stel je niet aan. Komt echt wel goed!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ja en dat duurde van 9 uur 's-ochtends tot 18 uur 's-avonds![]()
Prioriteiten stellen. Het zijn allemaal kutklusjes maar je moet het echt allemaal een keer doen
Ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Gaafdat muurtje is echt superstrak al na een likkie verf
Goed werk, ziet er strak uitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ongelofelijk he?
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
Maakt me serieus heel gelukkig
Aan het plafond bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw, die muur is wel een hele verbetering zeg !![]()
Personelijk had ik die schrootjes in de woonkamer verwijderd of op ze minst geschilderd ofzo; maar nu vind ik schrootjes ook heel erg afgrijselijk
Die mogen we er helaas niet uithalenquote:
Ook niet stiekem schilderen ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Die mogen we er helaas niet uithalen
Het is een huurhuis, dus het is al een wonder dat we de muren zo mogen aanpakken
als je hebt geholpen met schilderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens een foto updeetjuh?
Dat hebben we wel overwogen, maar er is al zoveel te doen, en eigenlijk stoort het me helemaal niet, het past echt bij het karakter van het huisquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ook niet stiekem schilderen ?
Ja he? Daar is het huis zo ontzettend van opgeknaptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |