Ja maak Vrijdag ook nog andere zaken bij de babi ketjap (bv. sambal goreng udang) maar vind het lekkerder als het vlees een tijd in de marinade heeft gestaan. Oelek ook zelf de verse kruiden, omdat je dan een veel beter smaak krijgt. En ook vanavond maak ik lekker alles zelf, smaakt het meteen beter.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik volgende week ga maken, maar dan wel met rundvlees ipv kip, die fajitas. En hier verkopen ze die refried beans, voor side-dish oid's
Mooi hè? Zo mobiel communiceren?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vreetzak!
Ja ik ben stiekem nog online in mijn bed en ik lees alles wat je post!!!! Muhahahahaha
Volgens mij zitten we nog steeds in DEF SC, of ben ik wellicht stekeblind en post ergens anders?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef demspec het volgende:
[..]
En we zijn stiekem toch weer beland in R&P
Prima, leef je uit. Ik stond toch net op het punt om er vandoor te gaan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we nog steeds in DEF SC, of ben ik wellicht stekeblind en post ergens anders?
Asjeblieft zegquote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef demspec het volgende:
Erasmo klinkt trouwens wel een beetje als Paresto...
Klopt helemaal. De marinade moet goed "trekken". Het is jammer dat ik hier geen zgn "oelek" heb, maar dan had ik zelfs de sambal met trassie zelf willen en kunnen maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maak Vrijdag ook nog andere zaken bij de babi ketjap (bv. sambal goreng udang) maar vind het lekkerder als het vlees een tijd in de marinade heeft gestaan. Oelek ook zelf de verse kruiden, omdat je dan een veel beter smaak krijgt. En ook vanavond maak ik lekker alles zelf, smaakt het meteen beter.
Trusten of zuipse dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:03 schreef demspec het volgende:
[..]
Prima, leef je uit. Ik stond toch net op het punt om er vandoor te gaan.
Versoberen, harmoniseren en nullijn... En bedankt Hans Huichelaar!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
Inzetbrief Defensie
Arbeidsvoorwaarden.
Voor een kroketje zou ik daar ook maar al te graag binnen kunnen stappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Asjeblieft zegMijn username is gebaseerd op Erasmus.
En Paresto blijf ik zo ver vandaan als ik kan, heb er al meer dan een jaar niet gegeten op een incidenteel kroketje na.
Whehehe, "met name dat zgn "harmoniseren" en die "nullijn". Zelf zitten die staven er niet slechter om in hun nieuwe Krtomhout Kazerne ter waarde van bijna 500 miljoen ¤quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Versoberen, harmoniseren en nullijn... En bedankt Hans Huichelaar!
Noh hert dat is toch zo lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is hier niet anders Zaterdag komen er herten worstje op tafel, en morgen gaan we kijken of ik wat (herten) vlees kan veroveren. Lekker deer jeky, steak etc van maken.
Zelf kroketten maken is eigenlijk heel simpel, kost je wel wat werk, maar recept is simpel. Heb het gemaakt in Brazilië, en smaakte zelfs beter dan die van de snackbar.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Voor een kroketje zou ik daar ook maar al te graag binnen kunnen stappen.
Wat nu opleiding tot jager, je kan toch schieten?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Noh hert dat is toch zo lekkerik probeer al een paar jaar de opleiding tot jager te doen maar er komt telkens weer een uitzending tussen
Dat is niet zo best.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kroketten en bitterballen zijn prima zelf te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Voor een kroketje zou ik daar ook maar al te graag binnen kunnen stappen.
Ik zie mezelf al met een mag op een vlucht eenden schietenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef Sine_Pari het volgende:
W
[..]
Wat nu opleiding tot jager, je kan toch schieten?
Had niet anders verwacht...quote:Op woensdag 22 december 2010 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voor PS leg je al gauw een paar honderd neer... The Gimp is een goed alternatiefquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
jongens, ik moet een laptop hebben, ben helaas niet zo thuis in computer technologie van 2010.
wat moet ik hebben, om grafisch werk te kunnen verrichten... met proggies als adobe photoshop...illustrator, indesign, ... ga zo door.
Geen 3d animatie of iets dergelijks! totaal niet.
omdat we nu tegen kerst zitten, zijn er veel acties. Daar wil ik gebruik van maken...
iemand tips?
bij mediamarkt zijn wel eens knallers
Vooral deze:quote:Op woensdag 22 december 2010 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whehehe, "met name dat zgn "harmoniseren" en die "nullijn". Zelf zitten die staven er niet slechter om in hun nieuwe Krtomhout Kazerne ter waarde van bijna 500 miljoen ¤
Dan kun je op je klompen aanvoelen dat we vooral voor de goedkoopste oplossing gaan, niet de marineman meer geld (oefen- en vaartoelage gelijk) maar de rest minder geld.quote:Ik wil op het gebied van de harmonisatie van de vaar- en
oefentoelage en harmonisatie van verplaatsingskosten tot concrete afspraken
komen.
De eveneens in die overeenkomst opgenomen harmonisatie van rang en
bezoldiging vergt een gedegen voorbereiding.
shit,... u got me!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:20 schreef Rave_NL het volgende:
Puma, zit jij nou gewoon je modpowers aan te wenden om een antwoord te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |