Fucked up man.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik was echt kwaad ook.![]()
![]()
.
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucked up man.ik zou compleet gek worden.
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn 2e controller was al stuk, maar ik heb em opgepakt en in 1000 stukjes gegooid..
*simcity spelen gaat*
RUF.quote:
Aaahzoquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaahzo
Dacht dat RUF's heftig uitgebouwd zijn enz, (heb er zelf nog geen bekeken) dus dacht dat dit een porche was.
Tof wel.
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:36 schreef TheNeptune het volgende:
Moet ik veel aan die Challenger veranderen voor die race of? Zie een paar pagina's terug allemaal cijfertjes staan van rijhoogte etc. waar ik de ballen niet van snap!
Die cijfertjes doen heel wat magisch hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Die cijfertjes veranderen doet niets magisch, het is geen garantie dat je er sneller van wordt. Zelf heb ik alleen een verstelbare versnellingsbak gekocht en deze op 260 of iets dergelijks gezet, de rest standaard.
De challenger is niet zo lastig idd, maar met de GT-R is het handig en waarom niet overnemen? We delen die specs juist zodat mensen die race kunnen halen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef rycemasta het volgende:
Ik snap heus wel dat het invloed heeft. Maar je kunt beter voor een tweede keer gaan dan klakkeloos settings overnemen.
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:23 schreef rycemasta het volgende:
Ik zeg niet dat je de settings niet mag overnemen, maar dat het niet per se nodig is. Demping en dergelijke instellen is allemaal deel van finetunen, je wint er geen dikke seconden mee. Het is geen winnende formule die voor iedereen geldt, ook door onderling verschil in rijstijl.
Een langere final drive ratio levert bijvoorbeeld veel tijdwinst op voor de Challenger, de rest van de cijfertjes kun je het best even achterwege laten.
Check de specs, je zou moeten winnen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:36 schreef powah87 het volgende:
Ik krijg die eerste plek maar niet. Stuk of 4x geprobeerd. Zo'n soort banen hebben me nooit gelegen. En aangezien ik pas GT5 speel en met controller sowieso ruk is valt het nog wel mee.
Wel al level 19 ondertussen haha.
De invloed daarvan is moeilijk te bepalen natuurlijk, tenzij je die event tientallen keren had gedaan en tot de conclusie was gekomen dat je niet meer sneller kon, omdat je altijd op een x aantal seconde achter de nummer 1 eindigt. Ik denk dat er best een goede kans is dat je die event nu alsnog kunt winnen, zelfs zonder de kleine settings.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een standaard Nissan GT-R en kon daar de 2de plek mee winnen maar de 1ste niet. Ik kreeg van Hiya specs en had zonder moeite de 1ste plek te pakken. Dus ik denk dat het nog wel grote invloed heeft. Zoals de auto verlagen zodat die meer grip krijgt en je sneller door de bochten kan.
Ohw jij ook alquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef no1uknow het volgende:
AMG challenge met die oude mercedes, sector 2 kom ik telkens 2 seconden tekort voor goud, ik word er zo onderhand moedeloos van. Iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |