Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
Nog maar 200k.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Driepink het volgende:
goeie TT
& hier nog 400k voor formula![]()
edit: correctie, 0,0 net 540k van dream car championsip gekregen
Nog 4 oval laps en dan heb ik hem.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
na het filmpie kopenhoeveel moet je nog ?
gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog 4 oval laps en dan heb ik hem.
Thnx man jij ook..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast
dat eindfilmpje is echt leuk gedaan
gewoon een camera aan een bumper vast en dan een stuk nurburgring en een stuk downtown tokyo
formule 1 in mn zak!
ja formula GTquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx man jij ook..
Heb hem binnen donkerblauwe, welke kleur jij?
Wel de Formula Gran Turismo he.Niet de F1.
Doe een motorbeurt, zet race zacht eronder. Kijk is wat je met de instellingen kan doen.quote:
500k, heb je de olie ook vervangen wat deze was erg vies bij mij. En motorbeurt zorgt voor wat pk's meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef Driepink het volgende:
race zacht: check
downforce max
max verlaagd
vering 2 tikjes hoger, achter en voor
top naar 400
alleen geen motorbeurt, kost dat ?
Komt door de downforce..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef Driepink het volgende:
oil change wel..
alles behalve engine..
maar ligt het nou aan mij of drift dat ding veel en heeft ie een draaicirkel van een vrachtwagen soms..
Je kan gewoon niet rijde..quote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Driepink het volgende:
kstond eerste..
alles uit,
slipherstel aan
abs 1
vlieg ik GENADELOOS uit te bocht..
weer laatste met 12 sec achterstand, wat een klote auto zeg!
een de laatste race al geeft 100k exp..quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond die Fiat 500 season event nog wel het lastigst.. gewonnen met 0.04 seconde
Voor de rest alles in één keer gehaald
100.000 xp erbij![]()
1ste paar laps geen eerste?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Driepink het volgende:
1e race klaar!
en nu maar hopen dat die andere beetje normaal gaan
Yuri's setup
+
Traction Control 1
slipherstel aan
ABS 1
rest allemaal uit
hiermee behield ik steeds mijn 0,3sec voorsprong..
oh en ideale lijn uit..
de eerste paar laps lig je toch geen eerste, en kan je ff de lijn vinden die je wel moet rijden..
ik weet nu dat ik fuji speedway iig ken dromen
de rest morgen, nu ff socializenajuu tabee en aufwiederschnitzel!
Ja die is prima te doen, helemaal op tunen en je wint met gemak.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Toempf het volgende:
Is de DTM race in Extreme een beetje te doen met een Lexus IS-F Racing Concept? Die is met 750.000 credits een stuk goedkoper dan de andere toegestane touringcars volgens mij.
Aangepast. En iemand heeft ook de TT aangepast..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef caspervc het volgende:
Kan de nieuwe OP ff vanaf de wiki komen? Ik had mezelf toegevoegd, zie hem nog niet...
Cappuccino, Silvia, beide AE86's, en nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er hier mensen die ook buiten de ''Driftproef'' mode driften? Dus in ''Oefenen'' en dan ''Vrij A-spec rijden''?
Wat zijn jullie favoriete auto's om te driften?
Zijn er Fokkers die met 4 wiel aandrijving driften?
Alleen Olie vervangen is voldoende, maar een makkie is het niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
500k, heb je de olie ook vervangen wat deze was erg vies bij mij. En motorbeurt zorgt voor wat pk's meer.
Race banden ook en specs aanpassen, ik vind het eigenlijk helemaal niet moeilijk. Net die 2de race gewonnen met 3 sec voorsprong 20 laps lang.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Alleen Olie vervangen is voldoende, maar een makkie is het niet.
Zo duur zijn die dingen toch niet in aanschaf?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef powah87 het volgende:
Er zou me niemand misschien een auto kunnen lenen voor die seasonal events?
Ik heb de Spoon al gehaald. Nu nog auto voor die andere 3:P
Het zijn allemaal premium auto's, dus ze kan ze zo bij de dealer vindenquote:
Ik kom niet lager dan 582pk.quote:Op maandag 20 december 2010 23:54 schreef Hiya het volgende:
[..]
Ik heb 'm gehaald met 3 seconden voorsprong.
Ik heb de nieuwste Skyline gekocht, diegene die naast de skyline staat van 250K credits.
Qua tunen:
Sport soft banden
Weight reducties
En dan geloof ik sportluchtfilter, iig dat je precies op de max pk komt.
Flywheel e.d. gedaan
Custom gearbox staat op 3/4 qua instelling bij max speed bij mij.
Custom springs, rijhoogte met 10 tot 15 verlaagt.
Remmen veranderd naar max voor en max - 1 achter
Tevens ook alle aeroparts erop gezet en max downforce achter.
Abs op 1 en de rest uit.
Met 3 sec voorsprong gehaald
Ja motor in fase 3 is te hoog. Je kan toch makkelijk tot de 500PK komen. Enigste wat ik er op had was een filter en alle weight reduction, vliegwiel, koppeling etc.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Ik kom niet lager dan 582pk.
Misschien omdat ik Motor in fase 3 heb zitten?
En hoe bedoel je dat met die gearbox?
Kan ik weer mooi een nieuwe GTR VSPEC aanschaffen. zucht..
Heb maar tegen m'n zin in een 2e Vspec gekocht. Het was dat ik er al 1 had.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja motor in fase 3 is te hoog. Je kan toch makkelijk tot de 500PK komen. Enigste wat ik er op had was een filter en alle weight reduction, vliegwiel, koppeling etc.
En de gearbox is dus 3/4 van het totaal (overbrenging snelheid).
Met dezequote:Op woensdag 22 december 2010 21:01 schreef Vuurpijl. het volgende:
@DutchErrorist: als je gaat driften met de Cappuccino drift je dan met deze? Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95 om hem vervolgens een race modification te geven?
Weet iemand waar je de Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02 kunt kopen? Bij de dealer met nieuwe auto's of moet je hem winnen?
Je kan toch die overbrenging van 20.000 kopen. Kun je je snelheid aanpassen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Heb maar tegen m'n zin in een 2e Vspec gekocht. Het was dat ik er al 1 had.
Maar hoe bedoel je 3/4 van totaal gearbox. Kan dat niet echt snappen haha :p
En met alle weight reduction kom je nog boven de 1100?
Ik weet ook niet wat met 3/4 bedoeld. Is het 3/4 van het balkje of 3/4 van de topsnelheid?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch die overbrenging van 20.000 kopen. Kun je je snelheid aanpassen.
Als je die hebt gekocht kun je dan naar instellingen van de auto gaan -> Overbrenging en daar kun je je snelheid veranderen. Die moet je op 3/4 zetten, hij heeft niet de km/h er bijgezet en ik weet het niet uit m'n hoofd. Maar 3/4 snap je toch wel, dat is basisschool man.
Jojojoost wat bedoel je DFGT?
3/4 van het balkje.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:08 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat met 3/4 bedoeld. Is het 3/4 van het balkje of 3/4 van de topsnelheid?
Dat is namelijk een groot verschil.
Driving force GTquote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch die overbrenging van 20.000 kopen. Kun je je snelheid aanpassen.
Als je die hebt gekocht kun je dan naar instellingen van de auto gaan -> Overbrenging en daar kun je je snelheid veranderen. Die moet je op 3/4 zetten, hij heeft niet de km/h er bijgezet en ik weet het niet uit m'n hoofd. Maar 3/4 snap je toch wel, dat is basisschool man.
Jojojoost wat bedoel je DFGT?
GT-R Season event specs:quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef TheNeptune het volgende:
Never mind. Heb de GT-R challenge op 2e plek gehaald. Nu de rest nog![]()
Wat te doen met de Challenger en de Honda? Iemand tips. Anders moet ik zoveel topics door bladeren haha
Honda is heel simpel...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:12 schreef TheNeptune het volgende:
Never mind. Heb de GT-R challenge op 2e plek gehaald. Nu de rest nog![]()
Wat te doen met de Challenger en de Honda? Iemand tips. Anders moet ik zoveel topics door bladeren haha
Het is wennen maar het is zoveeeeeel beter... Alle Nascars in 1 keer gehaald op goudquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan makkelijk de 1ste plek winnen hoor.
Racet het fijner dan een DS3 Terrorist?
Beterr, het is dat ik broke ben anders had ik hem ook aangeschaft..quote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is wennen maar het is zoveeeeeel beter... Alle Nascars in 1 keer gehaald op goud
Nu even alle seasons doen... Het is wel moeilijk in het begin maar dat schakelen is gewoon gaaf, en dat het stuur 900 graden aan kan is ook heel gaaf... Maakt wel veel geluid maar goed...
2de is easy, 3de is hatelijk. 4de ook goed te doen en 5de al helemaal (monza). nu met de laatste bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef Driepink het volgende:
2e race proberen.. is die makkelijker dan de eerste yuri ?
Die had ik al lang in de garage staan hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
OH YEAH BABY WIE HEEFT HIER ZOJUIST EEN BEIGE METALLIC VOLVO 240 GLT ESTATE '88 GEVONDEN?
OH JA DAT BEN IK![]()
Nu nog even een blits kleurtje geven...
Met stuur of DS3..? En na hoeveel keer?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:05 schreef DeeBee het volgende:
Hier nog even de laatste van de Bonus Races gereden door mij.
Al die set-ups die ik voorbij zag komen hier heb ik mij niet aan gewaagd, SpecV met racing air filter, stage 2 weight reduction en gas geven maar!
Wel erg leuke race, hopelijk echt veel van dit soort races de komende maanden extra telkens...
Mijne is matte geelquote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die had ik al lang in de garage staan hoor!![]()
In het bordeaux rood of zo...
Laatste regentrack ging niet best zeker?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme kkhoeren kkspel kan ik hele kk kampioenschap overnieuw gaan doen.
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Laatste regentrack ging niet best zeker?
Ik heb alleen een DS3.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met stuur of DS3..? En na hoeveel keer?
Ja ik weer het.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.
Moet ik nu HELEMAAL overnieuw gaan racen om de goude beker te halen, want heb nu zilver?
GVD ik was helemaal vergeten dat het een regentrack was, ik had nog gewoon race soft er op.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:27 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ja ik weer het.
Tot 5 rondes voor het eind had ik 1 minuut voorsprong (intermidiate banden) De laatste 5 rondes werd ik door iedereen ingehaald, ik zou niet weten welke banden zij toen hadden. Volgens mij was het niet droger geworden.
Wat een gedrocht.
Slimmerd, had je m beter gewoon uit kunnen rijden, had je vast wel 5 punten binnen gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.
Moet ik nu HELEMAAL overnieuw gaan racen om de goude beker te halen, want heb nu zilver?
Ja maar die andere had 300 en ik 295 laat maar zeggen, dus wie had dan gewonnen. Dan had het systeem me alsnog genaaid..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Slimmerd, had je m beter gewoon uit kunnen rijden, had je vast wel 5 punten binnen gehaald
Bij gelijkstand win je zelf altijd volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar die andere had 300 en ik 295 laat maar zeggen, dus wie had dan gewonnen. Dan had het systeem me alsnog genaaid..
Hahah ja idd klopt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Driepink het volgende:
die nurburgtrack is echt grappig
ik schiet de hemel in over het gras bij die chicane (zo heet zo'n ding toch) en hun crashen allemaal op elkaarnet 10sec achterstand.. maar ik heb de top vergeten te verhogen, dus hun hebben me daarna weer gedeeltelijk ingehaald en dan crashen ze weer
Op monza nog wel, slecht slecht..quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Driepink het volgende:
een na laatste race, ik vergeet mn shortcut!eindig ik 3e.. ksta nog wel 1e, maar ook maar met 15 punten..
nee nurburgquote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op monza nog wel, slecht slecht..
ik zie het toch echt regenenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man 1tje daarna.
5 sec voorsprong nu bij de 2de.
Ja monza is de ene laatste. de laatste is die vage circuit man. regen dus.Ik weet niet welke je net hebt geredenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zie het toch echt regenen
regenbanden of intermediate..
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef Sygnus het volgende:
Misschien minder hard rijden? Sjezus, die frustratie.![]()
Ik zal zo eens mijn replay uploaden van de GT-R op SSR5, kon het niet laten om hem nog een keertje te doen.
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
Doe het maar opnieuw idd, ik had net 7.5 sec voorsprong met die 2de race. Het is nu alleen maar makkelijker. Maar 20 laps is zo KK.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
ach ik probeer het maar opnieuw.. hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn..
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef Driepink het volgende:
hup, laatste, race verlaten,,, kk spel!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ken ik ook dat hele godsvergeten kankerkampioenschap overnieuw doen, 100 nog wat punten achterstand!
het kan de pest kankertyfus krijgen, lvl 25, ik gaat lekker endurance ofzo..
ik ben toch niet gek jongen!?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.
Ja maar 20 laps is een beetje veel vind ik met zo'n wagen. Schiet niet op.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.
Vind wel dat dat het spel juist leuk maakt, die uitdaging bij sommige races.
Ik wee nie hoor. maar ik heb monza met race soft gedaan en ook nog EASY gewonnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben toch niet gek jongen!?
ach nou kijk zelf maar wanneer je klaar bent, bij mij staat er in die lijst (wanneer ze alle 6 naast elkaar staan, toch echt een zonnetje met een regenwolk ervoor, net als de laatste..
Precies, dat is random.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:47 schreef Sygnus het volgende:
Monza en Suzuka hebben wisselende weersomstandigheden...
Gewoon het GT 5 stuurtje man, deze heeft allemaal speciale functies voor GT5 erop. 100 euro kost die.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:51 schreef beetotheizzo het volgende:
Niemand hier die mij kan helpen aan info wat betreft een goed stuur voor GT5. Lees wel veel op internet maar als ik het zo zie zijn die allemaal wel goed. Of spelen jullie niet met stuur?
Leg uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:58 schreef wolferl het volgende:
Het hele F1 (ook die van Polyphony zelf) vind ik een drama verhaal in het hele spel. Ze komen op geen moment lekker uit de verf. Hoe anders was dat bij de voorgaande GT games.
Heb je die zelf ook?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon het GT 5 stuurtje man, deze heeft allemaal speciale functies voor GT5 erop. 100 euro kost die.
Driving Force Grand Turismo 5.
Werkt perfect hiero.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Nee, maar DutchTerrorist heeft hem vandaag gekocht. Iquote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Nou ik kan me van de vorige edities herinneren dat het echt gevreesde monsters waren, waar zelfs de snelste GT of Le Mans auto niet tegen op kon. De wegligging maakte je geen zorgen over want je werd gelanceerd alsof het je een lieve lust was.quote:
Zat net te kijken op een site waar die met stoel wordt verkocht, ¤697,-quote:Op donderdag 23 december 2010 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar DutchTerrorist heeft hem vandaag gekocht. I
Ik zou hem gewoon kopen, voor de prijs/kwaliteits verhouding is dat ding prima.
Of je moet 300 willen uitgeven, dan heb je ook nog een echte handgeschakelde transmissie. 1,2,3,4,5,6.
De G25/27
Tsjah het is maar waar je je geld aan uit wilt geven he, ik bedoel als je het uitgespeeld hebt dan staat die stoel daar. DFGT is een veel betere optie samen met de Wheelstandpro (google) en je hebt ook iets goeds + dat je de wheelstandpro kan inklappen met het stuur en pedalen erop.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:16 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Zat net te kijken op een site waar die met stoel wordt verkocht, ¤697,-
Dat ziet er wel goed uit en zie weinig nadelen, ik kijk me bonus even aan einde van de maand en kijk dan wel verder want hoe meer ik erover lees hoe interessanter het wordt.
Met dat stoeltje erbij zit je wel gelijk in de goede houding en niet zoals bij een vriend van mij is een eetstoel.
Ja oke. Daar klopt het wel inderdaad. Maar het is toch ook niet leuk als je BAM in 1x een F1 onder de knie hebt. Ik heb hem nu aardig onder de knie hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik kan me van de vorige edities herinneren dat het echt gevreesde monsters waren, waar zelfs de snelste GT of Le Mans auto niet tegen op kon. De wegligging maakte je geen zorgen over want je werd gelanceerd alsof het je een lieve lust was.
Maar, moet ik er bij vertellen, ik heb natuurlijk veel gekeken en gereden met de F1 auto's van F1 2010. Misschien maak je, onbewust, toch die vergelijking. De moeilijkheidsgraad prikkelt mij wel, ik moet dit onder de knie krijgen. Ja, strebertje he.
Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsjah het is maar waar je je geld aan uit wilt geven he, ik bedoel als je het uitgespeeld hebt dan staat die stoel daar. DFGT is een veel betere optie samen met de Wheelstandpro (google) en je hebt ook iets goeds + dat je de wheelstandpro kan inklappen met het stuur en pedalen erop.
Je kan de wheelstandpro dus aanpassen aan je stoel. Dat ding kost zelf 100 euro en dan nog een stuur 100 euro. Ben je 469 euro goedkoper uit.
+ dat het heel veel ruimte scheelt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
Wat zijn race slicks dan? Soft?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
In de regen moet je Race slicks gebruiken. Stond op GTP. IS een soort van glitch, omdat in GT Life je realisme met gladheid langs randen e.d. op zwak staat ipv hoog.
Ja dat bedoel ik. race softquote:Op donderdag 23 december 2010 03:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn race slicks dan? Soft?
Weet je het zeker? Want anders heb ik zodalijk een groot probleem.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. race soft
quote:I've just tested this out in Arcade mode.
Polyphony Formula GT at Suzuka with weather change time trial. Default settings. Rain Tires are harder to use to produce a quick lap time. Putting Racing Softs on makes it easier provided you are easy on the throttle coming out of corners and through fast corners.
I was disappointed with this result, so I wondered if it was just an anomaly with the Formula GT. I had been doing hot laps earlier with a Zonda C12 '00 at Monza, so I knew the track and speeds I was going in the dry, I thought I'd give it a go in the wet.
Default settings again, I took to the track with Racing Wets. Slower lap time than in the dry, reasonably difficult to control. Put Racing Softs on, and it was quicker down the first straight and out of the first hairpin. Appeared more difficult to control through the long fast right hander but other than that a better/easier performer.
I went back to Time Trail menu and selected Monza Change weather again and the Zonda again. This time when the 'Driving Options' dialog box comes up, I went right to the bottom and changed the option of 'Grip Reduction on Wet Track/Track Edge' from Low (the default setting) to Real.
Taking the Racing Wets out again, it was about the same difficulty as before. Maybe a little harder to control but not far from what I was experiencing with the Wets in the previous test. So I bang on the Racing Slicks......I could barely make it around the Parabolica to begin my first lap. In the dry, you drop down to about 135kmph to apex the corner. With the Racing Wets on it was about 110kmph, maybe slower. With the Racing Softs on in the wet, I was having trouble at 70kmph! I gave up before I crossed the line for the first lap....
So I guess in GT Life, the default settings for the races is set to Low Grip levels, as opposed to Real, hence why you can get away with running Racing Softs in the Rain in GT Life.
Daarnaast vraag ik me ook af hoe vaak je de H shifter gaat gebruiken, in een race spel is het gewoon te sloom, ik gebruik nu al soms de paddles in plaats van dat ding ernaast omdat het sneller is... Oh en ik heb gewoon een stand gemaakt van hout, was voor 25 euro klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuurquote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
lvl 25, en dan staat het boven extreme.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef Kreator het volgende:
Oh en waar zit dat endurance eigenlijk?. ik kan het niet echt vinden...
.
Dit dus....quote:Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
Tof spel dit. Beetje jammer dat ik nu 5x20 laps met die kansloze onbestuurbare Formula GT moet gaan rijden....
Groetjes,
Krea.
Ah tof. Ik dacht al dat ik wat miste.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Driepink het volgende:
lvl 25, en dan staat het boven extreme.
Ik vond het echt kansloos simpel, die Nascardinges. Samen met Rally is dat de enige die ik 100% goud heb gehaald met een controllertje.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Sant. het volgende:
de eerste vanuit de pits direct op goud, die andere twee haal ik niet.. de laatste nascar op de kombaan van Daytona kom ik niet eens in de slipstream bij de start ?!
snap er niks van, ik raak ze op t rechte stuk al kwijt!!heb wel ABS enzo uit staan, maar maak geen aap kans..
Mag deze op een tegeltje aan mijn muur....quote:Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging gister met een M5 driften, het is echt lastig. De banden spinnen de heletijd door.
Ik zat gisteravond op hetzelfde punt. Na een kwartier was ik het echt helemaal zat dat je met die bak niet normaal kan rijden.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Driepink het volgende:
die formula gt races zijn zo verschrikkelijk irritant..
misschien over een poosie weer gt5, kbegon het toch een beetje saai te vinden inmiddels..
te veel geklooi voordat je eindelijk een keer wint..
Ja dit dus.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...
Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk...Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen...
Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses.
Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren.
Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Je hebt op zich prima gelijk maar ik vind het geen leuke mode, die formule 1.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...
Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk...Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen...
Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses.
Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren.
Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Ik klaag niet, ik geef aan dat ik er tegenop zie om 100 laps met die kutbak te rijden.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...
Ik ben net 48 uur gebanned geweest omdat ik tegen iemand zei dat auto's lenen sneu is. Ik heb dit gewoon zelf gedaan allemaal. Dus misschien moet je wat minder conclusies trekken.quote:Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk...Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen...
Inderdaad. F1 2010 is gewoon 100 keer realistischer qua handling dan deze bak in gt5. Geeft niet, maar kom niet aanzetten met dat soort geneuzel, want dat gaat nergens over. Bovendien speel ik het met een controller en dan is soepel door de bochtjes glijden met 12% gas op de hendel wat lastig.quote:Verder is het gewoon simpel,
Mja, maar dan vind ik het jammer dan uitgerekend deze race een championship is. Meine liebe...wat een engelengeduld moet je dan hebben.quote:Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Klopt, dat was met die F40 ook wel zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef DeeBee het volgende:
En qua moeilijkheidsgraad: bijv. in prologue had je die 1 lap F40 challenge op Suzuka, die was echt best wel pittig, net als de time-trials, daar moest je gewoon ongeveer alles goed doen en zelfs beetje mazzel hebben... Auto helemaal afstellen enzo... Nu met die F1 is het enige de rear downforce op max. en max. speed aanpassen en een oil change wat ik gedaan heb voordat je die races al kon winnen... Dan zijn Monaco en Suzuka wel de lastigste, maar Fuji, Nurburgring (met die non-stop spinnende AI) en zeker Indy zijn echt prima te doen, 20 perfect ronden zijn ook niet nodig, consistent laps echter wel ja.
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt, dat was met die F40 ook wel zo.
Thx voor de afstellingsideeen. Nog meer tips trouwens, qua afstelling? Daar hou ik wel van en dat scheelt nou wel veel uitzoekgeneuzel..
SPOILER: Formula GT set-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoiler, want anders wat lang: die heb ik iig voor B-spec gebruikt, voor A-spec had ik niet de brake balance etc. al aangepast, maar dat zou je ook kunnen gebruiken. Van deze bazenpagina met super veel info en ook wat set-ups.
Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer...
Jack does it in real time...
Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..quote:Op donderdag 23 december 2010 11:12 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het echt kansloos simpel, die Nascardinges. Samen met Rally is dat de enige die ik 100% goud heb gehaald met een controllertje.
Dat is idd de enige die ik ook manual heb gedaan. Scheelt heel veel. En de goede banden ook trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef pwned het volgende:
Hmm, voor die oval kan je best een keer manual schakelen en dan vrij snel door naar z'n hoogste versnelling, dat helpt om in hun slipstream te komen.
Ik heb die driving force GT inmiddels ook een paar weken (heb hem een dag na aanschaf van GT5 gekocht) en ben er absoluut tevreden mee! Ik heb vorige week een wheelstand pro besteld, maar daar moet ik nog even op wachten: die wordt nl. pas op 13 januari verstuurd vanuit Polen. Ik zou absoluut geen playseat in mijn woonkamer willen hebben. Ben je uitgeraced, dan berg je het stuurtje met zo'n wheelstand makkelijk op in een kast itt zo'n playseat die een hoop ruimte in beslag neemt.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuur
Je raced met controller.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Sant. het volgende:
[..]
Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..
Ik heb ongever 75% van de bekers op goud en kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden, maar ik kan gewoon niet eens de slipstream oppikken. Maak geen aap kans in die nascarbak.
Wat doe ik verkeerd dan?!?
- Race met controller overigens.
Racedquote:
Amen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
youtube - how to drift in gt5quote:Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
hoe een goede drift setup voor rwd auto te maken?
side-note: like the wind gehaald met corvette RMquote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...
10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...
Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
Die endurancereeks heb ik vandaag ook vrijgespeeldquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
side-note: like the wind gehaald met corvette RMik de ene race, buurjongen de andere..
maar je hebt idd wel gelijk..
zoals nu: 60 laps grand valley .. tenminste die eerste endurance.. ik laat mn buurjongen hem lekker uitrijden met de formula GT
lap 25/60 nu en liggen 5 rondes voor.. ook al vliegt ie wel erg vaak uit de bocht
Dat is wel heel relaxed, die settings. Voor het eerst een championshop gedaan net en ben nu met de 4e race bezig. 1/1/3 geeindigd.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer...
goud ? op cote d'azur ?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa ik heb gister overnieuw die Formula Championship gedaan en heb de goude trofee gehaald. Je hoeft niet PERSE super goed te kunnen rijden om hem te halen maar vooral slim rijden en zo zorg je ervoor dat die andere gasten achter je blijven hangen omdat ze er niet langs kunnen waardoor je eenvoudig 20 laps lang 1ste kunt zijn.
D.m.v. van slim en eenvoudig rijden heb ik Monaco (Cote 'd Azur) gewonnen, goud dus.
Enigste race die ik nu nog moet doen is die van Expert maar daarvoor ga ik die Toyota 7 halen.
Het is easy man... luisterquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held
Die vind ik ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held
Zo fijn... Kut manquote:Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet moeilijk.
Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... haha...wat een dikke lol. PS3 floept gewoon UIT in de laatste ronde van Monza.... terwijl ik eerste lag...en dus gewooon genoeg punten had.................
Ik ga even een weekje niet meer spelen.
Fucked up man.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik was echt kwaad ook.![]()
![]()
.
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucked up man.ik zou compleet gek worden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid..
*simcity spelen gaat*
RUF.quote:
Aaahzoquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef TheNeptune het volgende:
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
Die cijfertjes doen heel wat magisch hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen? We delen die specs juist zodat mensen die race kunnen halen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef rycemasta het volgende:
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef rycemasta het volgende:
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.
Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
Check de specs, je zou moeten winnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef powah87 het volgende:
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.
Wel al level 19 ondertussen haha.
De invloed daarvan is moeilijk te bepalen natuurlijk, tenzij je die event tientallen keren had gedaan en tot de conclusie was gekomen dat je niet meer sneller kon, omdat je altijd op een x aantal seconde achter de nummer 1 eindigt. Ik denk dat er best een goede kans is dat je die event nu alsnog kunt winnen, zelfs zonder de kleine settings.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
Ohw jij ook alquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw jij ook alIk heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23
Nee das de 1e, in de 2e kan je niet zoveel afsnijden volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruiktquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen?
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruikt
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?
Weet iemand btw of het ergens bewezen is dat het herstellen van stijfheid van de auto bij GT auto echt voordelen met zich meebrengt of dat het gewoon bullshit is.
Ah oke ik begrijp het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.
Uitbreken aan de voorkant = onderstuur
Uitbreken aan de achterkant = overstuur
Dus dat betekent front splitter/wing lager nummer, achtervleugel hoger nummer, zachtere achterveren, niet teveel power op het differentieel bij gasgeven, vrij hoge lock op diff bij gasgeven, hogere lock op diff bij gas los, beetje negatieve camber aan de voorkant. Meer toe aan de voorkant. En wel meer
Eén avn die opties levert zoiets al opAl had ik de lock op differentieel bij gas los juist laag staan, anders heb je een auto met baggere turn in met gas los in de bocht. Ook de lock bij gasgeven had ik lager, omdat je anders niet mooi de bocht uit kunt komen.
Ik vind heel die AMG challenge verrot. Alleen sector 1 heb ik op goud, de rest op zilver. Ook de challenges met die Merc SLS heb ik allemaal op zilver, goud lukt net nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw jij ook alIk heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23
Ik heb een speciale smijt controller om mijn frustraties kwijt te raken af en toe. Zo blijft mijn goede controller tenminste heel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid..
*simcity spelen gaat*
Minolta, Nascar, Corvette...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:10 schreef janrad het volgende:
Met welke auto kun je het beste Like the wind rijden ?
Het is een spelletje heh, dat weet je?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...
10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...
Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
Welkequote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kun je de oude seasonal events nog wel doen? Ik moet de Nissan GTR race nml nog..
Godver, ik hou van dat spelquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja hoor
die 3 nieuwe staan er naast van 24-12 tot 13-1 en die oude is nog tot 6 januari
Bonus is zelfde max 2.5mln credits & 250.000 exp
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
wtf die skyline race.
Hoe de neuk kom ik ooit bij die ford gt :/
Ik kom niet verder dan 1:30quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Sygnus het volgende:
Je moet richten op 1:27 per ronde ongeveer, anders een R35 GT-R gebruiken.
WIEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE van het weekend spelen!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja hoor
die 3 nieuwe staan er naast van 24-12 tot 13-1 en die oude is nog tot 6 januari
Bonus is zelfde max 2.5mln credits & 250.000 exp
I know.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is een spelletje heh, dat weet je?
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
I know.Oftewel vermaak en plezier zijn erg belangrijk, maar ook wel een beetje competitie en skill-ontwikkeling...
Ik laat m'n B-spec in de formula rijden elke keer, erg handig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Driepink het volgende:
net mn lvl 17 autoticket ingeleverd..
Honda Mobil 1 NSX.. 50k extra ingestoken ongeveer en nu 650pk, makkelijk voor bspec =)
MR challenge (had ik al af) nog een paar keer voor levels en klein beetje geld erbij
ja kan ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik laat m'n B-spec in de formula rijden elke keer, erg handig.
Je kan beter Catalytic Converter: Sports kopen, zit je precies op 221...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef DeeBee het volgende:
Race #2 van de nieuwe seasonal events, best een pittige moet ik zeggen, maar erg leuk!
Gereden met een Focus ST '06 met sports intake manifold (ik had hetzelfde probleem als Glijd_licht, al die auto's had ik al, maar te licht helaas, dus moest een nieuwe kopen) en verder geen andere tuned parts... Het is flink doorrijden en zorgen dat je snel aanhaakt bij de koplopers, maar dan is hij wel te doen dus.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die nog de Formula GT cup moeten doen of slechts en betere besturing willen voor hun Formula GT, gebruik de specs hieronder. Daarmee is de auto echt een beest, vind ik.zo heb ik hem ook ingesteld, maar ik kan echt niet met die auto rijden.. ik glij altijd uit de bocht op de meest verklote momenten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
specs ff in spoiler ivm lang bericht anders..
Ja je moet er echt aan wennen hoor, ik jaag er nu flink mee. Weetje wat het is, bij die races bij van de GT sta je onder druk omdat de vijand achter je zit en ga je af en toe stressen waardoor je foutjes maakt, teveel gas geeft etc etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo heb ik hem ook ingesteld, maar ik kan echt niet met die auto rijden.. ik glij altijd uit de bocht op de meest verklote momenten..
specs ff in spoiler ivm lang bericht anders..
maar je mag 225, ik heb het uitlaat spruitstuk gebruikt. en verder gewoon de abs op 8 en op het allerlaatste moment remmen, dan red je het netquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan beter Catalytic Converter: Sports kopen, zit je precies op 221...
Je mag maar 221quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
maar je mag 225, ik heb het uitlaat spruitstuk gebruikt. en verder gewoon de abs op 8 en op het allerlaatste moment remmen, dan red je het net
de RX-8.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef PieterBas het volgende:
Zo iemand een idee welke RX-7 ik moet kiezen voor die season event?
225, schatje!quote:
quote:
Zoveel keusquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee maar even serieus, je kan het zien bij voorwaarden als je die race aanklikt.
Niet voor de RX-7, Nissan GT-R en Nascarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Driepink het volgende:
alle autos voor die season events zijn toch gewoon degene die bij de dealer staan ?
Ik heb bhp staan vandaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
225, schatje!
foto volgt zo. 1 moment
edit: hier
[ afbeelding ]
op dit moment heb ik de mini als auto,. dus vandaar dat de onderste 2 oranje zijn. maar het gaat om de 225pk
Had mij toch weer 2.000 credits gescheeld en 1 BHP meer ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan beter Catalytic Converter: Sports kopen, zit je precies op 221...
Ehm, GT-R kun je kopen bij de dealer en Nascar wagens ook, dan die RX-7 ook heur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet voor de RX-7, Nissan GT-R en Nascar
Woops, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik wou net zeggen..
al die autos zijn te koop bij dealers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |