Dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef m.k het volgende:
hij heeft toch al gezegd dat hij er een voor grafische doeleinden wil
Maar heb je ook een printer etc? Ik kijk zelf ook films en documentaires op beeld, dus heb een mooi groot scherm erbij.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Maitje het volgende:
Ik ben toen van een computer overgestapt naar een laptop (600 euro was die toen) en ik wil niets anders meer.
3dfx for the win.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was vroegah van de 3dfx Voodoo toen die lui kapten ben ik overgestap naar ATI, mijn eerste ATI kaart was een Radeon 7200.
veel mensen waren zich nog aan het afvragen wat voor een laptop hij wou dus ik dacht ik zeg het nog maar een keerquote:
Mijn 2 jaar oude laptop van 500 draait draait zonder problemen CS4. Wat ik sowieso kan aanraden is een schermcalibratie tool:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Pumatje het volgende:
ok jongens, thx voor de feedback.
Veel info, ga het eens absorberen als ik klaar ben met deze biertjes...
blijft op t moment niet veel hangen...
Maarrum.... als ik een snelle conclusie trek, dan is 1200 euro eigelijk al teveel, en zijn er relatief betere deals te maken als ik bijvoorbeel 900 euro uitgeef... omdat 1200 overkill is op het moment?
Hoor dat ook graag, ben iedereen met goed advies dankbaar.
ik neem een risoco nu, ik bedoel... ja dit is de SC.. maar ik zet t toch liever niet op DIG. want dan wordt ik geadviseerd door fokkin no-no's...
jullie ken ik, en ik heb men ideeën wiens advies ik ten harte kan nemen...
fok de Mac users anyway
Zit ik goed?
Dat heeft voor mij een enorm verschil gemaakt, kwam erachter dat mijn scherm veel te blauw stond!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Pumatje het volgende:
die schermcalibratie tool is een hele goede tip! Enorm bedankt... vitaal!
reeds uitgelegdquote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Misschien ben ik achterlijk, maar waarom volstaat een gewone laptop o9f desktop niet? Men doet over het algemeen toch maar weinig met de prestaties die een PC of laptop aankan. Overkill imho.
De iPAD is een gadget. Nog steeds gelimiteerd aan wat de Apple store je aanbied, dus niet openbaar. Reden temeer om voor mij geen iPhone te kopen, want alles is van Apple.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Vronsky het volgende:
Nee, de iPad is een heel erg leuk apparaat, heb er zelf ook eentje.
Wel stukken beter dan de fucking macbook of imac, of een iphone
OK, maar jij doet er beroepsmatig dus ook echt wat mee?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Vronsky het volgende:
Functioneel, ik doe het omdat ik dan 3d studio max en photoshop naast elkaar kan draaien, of wat foto's op het andere scherm kan hebben als inspiratie.
Ja, maar dat mag dus niet, officieelquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef Vronsky het volgende:
Het is openbaar als je het jailbreaked.
*kuch*
Momenteel weer wel.. ben echt druk bezig alles overnieuw op te starten als bezigheid tot het met defensie weer verder kanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
OK, maar jij doet er beroepsmatig dus ook echt wat mee?
De app-store bied geen vet aan, dus die valt sowieso al af voor mijquote:Op woensdag 22 december 2010 23:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De iPAD is een gadget. Nog steeds gelimiteerd aan wat de Apple store je aanbied, dus niet openbaar. Reden temeer om voor mij geen iPhone te kopen, want alles is van Apple.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |