Alle 5 seizoen events gehaald net
Mijn afstellingen:
Nissan Challenge: GT-R specv '09
vleugel 2v - 20a
versnellings bak (max 280km/h)
aandrijving diff 30-40 , 40-40, 14-38
aandrijflijn 22-78
ophanging
-16, -14
12.0 10.0
4-6
3-7
3-1
camber 1.7 - 1.5
0.00 - 0.15
rembalans 6-5
ABS 1, TRC uit Slip aan
Opzich nog vrij lastig te halen, zo weinig mogelijk fouten maken rondjes van 1.26.7 zijn goed mogelijk.
Dodge challenge:R/T '70
vleugel 0v - 17a
versnellingsbak (max 240, eigenlijk nog net te laag, maar zo staat die net goed genoeg voor de balans)
ophanging diff.
-21, -20
7.6 - 7.8
6-5
6-6
4-4
camber 0 - 0
0.00, -0.10
rembalans 5-6
ABS 1, TRC uit Slip aan
Vrij eenvoudig te halen, middengedeelte niet te veel gas geven uit de bochten, op het kleine rechte stukje zal je tijd winnen, en op de oval een hele hoop.
Honda CR-Z a10 challenge:versnelling bak ratio 6
ophanging diff
-12 -14
rembalans 4-4
ABS 1, TRC uit Slip aan
Hoef je niet veel aan te passen, beetje slipstreamen en 1e sector strak rijden want daar verliest de AL het meest.
Mazda challenge:vleugel 0v - 17a
versnellingsbak (max 210)
ophanging diff.
-23, -22
10.0 - 11.1
5-6
5-5
3-3
camber 2.5, 2.9
0.00 - 0.18
ABS 1, TRC uit Slip aan
Mooie baan met paar lastige bochten, ergens in de middensector zit een wit vlak naast de baan, eventueel zou je daar kunnen steken, voordeel is dat je ook beter uitkomt voor de bocht erna.
Voor laatste bocht klein beetje remmen en dan insturen, zo neem je veel snelheid mee het rechte stuk op.
Fiat500 challenge:vleugel
0v - 20a
versnellingsbak (max 140)
aandrijf differentieel
10-0
37-0
18-0
ophanging
-24, -24
11.5 - 12.5
7-7
7-7
5-5
camber 2.7 - 2.0
0.00, -0,30
ABS 1, TRC uit Slip aan
Deze was nog de moeilijkste, nog vrij lang aan het tunen geweest om hem sneller te krijgen. Met deze afstelling kon ik net rondjes van 1.19.7 - 1.19.8 rijden. Zodoende kon ik net de 1e plek pakken bij de laatste hairpin