het liefst 2 maar als je die ander al aan iemand anders beloofd heb dan maar 1quote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
Toek,
willen jullie nou 1 of 2 banken??
ik zal eens checken voor die 2e bankquote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
het liefst 2 maar als je die ander al aan iemand anders beloofd heb dan maar 1
Droger moet je met Muck bespreken, is niet mijn afdeling en diepvries is niet nodig we krijgen oude staande vriezer van mijn pa als het goed is. Thnx anyway!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zal eens checken voor die 2e bank
de tweede is geen klippan, maar wel soort gelijk model..
en de droger, en bovenlader diepvries?
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Droger moet je met Muck bespreken, is niet mijn afdeling en diepvries is niet nodig we krijgen oude staande vriezer van mijn pa als het goed is. Thnx anyway!
Lekker ding is het ookquote:
Mocht je hem echt graag willen, kun je hem ook boven neerzetten he?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker ding is het ook
Ik krijg een ketting om mijn enkel die nét lang genoeg is om meneer van ijsthee te voorzien denk ik, maar moet verder in de keuken blijven
Een droger is wel heel tof, maar omdat het keukentje zo klein is, kunnen we hem met de beste wil van de wereld niet kwijt vrees ik
We hebben gelukkig wel vijf waslijnen aan het balkon en 2 wasrekken in huis, dus dat moet wel goedkomen! Wel bedankt voor het aanbod
we hebben een rustpauze tot 2 januari. We moesten toch naar Muck haar ouders vanmiddag ivm verjaardag/jaarwisseling en konden gisteren meerijden ipv vandaag zelf met trein/bus te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe gaat het klussen vandaag?
Lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben een rustpauze tot 2 januari. We moesten toch naar Muck haar ouders vanmiddag ivm verjaardag/jaarwisseling en konden gisteren meerijden ipv vandaag zelf met trein/bus te gaan.
komt wel goed, jij ook veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerVeel plezier de komende dagen
![]()
stoom geval huren en dan proberen? gaat een stuk snellerquote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
1943 belde net of die het moderne behang van toen terug mag.
Wat een klote werk zeg, behang (3 à 4 dik) steken
Oh boyquote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Toekito het volgende:
1943 belde net of die het moderne behang van toen terug mag.
Wat een klote werk zeg, behang (3 à 4 dik) steken
Nou ja, we zijn inmiddels klaarquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
stoom geval huren en dan proberen? gaat een stuk sneller
Laat wel wat voor je overquote:Op zondag 2 januari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh boyKut is dat, behang krabben
Sterkte ermee!
Wat lief van jequote:
prima kan zijn dat ik moet werken. Collega wilde ruilenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek ik kom donderdagavond even buurten als dat je goedkeuring kan krijgen
camera ligt op locatie, nu de batterijen nogquote:
In Rotterdam zullen ze die dingen ook wel verkopen xDquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
camera ligt op locatie, nu de batterijen nog
Er is vast wel een Actionquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In Rotterdam zullen ze die dingen ook wel verkopen xD
Zijn de batterijen van de Action een beetje goed?quote:
Ik gebruik eigenlijk dat soort batterijen vaak voor speelgoed van de kids... maar voor mijn digitale camera nooit gebruiktquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Zijn de batterijen van de Action een beetje goed?
De batterijen van Euroshopper deden het namelijk geweldig in mijn MP3-speler, maar de camera trok ze binnen vijf minuten leegquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk dat soort batterijen vaak voor speelgoed van de kids... maar voor mijn digitale camera nooit gebruikt
Ik zou voor een digitale camera toch wel voor betere (oplaadbare) batterijen gaan...quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:22 schreef Muck het volgende:
[..]
De batterijen van Euroshopper deden het namelijk geweldig in mijn MP3-speler, maar de camera trok ze binnen vijf minuten leeg
Nou ja, voor een actionprijsje durf ik het er wel op te wagen
Oplaadbare batterijen zijn in mijn camera dus weer geen optie, helemaal vol in de camera en na 2 foto's vind ie dat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou voor een digitale camera toch wel voor betere (oplaadbare) batterijen gaan...
Bijvoorbeeld GP of Eneloop
Ik vraag me echt serieus af waarom ze het verstopt hebben achter de wazige gipsconstructiequote:
Precies... ik zou zoiets niet willen missen.. juist kenmerlijk voor zo'n mooi oud en knus huisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af waarom ze het verstopt hebben achter de wazige gipsconstructie![]()
Het hoort gewoon bij zo'n oud huis
Preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies... ik zou zoiets niet willen missen.. juist kenmerlijk voor zo'n mooi oud en knus huisje
Maakt het ook wel weer leuk zo'n oud huis, met al die 'verstopte verrassingen'
Ja, we komen steeds meer tegen wat gedaan moet wordenquote:
Gelukkig wel! Vandeweek verder nu eerst relaxen in huize MamaMuckquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint gewoon ergens op te lijken zo
Ja hè? Voor je het weet wonen we in een normaal huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Het begint gewoon ergens op te lijken zo
Ja, absoluut! Ik ben zooooo blij met zequote:
Eng hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
TJ die werkt![]()
Wel tof trouwens dat er schot in de zaak zit
's Werelds drukste presse papierquote:
bedankt voor je hulp vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
kon je hem eindelijk onder de vloer stoppen
gisteren zei je dat de kans groot wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
Vertel me even wanneer ik beloofd heb vandaag te komen?
Bel elkaar anders even ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gisteren zei je dat de kans groot was
Dat is natuurlijk wel een van jouw specialiteiten!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef Muck het volgende:
Nu nog gaatjes vullen, voorstrijken en dan kunnen we gaan sauzen
tapijttegels?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek vloerbedekking voor de slaapkamer maar kan niks vinden. Any tips?
Nee gewoon vloerbedekking.quote:
ja zoiets maar zoek me dood online maar vindt niet echt iets waarvan ik zeg: Ik ga eens naar die winkel om het te bekijken.quote:
Hoogpolig?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:38 schreef Toekito het volgende:
Ik zoek vloerbedekking voor de slaapkamer maar kan niks vinden. Any tips?
Ik zou toch eens langs een winkel gaan, in het echt ziet er vaak heel anders uit dan op een plaatje. En vaak is het assortiment in de winkel ook uitgebreider dan op internet.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja zoiets maar zoek me dood online maar vindt niet echt iets waarvan ik zeg: Ik ga eens naar die winkel om het te bekijken.
Ja weet ik maar heb vaak geen tijd om langs de winkels te gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
Ik zou toch eens langs een winkel gaan, in het echt ziet er vaak heel anders uit dan op een plaatje. En vaak is het assortiment in de winkel ook uitgebreider dan op internet.
Goed ideequote:Op maandag 17 januari 2011 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Of je moet de tapijtboer met proefstukjes op Toek zijn werk langs laten komen
Tijd makenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja weet ik maar heb vaak geen tijd om langs de winkels te gaan
Zo ver is het nou allemaal ook weer niet van jou af tochquote:Op maandag 17 januari 2011 13:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja weet ik maar heb vaak geen tijd om langs de winkels te gaan
Nee, helemaal nietquote:Op maandag 17 januari 2011 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ver is het nou allemaal ook weer niet van jou af toch
Vandaag maar was in wijk voor bankzaken!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:22 schreef JJdJ1984 het volgende:
en nooit een dag vrijDat is helemaal vervelend.
Ja en dat duurde van 9 uur 's-ochtends tot 18 uur 's-avondsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Vandaag maar was in wijk voor bankzaken!
stel je niet aan. Komt echt wel goed!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja en dat duurde van 9 uur 's-ochtends tot 18 uur 's-avonds![]()
Prioriteiten stellen. Het zijn allemaal kutklusjes maar je moet het echt allemaal een keer doen
Ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Gaafdat muurtje is echt superstrak al na een likkie verf
Goed werk, ziet er strak uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ongelofelijk he?
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Maakt me serieus heel gelukkig
Aan het plafond bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw, die muur is wel een hele verbetering zeg !![]()
Personelijk had ik die schrootjes in de woonkamer verwijderd of op ze minst geschilderd ofzo; maar nu vind ik schrootjes ook heel erg afgrijselijk
Die mogen we er helaas niet uithalenquote:
Ook niet stiekem schilderen ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Die mogen we er helaas niet uithalen
Het is een huurhuis, dus het is al een wonder dat we de muren zo mogen aanpakken
als je hebt geholpen met schilderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens een foto updeetjuh?
Dat hebben we wel overwogen, maar er is al zoveel te doen, en eigenlijk stoort het me helemaal niet, het past echt bij het karakter van het huisquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ook niet stiekem schilderen ?
Ja he? Daar is het huis zo ontzettend van opgeknaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |