quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel een ISO certificering zijn ofzo....quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:34 schreef demspec het volgende:
[..]AhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan is het goed.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt wel! Tantes, ooms, opa's oma's.... allemaal met die geanimeerde krabbels enzo
Gelukkig heb ik tantes die niet obsessief bezig zijn met die krabbel zooi
okquote:Op woensdag 22 december 2010 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
zal wel een ISO certificering zijn ofzo....
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snelquote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Gaat snel met de chats de laatst tijd
Ik wilde net zeggen, dat is binnen een uur zo weer voorbijquote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snel
Jij was 3 jaar toen ik al op internet zat en met computers werkte!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Sowieso, oude mensen op het internet!
Mede dankzij mij is pr0n op internet groot geworden.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Jij was 3 jaar toen ik al op internet zat en met computers werkte!
R&P.. zo triest.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voordat ik hier Mod werd, zat ik voornamelijk in de R&P Singles chat... dáár gaat het pas snel
Heb een paar goede vrienden overgehouden aan Singles hoor! Maar ja, sommige topics zijn wel triestquote:Op woensdag 22 december 2010 20:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
R&P.. zo triest.
Gelukkig hoef je daar niet meer te zitten!
Leuk en aardig, maar wat moet je ermee als burger?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:51 schreef Vronsky het volgende:
Zo..net even de Nike SFB schoen besteld, ben zeer benieuwd!
[ afbeelding ]
(Betaal er in theorie niets voor, heb een stel motocross laarzen verkocht op marktplaats die ik eens had gekocht maar die iets te krap zaten., dus het geld daarvan is naar den Nikes gegaan.
)
Haha ja, er worden volgens mij ook best wel veel klonen aangemaakt voor R&Pquote:Op woensdag 22 december 2010 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb een paar goede vrienden overgehouden aan Singles hoor! Maar ja, sommige topics zijn wel triest
Ik mag heel trots bekennen dat ik GEEN klonen heb!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Haha ja, er worden volgens mij ook best wel veel klonen aangemaakt voor R&P
Nee ok, snap ik, maar als ik een stel kisten koop wil ik ze op z'n minst toch ff passen om zeker te zijn dat ze goed naar je voeten zittenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:59 schreef Vronsky het volgende:
Heb dezelfde maat als m'n hardloopschoenen gebruikt.. ook van nike:
Het is ook gewoon een hardloopschoen met een hoge schacht.
En.. moet ik eerlijk wezen? Erg weinig: Maar ik vind dit soort schoenen gewoon lekker lopen, en ik loop nogal.. veel.
Ongetwijfeld dezefde reden waarom jij nog M90's draagt: het zit toch lekker?
Good evening America!!!!! The Netherlands here, over.......quote:
Ja het is ook een beetje een gok.. maar heb het even goed opgezocht en zelfs even een emailtje gekregen van nike USA zelf: De pasvorm is hetzelfde als hun hardloopschoenen, dus kon gewoon dezelfde maat nemen als datquote:Op woensdag 22 december 2010 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ok, snap ik, maar als ik een stel kisten koop wil ik ze op z'n minst toch ff passen om zeker te zijn dat ze goed naar je voeten zitten
En ja, ik draag die m90's omdat IK ze fijn vind zitten. Beter dan mijn burgerschoenen althans hehe
Ik hoop voor je dat ze echt goed passenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja het is ook een beetje een gok.. maar heb het even goed opgezocht en zelfs even een emailtje gekregen van nike USA zelf: De pasvorm is hetzelfde als hun hardloopschoenen, dus kon gewoon dezelfde maat nemen als dat, ben erg benieuwd!
Latertje dusquote:
Dat klinkt erg lekker. Hier hebben we een varkenshaasje met champignonsaus op.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Latertje dus
Wat schaft de pot btw??
Vandaag hebben Lotusss en ik een entrecote met eigengemaakte pepersaus op, met Hongaarse aardappelschotel en sperciboontjes.
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Latertje dus
Wat schaft de pot btw??
Vandaag hebben Lotusss en ik een entrecote met eigengemaakte pepersaus op, met Hongaarse aardappelschotel en sperciboontjes.
Eend met sinaasappelwijnsaus en gebakken aardappels en oesterzwammenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Latertje dus
Wat schaft de pot btw??
Klinkt goed, blauwe hap vrijdag?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga zo ook even de keuken even de babi ketjap in de marinade zetten voor Vrijdag, en voor vanavond even wat koken.
Ja is hier niet anders Zaterdag komen er herten worstje op tafel, en morgen gaan we kijken of ik wat (herten) vlees kan veroveren. Lekker deer jeky, steak etc van maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voordeel van wonen in de achterhoek is dat je genoeg wild hebt
Dat is dus zo jammer Sine, dat Lotusss een varkensvlees allergie heeft, want babi-ketchap is wel erg erg erg lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 21:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga zo ook even de keuken even de babi ketjap in de marinade zetten voor Vrijdag, en voor vanavond even wat koken.
Ik krijg spontaan weer lekkere trekquote:Op woensdag 22 december 2010 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eend met sinaasappelwijnsaus en gebakken aardappels en oesterzwammen
Saus reduceren duurt alleen wat langer dan gedacht...
Klinkt niet slechtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee de babi ketjap word enkel in de marinade gezet en is voor Vrijdag. Vandaag maak ik Chicken Fajitas met gebakken rijst, bonen puree, salade, kaas, guacamole en tortillas
Potje ernaast waar je hetzelfde doet met kip, Lotusss blij, ER blijquote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus zo jammer Sine, dat Lotusss een varkensvlees allergie heeft, want babi-ketchap is wel erg erg erg lekker![]()
Misschien dat ik vrijdag sambal goreng peteh ga maken. Met verse groene pepers.
Dat is dus iets wat ik volgende week ga maken, maar dan wel met rundvlees ipv kip, die fajitas. En hier verkopen ze die refried beans, voor side-dish oid'squote:Op woensdag 22 december 2010 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee de babi ketjap word enkel in de marinade gezet en is voor Vrijdag. Vandaag maak ik Chicken Fajitas met gebakken rijst, bonen puree, salade, kaas, guacamole en tortillas
Vreetzak!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan weer lekkere trek
En we zijn stiekem toch weer beland in R&Pquote:Op woensdag 22 december 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vreetzak!
Ja ik ben stiekem nog online in mijn bed en ik lees alles wat je post!!!! Muhahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |