag 26 december 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
We kijken gewoon even hoe het gaat met klussen en wie on wanneer kan helpen met vervoer
1 kleine vloer, 3 kleine muurtjes verven en dan is het genoeg om te wonen. En als ik werk klust Muck waar mogelijk door!quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou je weet hoelang ik bezig ben geweest en daar hoefde ook niet zoveel te gebeurenNu heb ik het niet gezien en ga ik er vanuit dat er geen vloer in hoeft en niet alles geschildert hoeft te worden maar anders is de plannnning misschien wel wat optimistisch. Maar we zullen zien
ok ben benieuwdquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 kleine vloer, 3 kleine muurtjes verven en dan is het genoeg om te wonen. En als ik werk klust Muck waar mogelijk door!
Ben je in 010 morgen?quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
ok ben benieuwdWel verschrikkelijk stoer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |