Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw jij ook alIk heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23
Nee das de 1e, in de 2e kan je niet zoveel afsnijden volgens mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Snij dat stuk in het begin af dat scheelt je 3 sec of is dat sector 1?
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruiktquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen?
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omdat iedereen een eigen rijstijl heeft. Ik prefereer bv een ondersturende setup. Daarmee heb ik bv in GTR2 meerdere toptijden op de Nordschleife staan. Die setups heb ik ook gewoon gedeeld, en enige antwoorden die ik kreeg dat mn setups ruk waren (omdat zij blijkbaar niet van ondersturende awagens houden oid). Sommigen zeidne zelfs dat mn setups niet de echte waren die ik had gebruikt
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met ondersturende setup?
Weet iemand btw of het ergens bewezen is dat het herstellen van stijfheid van de auto bij GT auto echt voordelen met zich meebrengt of dat het gewoon bullshit is.
Ah oke ik begrijp het.quote:Op vrijdag 24 december 2010 03:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Een wagen die eerder over de voorwielen wegglijdt dan uitbreekt aan de achterkant.
Uitbreken aan de voorkant = onderstuur
Uitbreken aan de achterkant = overstuur
Dus dat betekent front splitter/wing lager nummer, achtervleugel hoger nummer, zachtere achterveren, niet teveel power op het differentieel bij gasgeven, vrij hoge lock op diff bij gasgeven, hogere lock op diff bij gas los, beetje negatieve camber aan de voorkant. Meer toe aan de voorkant. En wel meer
Eén avn die opties levert zoiets al opAl had ik de lock op differentieel bij gas los juist laag staan, anders heb je een auto met baggere turn in met gas los in de bocht. Ook de lock bij gasgeven had ik lager, omdat je anders niet mooi de bocht uit kunt komen.
Ik vind heel die AMG challenge verrot. Alleen sector 1 heb ik op goud, de rest op zilver. Ook de challenges met die Merc SLS heb ik allemaal op zilver, goud lukt net nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:05 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw jij ook alIk heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23
Ik heb een speciale smijt controller om mijn frustraties kwijt te raken af en toe. Zo blijft mijn goede controller tenminste heel.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid..
*simcity spelen gaat*
Minolta, Nascar, Corvette...quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:10 schreef janrad het volgende:
Met welke auto kun je het beste Like the wind rijden ?
Het is een spelletje heh, dat weet je?quote:Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...
10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...
Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...
Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken.
Welkequote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Kun je de oude seasonal events nog wel doen? Ik moet de Nissan GTR race nml nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |