quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel een ISO certificering zijn ofzo....quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef demspec het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan is het goed.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt wel! Tantes, ooms, opa's oma's.... allemaal met die geanimeerde krabbels enzo
Gelukkig heb ik tantes die niet obsessief bezig zijn met die krabbel zooi
okquote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
zal wel een ISO certificering zijn ofzo....
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snelquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Gaat snel met de chats de laatst tijd
Ik wilde net zeggen, dat is binnen een uur zo weer voorbijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snel
Jij was 3 jaar toen ik al op internet zat en met computers werkte!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Sowieso, oude mensen op het internet!
Mede dankzij mij is pr0n op internet groot geworden.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij was 3 jaar toen ik al op internet zat en met computers werkte!
R&P.. zo triest.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snel
Heb een paar goede vrienden overgehouden aan Singles hoor! Maar ja, sommige topics zijn wel triestquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
R&P.. zo triest.
Gelukkig hoef je daar niet meer te zitten!
Leuk en aardig, maar wat moet je ermee als burger?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Vronsky het volgende:
Zo..net even de Nike SFB schoen besteld, ben zeer benieuwd!
[ afbeelding ]
(Betaal er in theorie niets voor, heb een stel motocross laarzen verkocht op marktplaats die ik eens had gekocht maar die iets te krap zaten., dus het geld daarvan is naar den Nikes gegaan.
)
Haha ja, er worden volgens mij ook best wel veel klonen aangemaakt voor R&Pquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb een paar goede vrienden overgehouden aan Singles hoor! Maar ja, sommige topics zijn wel triest
Ik mag heel trots bekennen dat ik GEEN klonen heb!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha ja, er worden volgens mij ook best wel veel klonen aangemaakt voor R&P
Nee ok, snap ik, maar als ik een stel kisten koop wil ik ze op z'n minst toch ff passen om zeker te zijn dat ze goed naar je voeten zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Vronsky het volgende:
Heb dezelfde maat als m'n hardloopschoenen gebruikt.. ook van nike:
Het is ook gewoon een hardloopschoen met een hoge schacht.
En.. moet ik eerlijk wezen? Erg weinig: Maar ik vind dit soort schoenen gewoon lekker lopen, en ik loop nogal.. veel.
Ongetwijfeld dezefde reden waarom jij nog M90's draagt: het zit toch lekker?
Good evening America!!!!! The Netherlands here, over.......quote:
Ja het is ook een beetje een gok.. maar heb het even goed opgezocht en zelfs even een emailtje gekregen van nike USA zelf: De pasvorm is hetzelfde als hun hardloopschoenen, dus kon gewoon dezelfde maat nemen als datquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ok, snap ik, maar als ik een stel kisten koop wil ik ze op z'n minst toch ff passen om zeker te zijn dat ze goed naar je voeten zitten
En ja, ik draag die m90's omdat IK ze fijn vind zitten. Beter dan mijn burgerschoenen althans hehe
Ik hoop voor je dat ze echt goed passenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja het is ook een beetje een gok.. maar heb het even goed opgezocht en zelfs even een emailtje gekregen van nike USA zelf: De pasvorm is hetzelfde als hun hardloopschoenen, dus kon gewoon dezelfde maat nemen als dat, ben erg benieuwd!
Latertje dusquote:
Dat klinkt erg lekker. Hier hebben we een varkenshaasje met champignonsaus op.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Latertje dus
Wat schaft de pot btw??
Vandaag hebben Lotusss en ik een entrecote met eigengemaakte pepersaus op, met Hongaarse aardappelschotel en sperciboontjes.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Latertje dus
Wat schaft de pot btw??
Vandaag hebben Lotusss en ik een entrecote met eigengemaakte pepersaus op, met Hongaarse aardappelschotel en sperciboontjes.
Eend met sinaasappelwijnsaus en gebakken aardappels en oesterzwammenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Latertje dus
Wat schaft de pot btw??
Klinkt goed, blauwe hap vrijdag?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga zo ook even de keuken even de babi ketjap in de marinade zetten voor Vrijdag, en voor vanavond even wat koken.
Ja is hier niet anders Zaterdag komen er herten worstje op tafel, en morgen gaan we kijken of ik wat (herten) vlees kan veroveren. Lekker deer jeky, steak etc van maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voordeel van wonen in de achterhoek is dat je genoeg wild hebt
Dat is dus zo jammer Sine, dat Lotusss een varkensvlees allergie heeft, want babi-ketchap is wel erg erg erg lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga zo ook even de keuken even de babi ketjap in de marinade zetten voor Vrijdag, en voor vanavond even wat koken.
Ik krijg spontaan weer lekkere trekquote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eend met sinaasappelwijnsaus en gebakken aardappels en oesterzwammen
Saus reduceren duurt alleen wat langer dan gedacht...
Klinkt niet slechtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee de babi ketjap word enkel in de marinade gezet en is voor Vrijdag. Vandaag maak ik Chicken Fajitas met gebakken rijst, bonen puree, salade, kaas, guacamole en tortillas
Potje ernaast waar je hetzelfde doet met kip, Lotusss blij, ER blijquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus zo jammer Sine, dat Lotusss een varkensvlees allergie heeft, want babi-ketchap is wel erg erg erg lekker![]()
Misschien dat ik vrijdag sambal goreng peteh ga maken. Met verse groene pepers.
Dat is dus iets wat ik volgende week ga maken, maar dan wel met rundvlees ipv kip, die fajitas. En hier verkopen ze die refried beans, voor side-dish oid'squote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee de babi ketjap word enkel in de marinade gezet en is voor Vrijdag. Vandaag maak ik Chicken Fajitas met gebakken rijst, bonen puree, salade, kaas, guacamole en tortillas
Vreetzak!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan weer lekkere trek
En we zijn stiekem toch weer beland in R&Pquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vreetzak!
Ja ik ben stiekem nog online in mijn bed en ik lees alles wat je post!!!! Muhahahahaha
Ja maak Vrijdag ook nog andere zaken bij de babi ketjap (bv. sambal goreng udang) maar vind het lekkerder als het vlees een tijd in de marinade heeft gestaan. Oelek ook zelf de verse kruiden, omdat je dan een veel beter smaak krijgt. En ook vanavond maak ik lekker alles zelf, smaakt het meteen beter.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik volgende week ga maken, maar dan wel met rundvlees ipv kip, die fajitas. En hier verkopen ze die refried beans, voor side-dish oid's
Mooi hè? Zo mobiel communiceren?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vreetzak!
Ja ik ben stiekem nog online in mijn bed en ik lees alles wat je post!!!! Muhahahahaha
Volgens mij zitten we nog steeds in DEF SC, of ben ik wellicht stekeblind en post ergens anders?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef demspec het volgende:
[..]
En we zijn stiekem toch weer beland in R&P
Prima, leef je uit. Ik stond toch net op het punt om er vandoor te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nog steeds in DEF SC, of ben ik wellicht stekeblind en post ergens anders?
Asjeblieft zegquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef demspec het volgende:
Erasmo klinkt trouwens wel een beetje als Paresto...
Klopt helemaal. De marinade moet goed "trekken". Het is jammer dat ik hier geen zgn "oelek" heb, maar dan had ik zelfs de sambal met trassie zelf willen en kunnen maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maak Vrijdag ook nog andere zaken bij de babi ketjap (bv. sambal goreng udang) maar vind het lekkerder als het vlees een tijd in de marinade heeft gestaan. Oelek ook zelf de verse kruiden, omdat je dan een veel beter smaak krijgt. En ook vanavond maak ik lekker alles zelf, smaakt het meteen beter.
Trusten of zuipse dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef demspec het volgende:
[..]
Prima, leef je uit. Ik stond toch net op het punt om er vandoor te gaan.
Versoberen, harmoniseren en nullijn... En bedankt Hans Huichelaar!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
Inzetbrief Defensie
Arbeidsvoorwaarden.
Voor een kroketje zou ik daar ook maar al te graag binnen kunnen stappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Asjeblieft zegMijn username is gebaseerd op Erasmus.
En Paresto blijf ik zo ver vandaan als ik kan, heb er al meer dan een jaar niet gegeten op een incidenteel kroketje na.
Whehehe, "met name dat zgn "harmoniseren" en die "nullijn". Zelf zitten die staven er niet slechter om in hun nieuwe Krtomhout Kazerne ter waarde van bijna 500 miljoen ¤quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Versoberen, harmoniseren en nullijn... En bedankt Hans Huichelaar!
Noh hert dat is toch zo lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is hier niet anders Zaterdag komen er herten worstje op tafel, en morgen gaan we kijken of ik wat (herten) vlees kan veroveren. Lekker deer jeky, steak etc van maken.
Zelf kroketten maken is eigenlijk heel simpel, kost je wel wat werk, maar recept is simpel. Heb het gemaakt in Brazilië, en smaakte zelfs beter dan die van de snackbar.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Voor een kroketje zou ik daar ook maar al te graag binnen kunnen stappen.
Wat nu opleiding tot jager, je kan toch schieten?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Noh hert dat is toch zo lekkerik probeer al een paar jaar de opleiding tot jager te doen maar er komt telkens weer een uitzending tussen
Dat is niet zo best.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kroketten en bitterballen zijn prima zelf te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Voor een kroketje zou ik daar ook maar al te graag binnen kunnen stappen.
Ik zie mezelf al met een mag op een vlucht eenden schietenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef Sine_Pari het volgende:
W
[..]
Wat nu opleiding tot jager, je kan toch schieten?
Had niet anders verwacht...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor PS leg je al gauw een paar honderd neer... The Gimp is een goed alternatiefquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
jongens, ik moet een laptop hebben, ben helaas niet zo thuis in computer technologie van 2010.
wat moet ik hebben, om grafisch werk te kunnen verrichten... met proggies als adobe photoshop...illustrator, indesign, ... ga zo door.
Geen 3d animatie of iets dergelijks! totaal niet.
omdat we nu tegen kerst zitten, zijn er veel acties. Daar wil ik gebruik van maken...
iemand tips?
bij mediamarkt zijn wel eens knallers
Vooral deze:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whehehe, "met name dat zgn "harmoniseren" en die "nullijn". Zelf zitten die staven er niet slechter om in hun nieuwe Krtomhout Kazerne ter waarde van bijna 500 miljoen ¤
Dan kun je op je klompen aanvoelen dat we vooral voor de goedkoopste oplossing gaan, niet de marineman meer geld (oefen- en vaartoelage gelijk) maar de rest minder geld.quote:Ik wil op het gebied van de harmonisatie van de vaar- en
oefentoelage en harmonisatie van verplaatsingskosten tot concrete afspraken
komen.
De eveneens in die overeenkomst opgenomen harmonisatie van rang en
bezoldiging vergt een gedegen voorbereiding.
shit,... u got me!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Rave_NL het volgende:
Puma, zit jij nou gewoon je modpowers aan te wenden om een antwoord te krijgen?
MacBook pro.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
jongens, ik moet een laptop hebben, ben helaas niet zo thuis in computer technologie van 2010.
wat moet ik hebben, om grafisch werk te kunnen verrichten... met proggies als adobe photoshop...illustrator, indesign, ... ga zo door.
omdat we nu tegen kerst zitten, zijn er veel acties. Daar wil ik gebruik van maken...
iemand tips?
Ik vond het héél apart dat iemand jou kon quoten voor je hetzelf gepost had..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
shit,... u got me!
die damned germans !
Ok, ten eerste:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Pumatje het volgende:
iemand tips?
Overpriced.quote:
Een computer met veel intern geheugen is al goed, Grafische kaart is alleen voor spelletjes. Een Mac is nu al achterhaald, een Windows laptop is nu al beter dan de Mac, daarnaast is Mac alleen handig als je al een Mac hebt, anders moet je alles omzetten, tenzij je echt Grafisch te werk wilt gaan kun je beter geen laptop pakken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
iemand tips?
wat is je budget?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef Pumatje het volgende:
iemand tips?
Trouwens Clan, jij gooit redelijk vaak plaatjes online. Is het niet een idee om het via Flickr te doen? Biedt een enorm scala aan mogelijkhedenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Een computer met veel intern geheugen is al goed, Grafische kaart is alleen voor spelletjes. Een Mac is nu al achterhaald, een Windows laptop is nu al beter dan de Mac, daarnaast is Mac alleen handig als je al een Mac hebt, anders moet je alles omzetten, tenzij je echt Grafisch te werk wilt gaan kun je beter geen laptop pakken.
Je kunt het beste bij MyCom kopen, die repareren ook zelf.
Probeer het in het DIG subforum, daar hebben ze iets meer verstand van wat je moet hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
iemand tips?
Toen ik vroeg hoe je hier plaatjes kon uploaden werd mij ImagShack gezegd, maar het kan dus ook via Flickr?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Trouwens Clan, jij gooit redelijk vaak plaatjes online. Is het niet een idee om het via Flickr te doen? Biedt een enorm scala aan mogelijkheden
ze hebben daar er echt de ballen verstand van meestal, doe dit vooral niet!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Probeer het in het DIG subforum, daar hebben ze iets meer verstand van wat je moet hebben
Of anders tweakers.net
Als er 1 iemand de mac haat ben ik het... (heb er noodgedwongen 1, ivm een aantal rare codecs die alleen door Apple ondersteund worden).quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Overpriced.
Puma mijn advies is om hier mee naar dig te gaan voor er een mac/pc flamewar ontstaat
Dat snap ik dus niet. Dat onderscheid dus..quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooral deze:
[..]
Dan kun je op je klompen aanvoelen dat we vooral voor de goedkoopste oplossing gaan, niet de marineman meer geld (oefen- en vaartoelage gelijk) maar de rest minder geld.
Flickr geeft meer mogelijkheden om het te beheren, je kan je spul taggen, sets en collecties maken zodat het mooi overzichtelijk word en er zit een flinke community daar.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Toen ik vroeg hoe je hier plaatjes kon uploaden werd mij ImagShack gezegd, maar het kan dus ook via Flickr?
Ik zat eerst op Yahoo, maar dat werd toen gesloten voor Flickr.
Dat ziet er idd een stuk overzichtelijker uit. Is het uploaden ook snel?, want ImageShack maakt vaak fouten en is best omslachtig.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Flickr geeft meer mogelijkheden om het te beheren, je kan je spul taggen, sets en collecties maken zodat het mooi overzichtelijk word en er zit een flinke community daar.
Als voorbeeld mijn photostream: http://www.flickr.com/photos/erasmos
quote:When Elon University in North Carolina honored some so-called "hometown heroes" in November, it included a retired Green Beret colonel on a mission to speak out about human trafficking.
William G. "Bill" Hillar said he knew the subject all too well. His daughter Sale was abducted in Asia in 1988 and sold into the sex-slave trade, he said. He spent a futile six months trying to find and rescue her, but she died in captivity.
It was all a lie, and now Hillar is under investigation for his claims by the FBI.
"Colonel in Special Forces -- only in his dreams," said Jeff "J.D." Hinton, a retired Army Special Forces Soldier who began investigating Hillar more than a year ago after hearing there were problems with his background. Hinton immediately began copying images of Hillar's website and other sites in which Hillar's expertise and background were featured. Using personal connections in the Army Special Forces community as well as official channels, Hinton began exposing the holes in Hillar's background on his own website, Professionalsoldiers.com, in October.
There is no record of a William G. Hillar in any Special Forces outfit -- ever -- says Hinton. In fact, a search of military personnel records turned up only one William G. Hillar, a radioman in the Coast Guard from 1962 to 1970, according to Hinton.
Military.com was not able to reach Hillar through the e-mail address and phone number previously listed on his website. Rich Wolf, a spokesman for the FBI's Maryland and Delaware division, confirmed the bureau is investigating Hillar but would not offer details.
For more than five years, Hillar promoted himself as an expert in international trafficking and counterterrorism. He has traveled the country to speak before charity groups, college students and even law enforcement organizations. He has been paid to teach classes, including at the prestigious Monterey Institute for International Studies.
On his now-defunct website, he claimed to be a retired Special Forces colonel who served in Asia, the Middle East and Central and South America. He boasted training and experience in tactical counterterrorism, service with allied forces' elite troops and advising foreign governments and militaries.
When Hillar was confronted about his military credentials by former students, he reportedly denied claiming to be a Green Beret, saying he was just an adviser to the service.
Professionalsoldier.com's Hinton -- who makes it his business to ferret out phony war heroes and spec ops wannabes on his website -- claims Hillar has "made some serious money" passing himself off as a larger-than-life hero. Some promotional material on Hillar states his claimed attempt to rescue his daughter from human traffickers was partly the basis of a 2008 Liam Neeson film called "Taken."
A report in the Monterey County Weekly last month quoted a State Department spokesman as saying there is no record of an American woman named Hillar having been kidnapped anywhere in the world in 1988. Monterey officials began looking into Hillar after the school was contacted by a reader of Hinton's website and some student veterans voiced suspicion of Hillar. When Hillar did not get back to the school with proof of his many claims, it ended its relationship with him.
Hillar's other venues began drying up, too.
The University of Oregon, where Hillar also taught his human trafficking course, quickly dropped him and reported his charade to police.
At George Mason University in Virginia, where he was booked to speak in November, the school canceled his appearance. A spokeswoman said: "If he had shown up, he would have been escorted off campus."
Hinton said fakers such as Hillar don't understand how small the special operations community is. It doesn't take long to establish whether someone is the real thing. He believes the Monterey Institute, which touted Hillar for five years as an adjunct professor, could have found him out and acted a lot sooner.
"They were showcasing this guy like a three-headed snake," he said. "Now, they're trying to say he was not an adjunct professor, but just a contractor. All they're trying to do is mitigate their liability."
To make amends to Hillar's former students, the Institute has offered to let them keep the credit they earned or remove it from their academic record and let them take a makeup course for no charge. Some students who socialized with Hillar out of the classroom don't think it's possible to make up for what happened.
"I bought this man a couple of beers at the Crown & Anchor after class," a student identified as Theresa W. wrote on a Monterey Institute website Nov. 22. "Will MIIS refund me this? I cried for his young daughter who was killed by human traffickers."
Goed snel en je kan meerdere foto's tegelijk uploadenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat ziet er idd een stuk overzichtelijker uit. Is het uploaden ook snel?, want ImageShack maakt vaak fouten en is best omslachtig.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
How low can you go.......
http://www.military.com/n(...).html?ESRC=sm_mil.nl
[..]
En je kan ze via een forumlink hier plaatsen?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Goed snel en je kan meerdere foto's tegelijk uploaden
Finally!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er 1 iemand de mac haat ben ik het... (heb er noodgedwongen 1, ivm een aantal rare codecs die alleen door Apple ondersteund worden).
Maar als je al niet weet wat je moet kopen om wat progjes te draaien schat ik de computer skills niet al te hoog in en kan hij maar beter aan de slag gaan met een laptop die je open klapt en je kunt aan de slag.
Jup.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Clan het volgende:
[..]
En je kan ze via een forumlink hier plaatsen?
Zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Finally!
yes.... another one.
Ik HAAAT..dat ding ook echt.
Ik weiger mee te doen aan de apple hype.
Dat kut merk, legt zijn policy bij naamsbekendheid..daar teert het op.
niet op kwalitatief betere producten, niet op onderscheiden in technologie..maar puur op marketing, en vormgeving van het product.
Fuck it...
ik heb 1200 euro voor een laptop, en wat kan ik kopen behalv mac ibook!
Dat dus!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zo.![]()
1200 euro kan je een HEEL erg leuk laptopje voor kopen.
Ik heb voor de fotovakschool met macs moeten werken en ik werd gillend gek! :'0quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Finally!
yes.... another one.
niet op kwalitatief betere producten, niet op onderscheiden in technologie..maar puur op marketing, en vormgeving van het product.
Fuck it...
http://www.mycom.nl/Productgroep/Notebook/Notebook/24602quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Finally!
yes.... another one.
Fuck it...
Eerder andersom, desktops zijn immers veel goedkoper...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik zou voor dat geld voor 750 euro een desktop kopen en voor 450 euro een laptop
voor 450 kan je echt geen fatsoenlijke desktop in elkaar zetten idem voor laptopquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eerder andersom, desktops zijn immers veel goedkoper...
Voor een goede desktop ben je tussen de 6 a 700 euro kwijt, ik koop elke drie jaar een nieuwe computer (sinds 1985, al waren ze toen, relatief gezien, een stuk duurder)quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eerder andersom, desktops zijn immers veel goedkoper...
Ik ook al jaren, ik heb nu een Asus ATI Radeon. Asus heb ik nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef AchJa het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/261500/asus-n53jq-sx085v.html
http://tweakers.net/pricewatch/251402/asus-n71jq-ty002x.html
http://tweakers.net/pricewatch/267541/asus-n53jq-sz174v.html
http://tweakers.net/pricewatch/267948/asus-n73jq-tz115v.html
Ja, ik ben van de Asus
dat is nogal een ruim begrip een asus ati radeonquote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ook al jaren, ik heb nu een Asus ATI Radeon. Asus heb ik nooit problemen mee gehad.
ASUS FTW!!!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef AchJa het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/261500/asus-n53jq-sx085v.html
http://tweakers.net/pricewatch/251402/asus-n71jq-ty002x.html
http://tweakers.net/pricewatch/267541/asus-n53jq-sz174v.html
http://tweakers.net/pricewatch/267948/asus-n73jq-tz115v.html
Ja, ik ben van de Asus
Dan zou ik sowieso voor een extern scherm voor erbij gaan, laptopschermen zijn daar gewoon niet geschikt voor...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef m.k het volgende:
hij heeft toch al gezegd dat hij er een voor grafische doeleinden wil
eindelijk iemand die iets zinnigs zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso voor een extern scherm voor erbij gaan, laptopschermen zijn daar gewoon niet geschikt voor...
Ik was vroegah van de 3dfx Voodoo toen die lui kapten ben ik overgestap naar ATI, mijn eerste ATI kaart was een Radeon 7200.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik ook al jaren, ik heb nu een Asus ATI Radeon. Asus heb ik nooit problemen mee gehad.
EAH4650, 1G,quote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef m.k het volgende:
[..]
dat is nogal een ruim begrip een asus ati radeon
Trustenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef Maitje het volgende:
Morgen weer vroeg op, ik duik mijn nest in!
Ieder een fijne avond!!
Dat heb ik dus ook gedaan.. laptop hangt aan 2x24"quote:Op woensdag 22 december 2010 23:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso voor een extern scherm voor erbij gaan, laptopschermen zijn daar gewoon niet geschikt voor...
Dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef m.k het volgende:
hij heeft toch al gezegd dat hij er een voor grafische doeleinden wil
Maar heb je ook een printer etc? Ik kijk zelf ook films en documentaires op beeld, dus heb een mooi groot scherm erbij.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Maitje het volgende:
Ik ben toen van een computer overgestapt naar een laptop (600 euro was die toen) en ik wil niets anders meer.
3dfx for the win.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was vroegah van de 3dfx Voodoo toen die lui kapten ben ik overgestap naar ATI, mijn eerste ATI kaart was een Radeon 7200.
veel mensen waren zich nog aan het afvragen wat voor een laptop hij wou dus ik dacht ik zeg het nog maar een keerquote:
Mijn 2 jaar oude laptop van 500 draait draait zonder problemen CS4. Wat ik sowieso kan aanraden is een schermcalibratie tool:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Pumatje het volgende:
ok jongens, thx voor de feedback.
Veel info, ga het eens absorberen als ik klaar ben met deze biertjes...
blijft op t moment niet veel hangen...
Maarrum.... als ik een snelle conclusie trek, dan is 1200 euro eigelijk al teveel, en zijn er relatief betere deals te maken als ik bijvoorbeel 900 euro uitgeef... omdat 1200 overkill is op het moment?
Hoor dat ook graag, ben iedereen met goed advies dankbaar.
ik neem een risoco nu, ik bedoel... ja dit is de SC.. maar ik zet t toch liever niet op DIG. want dan wordt ik geadviseerd door fokkin no-no's...
jullie ken ik, en ik heb men ideeën wiens advies ik ten harte kan nemen...
fok de Mac users anyway
Zit ik goed?
Dat heeft voor mij een enorm verschil gemaakt, kwam erachter dat mijn scherm veel te blauw stond!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Pumatje het volgende:
die schermcalibratie tool is een hele goede tip! Enorm bedankt... vitaal!
reeds uitgelegdquote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Misschien ben ik achterlijk, maar waarom volstaat een gewone laptop o9f desktop niet? Men doet over het algemeen toch maar weinig met de prestaties die een PC of laptop aankan. Overkill imho.
De iPAD is een gadget. Nog steeds gelimiteerd aan wat de Apple store je aanbied, dus niet openbaar. Reden temeer om voor mij geen iPhone te kopen, want alles is van Apple.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Vronsky het volgende:
Nee, de iPad is een heel erg leuk apparaat, heb er zelf ook eentje.
Wel stukken beter dan de fucking macbook of imac, of een iphone
OK, maar jij doet er beroepsmatig dus ook echt wat mee?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Vronsky het volgende:
Functioneel, ik doe het omdat ik dan 3d studio max en photoshop naast elkaar kan draaien, of wat foto's op het andere scherm kan hebben als inspiratie.
Ja, maar dat mag dus niet, officieelquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Vronsky het volgende:
Het is openbaar als je het jailbreaked.
*kuch*
Momenteel weer wel.. ben echt druk bezig alles overnieuw op te starten als bezigheid tot het met defensie weer verder kanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
OK, maar jij doet er beroepsmatig dus ook echt wat mee?
De app-store bied geen vet aan, dus die valt sowieso al af voor mijquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De iPAD is een gadget. Nog steeds gelimiteerd aan wat de Apple store je aanbied, dus niet openbaar. Reden temeer om voor mij geen iPhone te kopen, want alles is van Apple.
Mijn eerste:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Clan het volgende:
Mijn eerste computer ( 1985 ) IBM
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Mijn tweede ( 1989 ) IBM
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
De C64 ( 64 KRAM ) die heb ik voor mijn zoons gekocht tegelijkertijd met mijn computer, konden hun spelletjes spelen, en bleven ze van mijn computer af.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn eerste:
[ afbeelding ]
Mijn tweede:
[ afbeelding ]
Dankequote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
Veel plezier met het vrouwelijke winkeltempo!
Welterustenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed mensen, ik ga ook pitten. Morgen kerstinkopen doen dus zal mij weer op m'n zenuwen gaan werken.
En nu ga je aan de echte mannendrank: bier.quote:
Napoleon zei altijd; "Champagne voor de overwinning en wijn voor de nederlaag"quote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En nu ga je aan de echte mannendrank: bier.
Wijn moet je ook drinken, en niet oud laten worden!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Erasmo het volgende:
Wel het was meer dat ik toch wat wijn nodig had voor de saus, zonde om dat oud te laten worden
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe zijn we ineens bij DIG beland?
Begon net aan R&P te wennen..
Zit nu SAW te kijken dus veel slechter kan het niet meer worden..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zit ik net overigens even R&P te lezen (leedvermaak!)... is er een topic dat wel heel erg dicht bij huis komt.![]()
Zometeen maar even biertje uit de kast pakken om het te verwerken.
Nja, er is dus zo'n topic daar over dat iemand z'n vriendin is verkracht, is hier dus ook gebeurt een paar maanden geleden en toen kwamen de mannen-traantjes even gedag zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zit nu SAW te kijken dus veel slechter kan het niet meer worden..
Vertel.
En nu is het ook op... Helaas is de saus niet zo als gewenst en moet ik hem morgen opnieuw makenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Wijn moet je ook drinken, en niet oud laten worden!
Beugel door!quote:
Ja dat is wel wat anders dan een topic "hoe om te gaan met boosheid want ik wil mn moeder niet in coma slaan"...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja, er is dus zo'n topic daar over dat iemand z'n vriendin is verkracht, is hier dus ook gebeurt een paar maanden geleden en toen kwamen de mannen-traantjes even gedag zeggen.
Tip: Ga niet de serieuze dingen van R&P lezen.![]()
En SAW IV is zwaar amusant, met die dikzak die vast word gemaakt aan het bed..
Met als vervelend gevolg dat dan alsnog een nieuwe fles open gemaakt moet worden, kun je het net zo goed nu doen..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En nu is het ook op... Helaas is de saus niet zo als gewenst en moet ik hem morgen opnieuw maken
Hahahahaha, daarom!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat anders dan een topic "hoe om te gaan met boosheid want ik wil mn moeder niet in coma slaan"...
Als ik nog wijn hadquote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met als vervelend gevolg dat dan alsnog een nieuwe fles open gemaakt moet worden, kun je het net zo goed nu doen..
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, hier komt alleen Grolsch het huis inquote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
je hebt bier en je hebt grolsch...
doe mij maar bier!
weizenquote:
Alles behalvequote:Op donderdag 23 december 2010 00:03 schreef jankaas020 het volgende:
grolsch... zuid-afrikaanse bocht...
U riep?quote:
ja, lekker, de eerste klas heeft trek!quote:
Aub:quote:Op donderdag 23 december 2010 00:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ja, lekker, de eerste klas heeft trek!
dat! cobra, u bent één held!quote:
Morgen mag ik weer hardlopen door de schnee.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, drink eigenlijk nooit doordeweeks...
Ga morgenochtend weer vroeg sporten, al kan ik niet in slaap komen..
HALLOW.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef EllaN het volgende:
Hallo iedereen.
(en mooie nachtpost Rave, ik heb het nog gelezen haha)
ik ook niet, maar ik heb verlof, en aan mijn bar krijg je alleen drank! (of je moet de wacht hebben..)quote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
Nope, drink eigenlijk nooit doordeweeks...
Ga morgenochtend weer vroeg sporten, al kan ik niet in slaap komen..
Erkenning voor mijn talent..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:48 schreef EllaN het volgende:
Hallo iedereen.
(en mooie nachtpost Rave, ik heb het nog gelezen haha)
Ik heb ook verlof maar ik lig nu lekker thuis languit op de bank.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb verlof, en aan mijn bar krijg je alleen drank! (of je moet de wacht hebben..)
goeienacht, ellan!
Van die cultuurbarbaren voor wie het stukje bedoelt was...quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wil je NOG meer erkenning? Ik was al oprecht hoor
.
Volgens mij is de avond voorbij, ik word al gemaand om het bed op te zoekenquote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef EllaN het volgende:
En natuurlijk goeieavond Vronsky en JK, doe mij dan maar een rood wijntje.
Nee, mijn buikje zit nog goed volquote:
Ik vond hem grappig hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Van die cultuurbarbaren voor wie het stukje bedoelt was...
Zoals ik al zei na afloop van het toneelstuk op het kinderdagverblijf, dit publiek was te bekrompen voor mijn talent..
Volgens mij moet jij nog wat werk afronden in een ander topic; Half werk leidt tot niets, afmaken waaraan je begintquote:Op donderdag 23 december 2010 00:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Van die cultuurbarbaren voor wie het stukje bedoelt was...
Zoals ik al zei na afloop van het toneelstuk op het kinderdagverblijf, dit publiek was te bekrompen voor mijn talent..
ruste doe ik wel als ik dood ben, doorgaan tot falen!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb ook verlof maar ik lig nu lekker thuis languit op de bank.
Moet je ook eens proberen als je vrij bent...
Bah wijn, ik zit gezellig aan het bier hierquote:Op donderdag 23 december 2010 00:56 schreef EllaN het volgende:
En rode wijn is lekker hoor Vronsky. Heus!
Meen je dat nouquote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef jankaas020 het volgende:
ik heb godverdee een heel verslag van mijn avond gegeven! maar ik stond rechts naast de danspilaar
Of misschien heeft ze je wel gezien maar is er te veel gezopen en daardoor is alles vergeten.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:03 schreef jankaas020 het volgende:
ik heb godverdee een heel verslag van mijn avond gegeven! maar ik stond rechts naast de danspilaar
Beter dan bellen naar het buitenland, als je een microfoontje en een webcam hebt is het net alsof de andere kant van de wereld in je huiskamer zit, ik Skype ook sinds anderhalf jaar, en ik vind het een 'doorbraak' op communicatief gebied.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:02 schreef Vronsky het volgende:
http://blogs.skype.com/en/2010/12/skype_downtime_today.html
Wel leuk om te lezen hoe skype werkt.
Aaah ja! Ik was rond half 12 al binnen. Even bij die bar van de snackhal gezeten, omdat we daar verzamelden. Toen even bij Amazone Project en de rest van de avond bij de Mainstage gestaan. Ik stond vrij vooraan, rechtsmidden tussen die twee witte pilaren. Dan zijn we in een straal van 10 meter geweestquote:Op zondag 19 december 2010 22:39 schreef jankaas020 het volgende:
we kwamen om half 1 binnen, ff bij Amazon Poject gekeken, toen ffies naar girlslovedj's en halverwege de set van don diablo kwamen bij dirty dutch binnen en daar stonden we rechtsvooraan, links van de pilaar waar af en toe dansers op stonden, daarna sunnery james en ryan marciano en daarna overal ff de laatste set meegepakt.. jij?
Je hebt toch geen abbonement nodig om op Skype te bellen? ik bel gewoon gratis naar Canada en Australië en andere gebieden, zonder iets te betalen!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:07 schreef Vronsky het volgende:
Ik gebruik skype JUIST voor het bellen naar het buitenland, heb een skype worldwide abonnement
.
Nee, dit is wat anders: Ik kan hiermee naar vaste nummers bellen, en in sommige landen naar mobiele nummers, en volgens mij iets van 6 duizend sms'jes per dag sturen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Je hebt toch geen abbonement nodig om op Skype te bellen? ik bel gewoon gratis naar Canada en Australië en andere gebieden, zonder iets te betalen!
Ja, ik vond het zeker geslaagdquote:Op donderdag 23 december 2010 01:11 schreef jankaas020 het volgende:
daar stond ik ook, idd! maar best leuk feessie, of niet?
volgend jaar probeer ik weer wat meer maten mee te nemen.
Ik weet niet wat het verschil is, maar ik bel alleen naar vaste nummers.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nee, dit is wat anders: Ik kan hiermee naar vaste nummers bellen, en in sommige landen naar mobiele nummers, en volgens mij iets van 6 duizend sms'jes per dag sturen.
Maar hier is het handig omdat m'n beste vriendin niet meer in NL woont en ik liever geen hoge telefoonrekening wil per maand.
taaiaap...!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef Vronsky het volgende:
(Wil eigenlijk niet meer drinken, iemand de rest hebben?)
Nee dank, ik ben aan het werk.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef Vronsky het volgende:
oooooh, goed idee eigenlijk.
Het betere werkquote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Vronsky het volgende:
Dan gaat dit flesje door den gootsteen.
* Vronsky heeft maar even een kop thee gepakt.
taaiaap!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Vronsky het volgende:
Dan gaat dit flesje door den gootsteen.
* Vronsky heeft maar even een kop thee gepakt.
maar wel met iemand die z'n drank wegflikkerd!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ksst! Niets mis met een man die thee drinkt.
die heb ik vanmiddag gezien, is goeoed!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Vronsky het volgende:
Jawel.
Volgens mij is het laatste deel van die star wars remakes net uit
Ho ho ho,quote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef jankaas020 het volgende:
maar wel met iemand die z'n drank wegflikkerd!
en wat water is voor kikkers, is thee voor ...
Zie DM.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef jankaas020 het volgende:
maar wel met iemand die z'n drank wegflikkerd!
en wat water is voor kikkers, is thee voor ...
Ik heb een goede reden!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
EN ZOLANG JE ER GEEN BIER VOOR DOOR HET PUTJE GOOIT!
Giggety giggetyquote:Op donderdag 23 december 2010 01:29 schreef Rave_NL het volgende:
Meer liefhebbers van family guy hier?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:29 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben sprakeloos...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
presentquote:Op donderdag 23 december 2010 01:29 schreef Rave_NL het volgende:
dm op ipheune is stuk..quote:
In goede of slechte zin?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef jankaas020 het volgende:
sinds ik seth macfarlane irl heb gezien, kijk ik nooit meer hetzelfde naar FG
Simpsons blijft leuk, alleen die "JA JA KRUSTY SPRITZEN DIE GASSWASSER" grap is het leukste van de laatste tijd, gewoon omdat het zo.. niet hoort te kunnenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef Rave_NL het volgende:
American Dad, the Cleveland Show, etc etc zijn allemaal bagger,
Je hebt de heilige drieeenheid:
Simpsons, Southpark en Family Guy.
Al vind ik de Simpsons wel steeds minder worden..
A million voices and it's all stewie.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef jankaas020 het volgende:
sinds ik seth macfarlane irl heb gezien, kijk ik nooit meer hetzelfde naar brian
zie edit, seth macfarlane gebruikt z'n eigen stem voor brianquote:
dus datquote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
A million voices and it's all stewie.
Ahquote:Op donderdag 23 december 2010 01:45 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
zie edit, seth macfarlane gebruikt z'n eigen stem voor brian
Juustquote:Op donderdag 23 december 2010 01:48 schreef Rave_NL het volgende:
Snurkse!
En kunnen wij hieruit opmaken dat iedereeen die hier niet is minder stoer is?
Trusten.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:47 schreef EllaN het volgende:
Stoerste DEFmannen, ik ga lekker slapen. Vakantie maakt me lui. Morgen wil ik er een keer weer op tijd uit en wat nuttigs doen.
Sleep tight iedereen.
Ook goed ja.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Iemand hier fan van "King of the Hill"?
Is die Hertog Jan nog niet op????quote:Op donderdag 23 december 2010 01:16 schreef Vronsky het volgende:
oooooh, goed idee eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:49 schreef Sine_Pari het volgende:
Iemand hier fan van "King of the Hill"?
Thee is voor homo's, politieagenten, bejaarden en zieken. En aardappelpuree toch wel.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ksst! Niets mis met een man die thee drinkt.
Ik zweer bij sweet theaquote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thee is voor homo's, politieagenten, bejaarden en zieken. En aardappelpuree toch wel.
Sweat tea is hier zowat het national drankquote:Op donderdag 23 december 2010 01:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zweer bij sweet thea
U is novice?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zweer bij sweet thea
U is novice?
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Novice...Ik zat al aan het bier toen jij nog om stickers liep te bedelen bij de poort.
en als je brak ben, met veel suiker!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thee is voor homo's, politieagenten, bejaarden en zieken. En aardappelpuree toch wel.
ik zoop je al onder tafel toen jij nog stickers stond uit te delen aan de poort!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Novice...Ik zat al aan het bier toen jij nog om stickers liep te bedelen bij de poort.
Hehequote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Hoho, ik heb een naam hoog te houden in Den Helder.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik zoop je al onder tafel toen jij nog stickers stond uit te delen aan de poort!
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:20 schreef jankaas020 het volgende:
maar toen zat ik niet aan boord!
Truste.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Rave_NL het volgende:
Pff tijd voor mij om af te taaien..
Not asking for permission to close down but closing down anyway...
Terug naar het burgerbestaan! die burgers kunnen ook niets aan, 4 uur slapen en dan op!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Rave_NL het volgende:
Pff tijd voor mij om af te taaien..
Not asking for permission to close down but closing down anyway...
Kak, en ik had nog wel zo mn best gedaan toen ik die andere vent zn timeout-kaart gaf...quote:
quote:
ik ga het maar weer eens vragen, nog straaljagers uitgegleden met dit glade weer?quote:
Bekkie, pensionado! Ik zit aan het bier!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Clan het volgende:
JanKaas zit natuurlijk in bad te spelen met een eendje
Spelen met het citroentje in je witbier is 'spelen'quote:Op donderdag 23 december 2010 03:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bekkie, pensionado! Ik zit aan het bier!
Nee, Defensie heeft de gladheidsbestrijding wel op orde.quote:Op donderdag 23 december 2010 03:03 schreef m.k het volgende:
[..]
ik ga het maar weer eens vragen, nog straaljagers uitgegleden met dit glade weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |