Bij Bokito linksaf toch en dan een paar honderd meter verder?quote:Op maandag 4 april 2011 16:00 schreef Muck het volgende:
Het is een huis in de wijk Blijdorp en ligt vlakbij, jawel, de dierentuin en het centraal station, maar er wel ver genoeg vandaan om er geen overlast van te ondervinden.
het is een gasmeter dat kloptquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef BrandX het volgende:
Ik zie heul geen watermeter in dat foto'tje
Dus jullie hebben heul geen watermeter? Ook niet in een centrale ruimte beneden ergens? Dan zou ik maar snel evides even bellenquote:
Oh wacht, op de blog is het aangepast, hier heb ik er niet aan gedachtquote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef BrandX het volgende:
Ik zie heul geen watermeter in dat foto'tje
Die hebben we wel hoor, hij hangt in de douchequote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus jullie hebben heul geen watermeter? Ook niet in een centrale ruimte beneden ergens? Dan zou ik maar snel evides even bellen
In de douchequote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Die hebben we wel hoor, hij hangt in de douche
Alleen maar die kachel.quote:Op maandag 4 april 2011 16:36 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie alleen maar die kachel, of ook iets van centrale verwarming?
Ja, en behoorlijk onhandig. En heel lelijkquote:
Het is een huurhuis, dus ik ga sowieso niet aan de watermeter prutsenquote:Let dan goed op als je gaat verbouwen en je wilt de watermeter verplaatsen. Tot en met de watermeter is de leiding eigendom van Evides.
hmmm, je zou dan, nu je toch nog bezig bent in het huis, sowieso eens informatief kunnen bellen met Evides. Het is namelijk niet meer conform de huidige aansluitmethodieken. Wellicht kan je via Evides de huurbaas bewegen de boel te (laten) verplaatsenquote:Op maandag 4 april 2011 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, en behoorlijk onhandig. En heel lelijk
[..]
Het is een huurhuis, dus ik ga sowieso niet aan de watermeter prutsen
Oef! Wij hadden vroeger thuis precies dezelfde kachel, en daar zat ik in de winter zowat bovenop omdat de rest van het huis zó koud was... Trekt deze het wel een beetje? (Ik woonde in een houten huis dat verder ook nauwelijks geïsoleerd was, dus dat hielp niet.)quote:
Dat is op zich wel een goed idee... Van de week eens achteraan gaan! Dank jequote:Op maandag 4 april 2011 16:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmmm, je zou dan, nu je toch nog bezig bent in het huis, sowieso eens informatief kunnen bellen met Evides. Het is namelijk niet meer conform de huidige aansluitmethodieken. Wellicht kan je via Evides de huurbaas bewegen de boel te (laten) verplaatsen
Het ding wordt gelukkig heel snel warm, dus echt koud is het hier niet snelquote:Op maandag 4 april 2011 16:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oef! Wij hadden vroeger thuis precies dezelfde kachel, en daar zat ik in de winter zowat bovenop omdat de rest van het huis zó koud was... Trekt deze het wel een beetje? (Ik woonde in een houten huis dat verder ook nauwelijks geïsoleerd was, dus dat hielp niet.)
While you're at it, doe gelijk even de check of het lood is, de leiding voor je watermeter. Dan zou het onder loodsanering vallen vanwege gezondheidsredenen kan je dan extra druk op je huisbaas leggenquote:Op maandag 4 april 2011 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een goed idee... Van de week eens achteraan gaan! Dank je
[..]
Het ding wordt gelukkig heel snel warm, dus echt koud is het hier niet snel
Volgens mij is het wel lood ja... Morgen eens bellen! Ik houd je op de hoogtequote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
While you're at it, doe gelijk even de check of het lood is, de leiding voor je watermeter. Dan zou het onder loodsanering vallen vanwege gezondheidsredenen kan je dan extra druk op je huisbaas leggen
Kans is best aanwezig, daar het op zo'n ouderwetse plek zit.
Overigens kan het voor jouw gezondheid geen kwaad, maar is het voor zuigelingen tot 1 jaar een licht gezondheidsrisico.
Thanks!quote:Op maandag 4 april 2011 16:45 schreef BrandX het volgende:
Oh en natuurlijk gaaf huisje!
Gefeliciteerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |