Ik zweer bij sweet theaquote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thee is voor homo's, politieagenten, bejaarden en zieken. En aardappelpuree toch wel.
Sweat tea is hier zowat het national drankquote:Op donderdag 23 december 2010 01:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zweer bij sweet thea
U is novice?
quote:Op donderdag 23 december 2010 01:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zweer bij sweet thea
U is novice?
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Novice...Ik zat al aan het bier toen jij nog om stickers liep te bedelen bij de poort.
en als je brak ben, met veel suiker!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thee is voor homo's, politieagenten, bejaarden en zieken. En aardappelpuree toch wel.
ik zoop je al onder tafel toen jij nog stickers stond uit te delen aan de poort!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Novice...Ik zat al aan het bier toen jij nog om stickers liep te bedelen bij de poort.
Hehequote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Hoho, ik heb een naam hoog te houden in Den Helder.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik zoop je al onder tafel toen jij nog stickers stond uit te delen aan de poort!
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:20 schreef jankaas020 het volgende:
maar toen zat ik niet aan boord!
Truste.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Rave_NL het volgende:
Pff tijd voor mij om af te taaien..
Not asking for permission to close down but closing down anyway...
Terug naar het burgerbestaan! die burgers kunnen ook niets aan, 4 uur slapen en dan op!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:22 schreef Rave_NL het volgende:
Pff tijd voor mij om af te taaien..
Not asking for permission to close down but closing down anyway...
Kak, en ik had nog wel zo mn best gedaan toen ik die andere vent zn timeout-kaart gaf...quote:
quote:
ik ga het maar weer eens vragen, nog straaljagers uitgegleden met dit glade weer?quote:
Bekkie, pensionado! Ik zit aan het bier!quote:Op donderdag 23 december 2010 02:37 schreef Clan het volgende:
JanKaas zit natuurlijk in bad te spelen met een eendje
Spelen met het citroentje in je witbier is 'spelen'quote:Op donderdag 23 december 2010 03:03 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bekkie, pensionado! Ik zit aan het bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |