2de is easy, 3de is hatelijk. 4de ook goed te doen en 5de al helemaal (monza). nu met de laatste bezig.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef Driepink het volgende:
2e race proberen.. is die makkelijker dan de eerste yuri ?
Die had ik al lang in de garage staan hoor!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:08 schreef DutchErrorist het volgende:
OH YEAH BABY WIE HEEFT HIER ZOJUIST EEN BEIGE METALLIC VOLVO 240 GLT ESTATE '88 GEVONDEN?
OH JA DAT BEN IK![]()
Nu nog even een blits kleurtje geven...
Met stuur of DS3..? En na hoeveel keer?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:05 schreef DeeBee het volgende:
Hier nog even de laatste van de Bonus Races gereden door mij.
Al die set-ups die ik voorbij zag komen hier heb ik mij niet aan gewaagd, SpecV met racing air filter, stage 2 weight reduction en gas geven maar!
Wel erg leuke race, hopelijk echt veel van dit soort races de komende maanden extra telkens...
Mijne is matte geelquote:Op donderdag 23 december 2010 00:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die had ik al lang in de garage staan hoor!![]()
In het bordeaux rood of zo...
Laatste regentrack ging niet best zeker?quote:Op donderdag 23 december 2010 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme kkhoeren kkspel kan ik hele kk kampioenschap overnieuw gaan doen.
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:22 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Laatste regentrack ging niet best zeker?
Ik heb alleen een DS3.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met stuur of DS3..? En na hoeveel keer?
Ja ik weer het.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.
Moet ik nu HELEMAAL overnieuw gaan racen om de goude beker te halen, want heb nu zilver?
GVD ik was helemaal vergeten dat het een regentrack was, ik had nog gewoon race soft er op.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:27 schreef RSHOW het volgende:
[..]
Ja ik weer het.
Tot 5 rondes voor het eind had ik 1 minuut voorsprong (intermidiate banden) De laatste 5 rondes werd ik door iedereen ingehaald, ik zou niet weten welke banden zij toen hadden. Volgens mij was het niet droger geworden.
Wat een gedrocht.
Slimmerd, had je m beter gewoon uit kunnen rijden, had je vast wel 5 punten binnen gehaaldquote:Op donderdag 23 december 2010 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spinde gelijk bij het begin, 17 sec achterstand had geen zin meer dus ik drukte weg. 5 punten te weinig voor de 1ste plek.
Moet ik nu HELEMAAL overnieuw gaan racen om de goude beker te halen, want heb nu zilver?
Ja maar die andere had 300 en ik 295 laat maar zeggen, dus wie had dan gewonnen. Dan had het systeem me alsnog genaaid..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Slimmerd, had je m beter gewoon uit kunnen rijden, had je vast wel 5 punten binnen gehaald
Bij gelijkstand win je zelf altijd volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar die andere had 300 en ik 295 laat maar zeggen, dus wie had dan gewonnen. Dan had het systeem me alsnog genaaid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |