Nee, in de SR2010 week doe ik het gratis.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oppasser? Krijg je toch wel geld voor hopelijk?
Haha good jobquote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha ja, had wel wat hulp nodig maar is uiteindelijk gelukt..
Alleen het aantal spelers was net boven de 20 en ze hadden in de eerste 2 dagen al 3 vd 5 complotpieten te pakken, dus het was zo over..
Maar zaten wel leuke rijmpjes tussen al zeg ik het zelf...
Oooowh.. jeetje wat vervelend zegquote:Op woensdag 22 december 2010 17:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet zo handig met geld. Heb niet al het geld terug kunnen krijgen en heb het geld er niet voor over om nogmaals te boeken met het risico dat het weer niet door kan gaan vanwege het weer. Vliegtickets zijn toch best duur rond de feestdagen dusja.. Volgende keer beter.
quote:
Ik heb een beetje een "que?" reactie bij ditquote:
Niet doen, gewoon helder blijven denken en veel koffie drinken...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een "que?" reactie bij dit
Het is deels vergoed. Maar het is vooral de teleurstelling van ergens naar uit kijken dat dan niet meer doorgaat wat zuur is. Geld is maar geld. Even wat meer werken en dan heb ik het terugquote:Op woensdag 22 december 2010 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oooowh.. jeetje wat vervelend zeg.
Maar krijg je een vliegticket dan niet vergoed? Vooral niet met de sneeuw enzo? Bedoel, je kunt er niets aan doen dus best een beetje kudt
Tja, is niet anders. Even sparen en dan doe je het bijv. in het voorjaar over als dat mogelijk isquote:Op woensdag 22 december 2010 17:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is deels vergoed. Maar het is vooral de teleurstelling van ergens naar uit kijken dat dan niet meer doorgaat wat zuur is. Geld is maar geld. Even wat meer werken en dan heb ik het terug.
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 17:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja, is niet anders. Even sparen en dan doe je het bijv. in het voorjaar over als dat mogelijk is
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, de rust is weer terug. Nu ga ik echt snurken.
Lieve Maitje, ik laat je het tijdstip van mijn verzoek weten.![]()
Is goedquote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Als je nog 5 minuten wacht zie je de foto's op FB!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
Van maandag, in Eindhoven! Op Facebook.quote:
Ik ben facebookloosquote:Op woensdag 22 december 2010 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van maandag, in Eindhoven! Op Facebook.
quote:Op woensdag 22 december 2010 19:39 schreef Vronsky het volgende:
Alle hippe mensen hebben er eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |