Mijn eerste:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Clan het volgende:
Mijn eerste computer ( 1985 ) IBM
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Mijn tweede ( 1989 ) IBM
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
De C64 ( 64 KRAM ) die heb ik voor mijn zoons gekocht tegelijkertijd met mijn computer, konden hun spelletjes spelen, en bleven ze van mijn computer af.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn eerste:
[ afbeelding ]
Mijn tweede:
[ afbeelding ]
Dankequote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef Vronsky het volgende:
Veel plezier met het vrouwelijke winkeltempo!
Welterustenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed mensen, ik ga ook pitten. Morgen kerstinkopen doen dus zal mij weer op m'n zenuwen gaan werken.
En nu ga je aan de echte mannendrank: bier.quote:
Napoleon zei altijd; "Champagne voor de overwinning en wijn voor de nederlaag"quote:Op woensdag 22 december 2010 23:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
En nu ga je aan de echte mannendrank: bier.
Wijn moet je ook drinken, en niet oud laten worden!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:43 schreef Erasmo het volgende:
Wel het was meer dat ik toch wat wijn nodig had voor de saus, zonde om dat oud te laten worden
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe zijn we ineens bij DIG beland?
Begon net aan R&P te wennen..
Zit nu SAW te kijken dus veel slechter kan het niet meer worden..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zit ik net overigens even R&P te lezen (leedvermaak!)... is er een topic dat wel heel erg dicht bij huis komt.![]()
Zometeen maar even biertje uit de kast pakken om het te verwerken.
Nja, er is dus zo'n topic daar over dat iemand z'n vriendin is verkracht, is hier dus ook gebeurt een paar maanden geleden en toen kwamen de mannen-traantjes even gedag zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zit nu SAW te kijken dus veel slechter kan het niet meer worden..
Vertel.
En nu is het ook op... Helaas is de saus niet zo als gewenst en moet ik hem morgen opnieuw makenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Wijn moet je ook drinken, en niet oud laten worden!
Beugel door!quote:
Ja dat is wel wat anders dan een topic "hoe om te gaan met boosheid want ik wil mn moeder niet in coma slaan"...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Nja, er is dus zo'n topic daar over dat iemand z'n vriendin is verkracht, is hier dus ook gebeurt een paar maanden geleden en toen kwamen de mannen-traantjes even gedag zeggen.
Tip: Ga niet de serieuze dingen van R&P lezen.![]()
En SAW IV is zwaar amusant, met die dikzak die vast word gemaakt aan het bed..
Met als vervelend gevolg dat dan alsnog een nieuwe fles open gemaakt moet worden, kun je het net zo goed nu doen..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En nu is het ook op... Helaas is de saus niet zo als gewenst en moet ik hem morgen opnieuw maken
Hahahahaha, daarom!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja dat is wel wat anders dan een topic "hoe om te gaan met boosheid want ik wil mn moeder niet in coma slaan"...
Als ik nog wijn hadquote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Met als vervelend gevolg dat dan alsnog een nieuwe fles open gemaakt moet worden, kun je het net zo goed nu doen..
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres, hier komt alleen Grolsch het huis inquote:Op woensdag 22 december 2010 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
je hebt bier en je hebt grolsch...
doe mij maar bier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |