Ik ben niet hip.. hoef ik ook niet te zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Vronsky het volgende:
Alle hippe mensen hebben er eentje.
beter dan hyves moet ik toegevenquote:
Het grootste gedeelte van mijn 'vrienden' zijn (oud)collega's, best grappig om te zien wat ze nu doen (vooral al die wiewatwaars: 'jeej, seuzkanaal door, bijna thuis!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:00 schreef demspec het volgende:
Heb ook ooit eens heel lang geleden hyves aangemaakt, maar doe er eigenlijk vrij weinig mee. Merk wel dat het aantal "vrienden" steeds meer terugloopt.
toen ik merkte dat het spannendste aan faceboek het houden van een virtuele boerderij is had ik er al geen zin meer in.
Happy Harvastquote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van mijn 'vrienden' zijn (oud)collega's, best grappig om te zien wat ze nu doen (vooral al die wiewatwaars: 'jeej, seuzkanaal door, bijna thuis!' aantal dagen later: 'kut, we gaan weer naar ivoorkust...
')
Op hyves heb je tegenwoordig ook al die boerderijbullshit...
Vanaf het suezkanaal ben je ook nog leuk 1,5 week onderweg.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van mijn 'vrienden' zijn (oud)collega's, best grappig om te zien wat ze nu doen (vooral al die wiewatwaars: 'jeej, seuzkanaal door, bijna thuis!' aantal dagen later: 'kut, we gaan weer naar ivoorkust...
')
Op hyves heb je tegenwoordig ook al die boerderijbullshit...
Dan moet je ook geen sloebers, breezah-sletjes en bontkraagjes als Hyves-vriendjes hebben...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:20 schreef m.k het volgende:
ik krijg op hyves alleen maar berichten van "kk ik ga slapen ik ben kk moe" en dan "ik ga naar de kk bioskoop"![]()
ik ga em verwijderen denk ik
de rest zit niet op hyvesquote:Op woensdag 22 december 2010 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen sloebers, breezah-sletjes en bontkraagjes als Hyves-vriendjes hebben...
Echt wel! Tantes, ooms, opa's oma's.... allemaal met die geanimeerde krabbels enzoquote:
Idd.. of die spelletjes die hyves heeft kun je ook "munten" komen om dingen mooier te makenquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef demspec het volgende:
Je hebt ook nog van die sukkels die gaan betalen voor een paar extra smiley's of een ander achtergrondkleurtje.
Ja maar mijn tantes en ooms op Hyves is eigenlijk best coolquote:Op woensdag 22 december 2010 20:29 schreef Vronsky het volgende:
Sowieso, oude mensen op het internet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |