Hahah ja idd klopt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Driepink het volgende:
die nurburgtrack is echt grappig
ik schiet de hemel in over het gras bij die chicane (zo heet zo'n ding toch) en hun crashen allemaal op elkaarnet 10sec achterstand.. maar ik heb de top vergeten te verhogen, dus hun hebben me daarna weer gedeeltelijk ingehaald en dan crashen ze weer
Op monza nog wel, slecht slecht..quote:Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef Driepink het volgende:
een na laatste race, ik vergeet mn shortcut!eindig ik 3e.. ksta nog wel 1e, maar ook maar met 15 punten..
nee nurburgquote:Op donderdag 23 december 2010 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op monza nog wel, slecht slecht..
ik zie het toch echt regenenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man 1tje daarna.
5 sec voorsprong nu bij de 2de.
Ja monza is de ene laatste. de laatste is die vage circuit man. regen dus.Ik weet niet welke je net hebt geredenquote:Op donderdag 23 december 2010 01:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zie het toch echt regenen
regenbanden of intermediate..
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!quote:Op donderdag 23 december 2010 01:42 schreef Sygnus het volgende:
Misschien minder hard rijden? Sjezus, die frustratie.![]()
Ik zal zo eens mijn replay uploaden van de GT-R op SSR5, kon het niet laten om hem nog een keertje te doen.
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
Doe het maar opnieuw idd, ik had net 7.5 sec voorsprong met die 2de race. Het is nu alleen maar makkelijker. Maar 20 laps is zo KK.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
frustratie ? je zou toch verdomme kunnen verwachten dat als je regenbanden onder je auto zet, je normaal rijd tijdens regen, waar zijn die kutbanden anders voor!
ach ik probeer het maar opnieuw.. hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn..
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:39 schreef Driepink het volgende:
hup, laatste, race verlaten,,, kk spel!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ken ik ook dat hele godsvergeten kankerkampioenschap overnieuw doen, 100 nog wat punten achterstand!
het kan de pest kankertyfus krijgen, lvl 25, ik gaat lekker endurance ofzo..
ik ben toch niet gek jongen!?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Monza is geen regen man 1e laatste race dus, zonder regen. Laatste is met regen. Ik zei het je nog.
Ja maar 20 laps is een beetje veel vind ik met zo'n wagen. Schiet niet op.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Gewoon later nog een keer proberen, deed ik ook met sommige licenties en dan ging het later wel goed. Nu ben je te gefocust op winnen dat het niet lukt.
Vind wel dat dat het spel juist leuk maakt, die uitdaging bij sommige races.
Ik wee nie hoor. maar ik heb monza met race soft gedaan en ook nog EASY gewonnen.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ben toch niet gek jongen!?
ach nou kijk zelf maar wanneer je klaar bent, bij mij staat er in die lijst (wanneer ze alle 6 naast elkaar staan, toch echt een zonnetje met een regenwolk ervoor, net als de laatste..
Precies, dat is random.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:47 schreef Sygnus het volgende:
Monza en Suzuka hebben wisselende weersomstandigheden...
Gewoon het GT 5 stuurtje man, deze heeft allemaal speciale functies voor GT5 erop. 100 euro kost die.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:51 schreef beetotheizzo het volgende:
Niemand hier die mij kan helpen aan info wat betreft een goed stuur voor GT5. Lees wel veel op internet maar als ik het zo zie zijn die allemaal wel goed. Of spelen jullie niet met stuur?
Leg uit.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:58 schreef wolferl het volgende:
Het hele F1 (ook die van Polyphony zelf) vind ik een drama verhaal in het hele spel. Ze komen op geen moment lekker uit de verf. Hoe anders was dat bij de voorgaande GT games.
Heb je die zelf ook?quote:Op donderdag 23 december 2010 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gewoon het GT 5 stuurtje man, deze heeft allemaal speciale functies voor GT5 erop. 100 euro kost die.
Driving Force Grand Turismo 5.
Werkt perfect hiero.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Nee, maar DutchTerrorist heeft hem vandaag gekocht. Iquote:Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Nou ik kan me van de vorige edities herinneren dat het echt gevreesde monsters waren, waar zelfs de snelste GT of Le Mans auto niet tegen op kon. De wegligging maakte je geen zorgen over want je werd gelanceerd alsof het je een lieve lust was.quote:
Zat net te kijken op een site waar die met stoel wordt verkocht, ค697,-quote:Op donderdag 23 december 2010 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, maar DutchTerrorist heeft hem vandaag gekocht. I
Ik zou hem gewoon kopen, voor de prijs/kwaliteits verhouding is dat ding prima.
Of je moet 300 willen uitgeven, dan heb je ook nog een echte handgeschakelde transmissie. 1,2,3,4,5,6.
De G25/27
Tsjah het is maar waar je je geld aan uit wilt geven he, ik bedoel als je het uitgespeeld hebt dan staat die stoel daar. DFGT is een veel betere optie samen met de Wheelstandpro (google) en je hebt ook iets goeds + dat je de wheelstandpro kan inklappen met het stuur en pedalen erop.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:16 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Zat net te kijken op een site waar die met stoel wordt verkocht, ค697,-
Dat ziet er wel goed uit en zie weinig nadelen, ik kijk me bonus even aan einde van de maand en kijk dan wel verder want hoe meer ik erover lees hoe interessanter het wordt.
Met dat stoeltje erbij zit je wel gelijk in de goede houding en niet zoals bij een vriend van mij is een eetstoel.
Ja oke. Daar klopt het wel inderdaad. Maar het is toch ook niet leuk als je BAM in 1x een F1 onder de knie hebt. Ik heb hem nu aardig onder de knie hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik kan me van de vorige edities herinneren dat het echt gevreesde monsters waren, waar zelfs de snelste GT of Le Mans auto niet tegen op kon. De wegligging maakte je geen zorgen over want je werd gelanceerd alsof het je een lieve lust was.
Maar, moet ik er bij vertellen, ik heb natuurlijk veel gekeken en gereden met de F1 auto's van F1 2010. Misschien maak je, onbewust, toch die vergelijking. De moeilijkheidsgraad prikkelt mij wel, ik moet dit onder de knie krijgen. Ja, strebertje he.
Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsjah het is maar waar je je geld aan uit wilt geven he, ik bedoel als je het uitgespeeld hebt dan staat die stoel daar. DFGT is een veel betere optie samen met de Wheelstandpro (google) en je hebt ook iets goeds + dat je de wheelstandpro kan inklappen met het stuur en pedalen erop.
Je kan de wheelstandpro dus aanpassen aan je stoel. Dat ding kost zelf 100 euro en dan nog een stuur 100 euro. Ben je 469 euro goedkoper uit.
+ dat het heel veel ruimte scheelt.
quote:Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
Wat zijn race slicks dan? Soft?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
In de regen moet je Race slicks gebruiken. Stond op GTP. IS een soort van glitch, omdat in GT Life je realisme met gladheid langs randen e.d. op zwak staat ipv hoog.
Ja dat bedoel ik. race softquote:Op donderdag 23 december 2010 03:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn race slicks dan? Soft?
Weet je het zeker? Want anders heb ik zodalijk een groot probleem.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. race soft
quote:I've just tested this out in Arcade mode.
Polyphony Formula GT at Suzuka with weather change time trial. Default settings. Rain Tires are harder to use to produce a quick lap time. Putting Racing Softs on makes it easier provided you are easy on the throttle coming out of corners and through fast corners.
I was disappointed with this result, so I wondered if it was just an anomaly with the Formula GT. I had been doing hot laps earlier with a Zonda C12 '00 at Monza, so I knew the track and speeds I was going in the dry, I thought I'd give it a go in the wet.
Default settings again, I took to the track with Racing Wets. Slower lap time than in the dry, reasonably difficult to control. Put Racing Softs on, and it was quicker down the first straight and out of the first hairpin. Appeared more difficult to control through the long fast right hander but other than that a better/easier performer.
I went back to Time Trail menu and selected Monza Change weather again and the Zonda again. This time when the 'Driving Options' dialog box comes up, I went right to the bottom and changed the option of 'Grip Reduction on Wet Track/Track Edge' from Low (the default setting) to Real.
Taking the Racing Wets out again, it was about the same difficulty as before. Maybe a little harder to control but not far from what I was experiencing with the Wets in the previous test. So I bang on the Racing Slicks......I could barely make it around the Parabolica to begin my first lap. In the dry, you drop down to about 135kmph to apex the corner. With the Racing Wets on it was about 110kmph, maybe slower. With the Racing Softs on in the wet, I was having trouble at 70kmph! I gave up before I crossed the line for the first lap....
So I guess in GT Life, the default settings for the races is set to Low Grip levels, as opposed to Real, hence why you can get away with running Racing Softs in the Rain in GT Life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |