Fucked up man.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik was echt kwaad ook.![]()
![]()
.
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucked up man.ik zou compleet gek worden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid..
*simcity spelen gaat*
RUF.quote:
Aaahzoquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef TheNeptune het volgende:
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
Die cijfertjes doen heel wat magisch hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen? We delen die specs juist zodat mensen die race kunnen halen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef rycemasta het volgende:
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef rycemasta het volgende:
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.
Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
Check de specs, je zou moeten winnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef powah87 het volgende:
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.
Wel al level 19 ondertussen haha.
De invloed daarvan is moeilijk te bepalen natuurlijk, tenzij je die event tientallen keren had gedaan en tot de conclusie was gekomen dat je niet meer sneller kon, omdat je altijd op een x aantal seconde achter de nummer 1 eindigt. Ik denk dat er best een goede kans is dat je die event nu alsnog kunt winnen, zelfs zonder de kleine settings.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
Ohw jij ook alquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw jij ook alIk heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23
Nee das de 1e, in de 2e kan je niet zoveel afsnijden volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruiktquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen?
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruikt
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?
Weet iemand btw of het ergens bewezen is dat het herstellen van stijfheid van de auto bij GT auto echt voordelen met zich meebrengt of dat het gewoon bullshit is.
Ah oke ik begrijp het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.
Uitbreken aan de voorkant = onderstuur
Uitbreken aan de achterkant = overstuur
Dus dat betekent front splitter/wing lager nummer, achtervleugel hoger nummer, zachtere achterveren, niet teveel power op het differentieel bij gasgeven, vrij hoge lock op diff bij gasgeven, hogere lock op diff bij gas los, beetje negatieve camber aan de voorkant. Meer toe aan de voorkant. En wel meer
Eén avn die opties levert zoiets al opAl had ik de lock op differentieel bij gas los juist laag staan, anders heb je een auto met baggere turn in met gas los in de bocht. Ook de lock bij gasgeven had ik lager, omdat je anders niet mooi de bocht uit kunt komen.
Ik vind heel die AMG challenge verrot. Alleen sector 1 heb ik op goud, de rest op zilver. Ook de challenges met die Merc SLS heb ik allemaal op zilver, goud lukt net nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw jij ook alIk heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23
Ik heb een speciale smijt controller om mijn frustraties kwijt te raken af en toe. Zo blijft mijn goede controller tenminste heel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid..
*simcity spelen gaat*
Minolta, Nascar, Corvette...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:10 schreef janrad het volgende:
Met welke auto kun je het beste Like the wind rijden ?
Het is een spelletje heh, dat weet je?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...
10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...
Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
Welkequote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kun je de oude seasonal events nog wel doen? Ik moet de Nissan GTR race nml nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |