Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
killurz= killurz
rolstoelvandaal = Stavross
caspervc = casper_vc
Sygnus = GTP_Sygnus
Nog maar 200k.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Driepink het volgende:
goeie TT
& hier nog 400k voor formula![]()
edit: correctie, 0,0 net 540k van dream car championsip gekregen
Nog 4 oval laps en dan heb ik hem.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
na het filmpie kopenhoeveel moet je nog ?
gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog 4 oval laps en dan heb ik hem.
Thnx man jij ook..quote:Op woensdag 22 december 2010 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
gefeliciteerd alvast
dat eindfilmpje is echt leuk gedaan
gewoon een camera aan een bumper vast en dan een stuk nurburgring en een stuk downtown tokyo
formule 1 in mn zak!
ja formula GTquote:Op woensdag 22 december 2010 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx man jij ook..
Heb hem binnen donkerblauwe, welke kleur jij?
Wel de Formula Gran Turismo he.Niet de F1.
Doe een motorbeurt, zet race zacht eronder. Kijk is wat je met de instellingen kan doen.quote:
500k, heb je de olie ook vervangen wat deze was erg vies bij mij. En motorbeurt zorgt voor wat pk's meer.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:46 schreef Driepink het volgende:
race zacht: check
downforce max
max verlaagd
vering 2 tikjes hoger, achter en voor
top naar 400
alleen geen motorbeurt, kost dat ?
Komt door de downforce..quote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef Driepink het volgende:
oil change wel..
alles behalve engine..
maar ligt het nou aan mij of drift dat ding veel en heeft ie een draaicirkel van een vrachtwagen soms..
Je kan gewoon niet rijde..quote:Op woensdag 22 december 2010 19:12 schreef Driepink het volgende:
kstond eerste..
alles uit,
slipherstel aan
abs 1
vlieg ik GENADELOOS uit te bocht..
weer laatste met 12 sec achterstand, wat een klote auto zeg!
een de laatste race al geeft 100k exp..quote:Op woensdag 22 december 2010 19:27 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond die Fiat 500 season event nog wel het lastigst.. gewonnen met 0.04 seconde
Voor de rest alles in één keer gehaald
100.000 xp erbij![]()
1ste paar laps geen eerste?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:42 schreef Driepink het volgende:
1e race klaar!
en nu maar hopen dat die andere beetje normaal gaan
Yuri's setup
+
Traction Control 1
slipherstel aan
ABS 1
rest allemaal uit
hiermee behield ik steeds mijn 0,3sec voorsprong..
oh en ideale lijn uit..
de eerste paar laps lig je toch geen eerste, en kan je ff de lijn vinden die je wel moet rijden..
ik weet nu dat ik fuji speedway iig ken dromen
de rest morgen, nu ff socializenajuu tabee en aufwiederschnitzel!
Ja die is prima te doen, helemaal op tunen en je wint met gemak.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Toempf het volgende:
Is de DTM race in Extreme een beetje te doen met een Lexus IS-F Racing Concept? Die is met 750.000 credits een stuk goedkoper dan de andere toegestane touringcars volgens mij.
Aangepast. En iemand heeft ook de TT aangepast..quote:Op woensdag 22 december 2010 20:43 schreef caspervc het volgende:
Kan de nieuwe OP ff vanaf de wiki komen? Ik had mezelf toegevoegd, zie hem nog niet...
Cappuccino, Silvia, beide AE86's, en nee.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:46 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zijn er hier mensen die ook buiten de ''Driftproef'' mode driften? Dus in ''Oefenen'' en dan ''Vrij A-spec rijden''?
Wat zijn jullie favoriete auto's om te driften?
Zijn er Fokkers die met 4 wiel aandrijving driften?
Alleen Olie vervangen is voldoende, maar een makkie is het niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
500k, heb je de olie ook vervangen wat deze was erg vies bij mij. En motorbeurt zorgt voor wat pk's meer.
Race banden ook en specs aanpassen, ik vind het eigenlijk helemaal niet moeilijk. Net die 2de race gewonnen met 3 sec voorsprong 20 laps lang.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:22 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Alleen Olie vervangen is voldoende, maar een makkie is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |