abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90360772
quote:
13s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, echt. Ik was echt kwaad ook. :') :') :').
Fucked up man. :P ik zou compleet gek worden. :')
If not now, then when.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 21:09:46 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90360848
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucked up man. :P ik zou compleet gek worden. :')
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid. :@.

*simcity spelen gaat*
pi_90360925
Paar leuke auto's gehaald. :)







If not now, then when.
pi_90360998
Porche? Wat?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90361136
quote:
8s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid. :@.

*simcity spelen gaat*
_O_ Held.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef delano.888 het volgende:
Porche? Wat?
RUF.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90361197
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

_O_ Held.

[..]

RUF.
Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90361284
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
:P
If not now, then when.
pi_90364156
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
pi_90365536
Paarse FGT :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90366024
Jezus die rx7 seasonal event is ook easy. In rondje 4 lag ik al eerste... Naja op naar de challenger ding.
pi_90368522
Challenger was nog makkelijker:P nu de GTR.
pi_90369416
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
  donderdag 23 december 2010 @ 23:46:11 #213
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90369941
Ik weet iets voor de volgende patch:

De Ring 24h fixen! Zodra het donker werd kwam ik op delen waar gewoon textures ontbraken. En was op best hoge snelheid en dan schrik je wel ff dat opeens hele stukken weg ontbreken. Ook klopte de achtergrond niet. Je kon door de bomen/publiek heen kijken.

Voor de rest is het voor mij de meest epische baan. Vooral gaaf als het 's avonds begint met regenen. Ze hebben duidelijk aan de headlights gewerkt. Groot licht verlicht nu veel beter de baan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90370277
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef TheNeptune het volgende:
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
pi_90371004
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
Die cijfertjes doen heel wat magisch hoor. :)
If not now, then when.
pi_90371380
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
pi_90371466
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef rycemasta het volgende:
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen? We delen die specs juist zodat mensen die race kunnen halen.

Het is eigen keus of je ze overneemt of niet.
If not now, then when.
pi_90371661
Met die Formula GT kun je trouwens goed je B-spec lvlen. :)
If not now, then when.
pi_90372185
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.

Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
pi_90372275
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef rycemasta het volgende:
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.

Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
If not now, then when.
pi_90372878
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.

Wel al level 19 ondertussen haha.
pi_90373196
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef powah87 het volgende:
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.

Wel al level 19 ondertussen haha.
Check de specs, je zou moeten winnen.
If not now, then when.
pi_90373423
Mwah hij is getuned en al maar krijg het gewoon niet voor elkaar om een clean lap te rijden op die baan:p
pi_90373991
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
De invloed daarvan is moeilijk te bepalen natuurlijk, tenzij je die event tientallen keren had gedaan en tot de conclusie was gekomen dat je niet meer sneller kon, omdat je altijd op een x aantal seconde achter de nummer 1 eindigt. Ik denk dat er best een goede kans is dat je die event nu alsnog kunt winnen, zelfs zonder de kleine settings.

Ik heb trouwens net weer een poging gewaagd, deze keer met een standaard GT-R '07; geen mods (wel sports soft), alleen olie vervangen. Eindigde 3,5 seconde voor de 2e plaats, dus ik denk dat dit wel goede settings zijn. :+
pi_90374403
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
Ohw jij ook al :D Ik heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23 :P
pi_90374446
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ohw jij ook al :D Ik heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23 :P
Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?
If not now, then when.
pi_90374690
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?
Nee das de 1e, in de 2e kan je niet zoveel afsnijden volgens mij :) Laatste bochten kan je veel verliezen, daar ga je ergens omhoog, als je niet genoeg snelheid meeneemt die bocht in verlies je heel veel tijd :)
pi_90375081
Het is uiteraard moeilijk om te zeggen waar je tijd kunt winnen zonder dat we zien hoe je momenteel rijdt, maar misschien heb je hier wat aan:


Brengt je misschien op ideeën met bepaalde lijnen en snelheden.
pi_90377552
Nu bezig met de 300km grand valley, 60 laps met de Formula GT. Sta al 5 rondes voor. :D
If not now, then when.
pi_90378647
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90378735
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen?
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruikt :')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90378808
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 03:15 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruikt :')
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?

Weet iemand btw of het ergens bewezen is dat het herstellen van stijfheid van de auto bij GT auto echt voordelen met zich meebrengt of dat het gewoon bullshit is.
If not now, then when.
pi_90378897
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met ondersturende setup?

Weet iemand btw of het ergens bewezen is dat het herstellen van stijfheid van de auto bij GT auto echt voordelen met zich meebrengt of dat het gewoon bullshit is.
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.
Uitbreken aan de voorkant = onderstuur
Uitbreken aan de achterkant = overstuur
Dus dat betekent front splitter/wing lager nummer, achtervleugel hoger nummer, zachtere achterveren, niet teveel power op het differentieel bij gasgeven, vrij hoge lock op diff bij gasgeven, hogere lock op diff bij gas los, beetje negatieve camber aan de voorkant. Meer toe aan de voorkant. En wel meer :P

Eén avn die opties levert zoiets al op :P Al had ik de lock op differentieel bij gas los juist laag staan, anders heb je een auto met baggere turn in met gas los in de bocht. Ook de lock bij gasgeven had ik lager, omdat je anders niet mooi de bocht uit kunt komen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90379905
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 03:23 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.
Uitbreken aan de voorkant = onderstuur
Uitbreken aan de achterkant = overstuur
Dus dat betekent front splitter/wing lager nummer, achtervleugel hoger nummer, zachtere achterveren, niet teveel power op het differentieel bij gasgeven, vrij hoge lock op diff bij gasgeven, hogere lock op diff bij gas los, beetje negatieve camber aan de voorkant. Meer toe aan de voorkant. En wel meer :P

Eén avn die opties levert zoiets al op :P Al had ik de lock op differentieel bij gas los juist laag staan, anders heb je een auto met baggere turn in met gas los in de bocht. Ook de lock bij gasgeven had ik lager, omdat je anders niet mooi de bocht uit kunt komen.
Ah oke ik begrijp het.

Hier nog een handig lijstje van welke auto's allemaal gemod kunnen worden:

Acura NSX RM '91
Chevrolet Camaro SS RM '10
Chevrolet Camaro Z28 RM '69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
Dodge Challenger R/T RM '70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
Lexus IS F RM '07
Lotus Elise RM '96
Lotus Elise 111R RM '04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95
TVR Tuscan Speed 6 RM '00
Volkswagen Golf IV GTI RM '01
If not now, then when.
pi_90380102
8-) B-) 8-) :7 8-)

Trusten!

If not now, then when.
pi_90381330
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ohw jij ook al :D Ik heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23 :P
Ik vind heel die AMG challenge verrot. Alleen sector 1 heb ik op goud, de rest op zilver. Ook de challenges met die Merc SLS heb ik allemaal op zilver, goud lukt net niet :') Terwijl ik alle andere specials tot nu toe (level 17) op goud heb, licenses tot en met IC op goud heb.

Even m'n neef hierheen laten komen, die lukt het waarschijnlijk wel :')
pi_90381444
Ik heb een mijn Skoetsoeki Capoetjino geracemod :7 Hijs echt baas voor driften :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:08:56 #238
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_90382849
quote:
8s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid. :@.

*simcity spelen gaat*
Ik heb een speciale smijt controller om mijn frustraties kwijt te raken af en toe. Zo blijft mijn goede controller tenminste heel.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:10:40 #239
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_90382889
Met welke auto kun je het beste Like the wind rijden ?
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_90383091
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:10 schreef janrad het volgende:
Met welke auto kun je het beste Like the wind rijden ?
Minolta, Nascar, Corvette...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:42:11 #241
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90383754
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...

10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...

Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
Het is een spelletje heh, dat weet je?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90385191
Ook eventjes met de photomode gespeeld:



People assume too much.
pi_90385413
Oke ik heb de 4 en 24 uurs races unlocked.
Vraag me wel af waar ze staan dan, onder arcade zie ik alleen 24H races?
pi_90385617
Er zijn nieuwe seasonal events. :7
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:43:56 #245
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90385757
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:39 schreef rycemasta het volgende:
Er zijn nieuwe seasonal events. :7
Welke :o ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_90386104
Wederom 5 bonusraces, 2 tijdritten en 2 driftproeven. Deze keer andere circuits, ook een Nascar op de Nordschleife. _O-
pi_90386179
Net een Mazda RX-8 Concept LM Race Car gekocht. Wat een geweldige auto :)
pi_90386256
Kun je de oude seasonal events nog wel doen? Ik moet de Nissan GTR race nml nog..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_90386345
Ja, dat kan.
pi_90386483
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kun je de oude seasonal events nog wel doen? Ik moet de Nissan GTR race nml nog..
Ja hoor :)

die 3 nieuwe staan er naast van 24-12 tot 13-1 en die oude is nog tot 6 januari :)
Bonus is zelfde max 2.5mln credits & 250.000 exp *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')