Ik zie nu pas mn eigen verstuurde DM in beeld..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ontvangen en wat terug gestuurd.
Maar als iemand niet online is dan krijg je natuurlich niks terug
we krijgen morgen ook beste wind.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef Maitje het volgende:
Ze zeggen overigens dat het weer gaat sneeuwen aankomende 2 dagen...
Ik heb er nu al 2 verstuurd maar je reageerd niet...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zie nu pas mn eigen verstuurde DM in beeld..
Moet!? Dan had je gewoon eerder moeten boeken.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Vronsky het volgende:
Uhu, maar ik moet pas de 29ste of de 31ste weg.
Moet -VOOR- 12 uur 's avonds daar aanwezig zijn.
Hoop dat het even meezit :/.
17.13 ontvangen op 17.15,quote:Op woensdag 22 december 2010 17:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ontvangen en wat terug gestuurd.
Maar als iemand niet online is dan krijg je natuurlich niks terug
Weer alleen het oosten!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb er nu al 2 verstuurd maar je reageerd niet...
Owja..
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
WTF! check de sneeuw....
Jij was slapen!!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet!? Dan had je gewoon eerder moeten boeken.
Oohhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
17.13 ontvangen op 17.15,
Gaat nog best rap..
En ik ben niet offline, maar heb die status uitgezet vanwege het FOK! Mafiaspel.
Trouwens Ellan, die gaat 3 januari weer beginnen!
Kom op bikkel, dan ga je toch lopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef EllaN het volgende:
Ik had afgelopen week ook een reisje gepland, maar de sneeuw heeft het onmogelijk gemaakt helaas.
Dan was ik behoorlijk lang onderweg denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kom op bikkel, dan ga je toch lopen?
Ik weet niet of je wat terug hebt gestuurd.. maar niks meer ontvangen en mijn eigen tekst ziet ik ook niet in beeld... 17.13 terug gestuurdquote:Op woensdag 22 december 2010 17:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
17.13 ontvangen op 17.15,
Gaat nog best rap..
En ik ben niet offline, maar heb die status uitgezet vanwege het FOK! Mafiaspel.
Trouwens Ellan, die gaat 3 januari weer beginnen!
Ooh..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan was ik behoorlijk lang onderweg denk ik.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef Vronsky het volgende:
Dus ik ga gewoon gezellig last minute boeken.![]()
1 januari is ook nog mogelijk, maar ben het liefst daar met oud en nieuw
Ja, het spijt me lieve Maitje. Maar Rave en ER hadden een oppasser nodig.quote:
Waar zou je heengaan dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dan was ik behoorlijk lang onderweg denk ik.
Oppasser? Krijg je toch wel geld voor hopelijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het spijt me lieve Maitje. Maar Rave en ER hadden een oppasser nodig.
Maar ik drink even mijn glas leeg en dan ga ik.
Haha ja, had wel wat hulp nodig maar is uiteindelijk gelukt..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Oohhhh! Nee, ik heb tentamens rond die tijd. I can't
. Is de sinterklaasversie eigenlijk nog uitgevoerd?
Ach. Ik zie je foto's wel weer verschijnen.quote:
Niet zo handig met geld. Heb niet al het geld terug kunnen krijgen en heb het geld er niet voor over om nogmaals te boeken met het risico dat het weer niet door kan gaan vanwege het weer. Vliegtickets zijn toch best duur rond de feestdagen dusja.. Volgende keer beterquote:
Bij Rave kontje likken?quote:Op woensdag 22 december 2010 17:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
(Je kan denk ik wel raden waar en bij wie ik straks zit.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |