abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90360772
quote:
13s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, echt. Ik was echt kwaad ook. :') :') :').
Fucked up man. :P ik zou compleet gek worden. :')
If not now, then when.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 21:09:46 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90360848
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucked up man. :P ik zou compleet gek worden. :')
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid. :@.

*simcity spelen gaat*
pi_90360925
Paar leuke auto's gehaald. :)

If not now, then when.
pi_90360998
Porche? Wat?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90361136
quote:
8s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid. :@.

*simcity spelen gaat*
_O_ Held.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:12 schreef delano.888 het volgende:
Porche? Wat?
RUF.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90361197
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

_O_ Held.

[..]

RUF.
Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90361284
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
:P
If not now, then when.
pi_90364156
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
pi_90365536
Paarse FGT :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90366024
Jezus die rx7 seasonal event is ook easy. In rondje 4 lag ik al eerste... Naja op naar de challenger ding.
pi_90368522
Challenger was nog makkelijker:P nu de GTR.
pi_90369416
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
  donderdag 23 december 2010 @ 23:46:11 #213
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_90369941
Ik weet iets voor de volgende patch:

De Ring 24h fixen! Zodra het donker werd kwam ik op delen waar gewoon textures ontbraken. En was op best hoge snelheid en dan schrik je wel ff dat opeens hele stukken weg ontbreken. Ook klopte de achtergrond niet. Je kon door de bomen/publiek heen kijken.

Voor de rest is het voor mij de meest epische baan. Vooral gaaf als het 's avonds begint met regenen. Ze hebben duidelijk aan de headlights gewerkt. Groot licht verlicht nu veel beter de baan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_90370277
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef TheNeptune het volgende:
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
pi_90371004
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
Die cijfertjes doen heel wat magisch hoor. :)
If not now, then when.
pi_90371380
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
pi_90371466
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef rycemasta het volgende:
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen? We delen die specs juist zodat mensen die race kunnen halen.

Het is eigen keus of je ze overneemt of niet.
If not now, then when.
pi_90371661
Met die Formula GT kun je trouwens goed je B-spec lvlen. :)
If not now, then when.
pi_90372185
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.

Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
pi_90372275
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef rycemasta het volgende:
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.

Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
If not now, then when.
pi_90372878
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.

Wel al level 19 ondertussen haha.
pi_90373196
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef powah87 het volgende:
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.

Wel al level 19 ondertussen haha.
Check de specs, je zou moeten winnen.
If not now, then when.
pi_90373423
Mwah hij is getuned en al maar krijg het gewoon niet voor elkaar om een clean lap te rijden op die baan:p
pi_90373991
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
De invloed daarvan is moeilijk te bepalen natuurlijk, tenzij je die event tientallen keren had gedaan en tot de conclusie was gekomen dat je niet meer sneller kon, omdat je altijd op een x aantal seconde achter de nummer 1 eindigt. Ik denk dat er best een goede kans is dat je die event nu alsnog kunt winnen, zelfs zonder de kleine settings.

Ik heb trouwens net weer een poging gewaagd, deze keer met een standaard GT-R '07; geen mods (wel sports soft), alleen olie vervangen. Eindigde 3,5 seconde voor de 2e plaats, dus ik denk dat dit wel goede settings zijn. :+
pi_90374403
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
Ohw jij ook al :D Ik heb ook het idee dat ik alle bochten bijna perfect nee, kom niet verder dan 2.23 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')