abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90328199
Die race is zoieso niet te doen. Maar heb goud dus ben tevreden.
If not now, then when.
pi_90328917
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
Daarnaast vraag ik me ook af hoe vaak je de H shifter gaat gebruiken, in een race spel is het gewoon te sloom, ik gebruik nu al soms de paddles in plaats van dat ding ernaast omdat het sneller is... Oh en ik heb gewoon een stand gemaakt van hout, was voor 25 euro klaar :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 23 december 2010 @ 08:38:43 #153
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_90329651
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuur :)
pi_90333243
echtgewoon GEEN ZIN om weer al die laps te moeten rijden he ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:01:47 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333294
Hoi,

Tof spel dit. Beetje jammer dat ik nu 5x20 laps met die kansloze onbestuurbare Formula GT moet gaan rijden... :'(.

Groetjes,

Krea.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:06:05 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333443
Oh en waar zit dat endurance eigenlijk? :@. ik kan het niet echt vinden... :@.
pi_90333488
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef Kreator het volgende:
Oh en waar zit dat endurance eigenlijk? :@. ik kan het niet echt vinden... :@.
lvl 25, en dan staat het boven extreme.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:07:39 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90333497
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Kreator het volgende:
Hoi,

Tof spel dit. Beetje jammer dat ik nu 5x20 laps met die kansloze onbestuurbare Formula GT moet gaan rijden... :'(.

Groetjes,

Krea.
Dit dus....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:09:34 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333548
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Driepink het volgende:
lvl 25, en dan staat het boven extreme.
Ah tof. Ik dacht al dat ik wat miste.
pi_90333551
Gister een zeer NIET prodcutieve GT dag gehad.. :(

kon niet op PSN dus kon de seasonraces niet doen. vervolgens aan specuials Nascar begonnen.. wat een ellende..

de eerste vanuit de pits direct op goud, die andere twee haal ik niet.. de laatste nascar op de kombaan van Daytona kom ik niet eens in de slipstream bij de start ?!
snap er niks van, ik raak ze op t rechte stuk al kwijt!!heb wel ABS enzo uit staan, maar maak geen aap kans..

en mijn B-spec driver bakte er ook al niks van :(
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:12:40 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333633
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Sant. het volgende:
de eerste vanuit de pits direct op goud, die andere twee haal ik niet.. de laatste nascar op de kombaan van Daytona kom ik niet eens in de slipstream bij de start ?!
snap er niks van, ik raak ze op t rechte stuk al kwijt!!heb wel ABS enzo uit staan, maar maak geen aap kans..
Ik vond het echt kansloos simpel, die Nascardinges. Samen met Rally is dat de enige die ik 100% goud heb gehaald met een controllertje.
pi_90333704
ik gaat weer ff black ops doen ofzo, ff rust..

die formula gt races zijn zo verschrikkelijk irritant..
misschien over een poosie weer gt5, kbegon het toch een beetje saai te vinden inmiddels..
te veel geklooi voordat je eindelijk een keer wint..
  donderdag 23 december 2010 @ 11:16:43 #163
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90333740
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging gister met een M5 driften, het is echt lastig. De banden spinnen de heletijd door.
Mag deze op een tegeltje aan mijn muur....
_O-
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:17:54 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333777
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Driepink het volgende:
die formula gt races zijn zo verschrikkelijk irritant..
misschien over een poosie weer gt5, kbegon het toch een beetje saai te vinden inmiddels..
te veel geklooi voordat je eindelijk een keer wint..
Ik zat gisteravond op hetzelfde punt. Na een kwartier was ik het echt helemaal zat dat je met die bak niet normaal kan rijden.
pi_90334587
Lol, dat geklaag over die Formula GT...

Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P

Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses. :)

Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren. :)

Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Jack does it in real time...
pi_90339448
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...

Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P

Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses. :)

Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren. :)

Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Ja dit dus.
Maar Die regentrack (in mijn geval was dit suzuka) slaat nergens op.
Ik rij heel de race op intermidiate en rij 1 minuut los op kop.
De regen is heel de tijd hetzelfde, maar de laatste 5 ronden wordt ik met een rot gang
door iedereen ingehaald. Hoewel ik hetzelfde reed als het eerste deel van de race.

Gelukkig had ik genoeg punten. Maar ik vind dit wel een beetje buggy hoor. Bandenkeuze slaat nergen op.
  donderdag 23 december 2010 @ 13:42:41 #167
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90339745
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...

Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P

Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses. :)

Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren. :)

Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Je hebt op zich prima gelijk maar ik vind het geen leuke mode, die formule 1.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 13:46:22 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90339946
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...
Ik klaag niet, ik geef aan dat ik er tegenop zie om 100 laps met die kutbak te rijden.

quote:
Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P
Ik ben net 48 uur gebanned geweest omdat ik tegen iemand zei dat auto's lenen sneu is. Ik heb dit gewoon zelf gedaan allemaal. Dus misschien moet je wat minder conclusies trekken.

quote:
Verder is het gewoon simpel,
Inderdaad. F1 2010 is gewoon 100 keer realistischer qua handling dan deze bak in gt5. Geeft niet, maar kom niet aanzetten met dat soort geneuzel, want dat gaat nergens over. Bovendien speel ik het met een controller en dan is soepel door de bochtjes glijden met 12% gas op de hendel wat lastig.

quote:
Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Mja, maar dan vind ik het jammer dan uitgerekend deze race een championship is. Meine liebe...wat een engelengeduld moet je dan hebben.
pi_90341297
Tuurlijk chargeer ik door te zeggen dat het komt door het lenen van die bakken, dat is heus niet zo natuurlijk bij iedereen. :)

Maar tsja, ik vind het een beetje loze kritiek soms, want als het te makkelijk is zeurt iedereen daar over en als je een andere rijstijl nodig hebt of beetje moet ontwikkelen dan vinden mensen het irritant om er tijd in te investeren... Ja, pff dan kunnen ze het nooit goed doen qua game natuurlijk...

Ik vond het ook een grafchampionship met veel ronden en heb race 6 ook geskipped om later te doen (want toen gewonnen het championship al) en moest een andere race ook nog overnieuw doen... Maar ik vind het nogal wat om te zeggen dat het niet realistisch is de handling bijv., want net alsof het in het echt makkelijk zou zijn om hard te gaan met een F1 en ik vind het juist normaal dat hij niet zo rijdt als een auto die 2x zo zwaar is en veel minder van aerodynamic afhankelijk is. :)

Verder denk ik dat F1 2010 best wel arcade is op momenten ook, plus dat het nou ook weer niet zooo moeilijk is om er mee te rijden. Ik heb ook geen stuurtje en doe alles met DS3, maar dan moet je wel tc op 1 hebben ja met die Formula GT. :) En je merkt dat hij 'anders' stuurt, hij stuurt heel direct en ver op momenten, dus moet je hem wat geleidelijker door de bochten geleiden...

Op zich klopt het wel dat het qua mode heel anders is dan de andere cups, maar ik vind het niet te moeilijk direct of zo gek dat je een andere rijstijl moet ontwikkelen en een learning curve hebt... Anders hadden ze wel allemaal van die cups kunnen doen waar je met een Veyron tegen Citroen Xsara's kan rijden...

En qua moeilijkheidsgraad: bijv. in prologue had je die 1 lap F40 challenge op Suzuka, die was echt best wel pittig, net als de time-trials, daar moest je gewoon ongeveer alles goed doen en zelfs beetje mazzel hebben... Auto helemaal afstellen enzo... Nu met die F1 is het enige de rear downforce op max. en max. speed aanpassen en een oil change wat ik gedaan heb voordat je die races al kon winnen... Dan zijn Monaco en Suzuka wel de lastigste, maar Fuji, Nurburgring (met die non-stop spinnende AI) en zeker Indy zijn echt prima te doen, 20 perfect ronden zijn ook niet nodig, consistent laps echter wel ja. :)
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:19:43 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90341486
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef DeeBee het volgende:
En qua moeilijkheidsgraad: bijv. in prologue had je die 1 lap F40 challenge op Suzuka, die was echt best wel pittig, net als de time-trials, daar moest je gewoon ongeveer alles goed doen en zelfs beetje mazzel hebben... Auto helemaal afstellen enzo... Nu met die F1 is het enige de rear downforce op max. en max. speed aanpassen en een oil change wat ik gedaan heb voordat je die races al kon winnen... Dan zijn Monaco en Suzuka wel de lastigste, maar Fuji, Nurburgring (met die non-stop spinnende AI) en zeker Indy zijn echt prima te doen, 20 perfect ronden zijn ook niet nodig, consistent laps echter wel ja. :)
Klopt, dat was met die F40 ook wel zo.
Thx voor de afstellingsideeen. Nog meer tips trouwens, qua afstelling? Daar hou ik wel van en dat scheelt nou wel veel uitzoekgeneuzel. :).
pi_90341548
Jippie heb de Formula GT!
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 23 december 2010 @ 14:28:31 #172
167856 Toempf
Internetheld
pi_90341872
Ik zou toch zweren dat ik net een soort van kerstdeuntje hoorde toen ik GT5 opstartte :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_90341959
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klopt, dat was met die F40 ook wel zo.
Thx voor de afstellingsideeen. Nog meer tips trouwens, qua afstelling? Daar hou ik wel van en dat scheelt nou wel veel uitzoekgeneuzel. :).
SPOILER: Formula GT set-up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in spoiler, want anders wat lang: die heb ik iig voor B-spec gebruikt, voor A-spec had ik niet de brake balance etc. al aangepast, maar dat zou je ook kunnen gebruiken. Van deze bazenpagina met super veel info en ook wat set-ups. :)

Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer... :P
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:38:18 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90342310
Cool, dat ga ik vanavond ff proberen.
pi_90342340
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:12 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het echt kansloos simpel, die Nascardinges. Samen met Rally is dat de enige die ik 100% goud heb gehaald met een controllertje.
Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..
Ik heb ongever 75% van de bekers op goud en kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden, maar ik kan gewoon niet eens de slipstream oppikken. Maak geen aap kans in die nascarbak.

Wat doe ik verkeerd dan?!?

- Race met controller overigens.
pi_90342468
Hmm, voor die oval kan je best een keer manual schakelen en dan vrij snel door naar z'n hoogste versnelling, dat helpt om in hun slipstream te komen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:48:50 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90342835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef pwned het volgende:
Hmm, voor die oval kan je best een keer manual schakelen en dan vrij snel door naar z'n hoogste versnelling, dat helpt om in hun slipstream te komen.
Dat is idd de enige die ik ook manual heb gedaan. Scheelt heel veel. En de goede banden ook trouwens.
pi_90343477
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:38 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuur :)
Ik heb die driving force GT inmiddels ook een paar weken (heb hem een dag na aanschaf van GT5 gekocht) en ben er absoluut tevreden mee! Ik heb vorige week een wheelstand pro besteld, maar daar moet ik nog even op wachten: die wordt nl. pas op 13 januari verstuurd vanuit Polen. Ik zou absoluut geen playseat in mijn woonkamer willen hebben. Ben je uitgeraced, dan berg je het stuurtje met zo'n wheelstand makkelijk op in een kast itt zo'n playseat die een hoop ruimte in beslag neemt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_90344147
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:39 schreef Sant. het volgende:

[..]

Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..
Ik heb ongever 75% van de bekers op goud en kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden, maar ik kan gewoon niet eens de slipstream oppikken. Maak geen aap kans in die nascarbak.

Wat doe ik verkeerd dan?!?

- Race met controller overigens.
Je raced met controller.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_90344388
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je raced met controller.
Reest
pi_90344489
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je raced met controller.
racet :*
pi_90345267
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

[..]

racet :*
Raced
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90345432
geeft niet, heb toch gelijk :P
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 15:44:58 #184
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90349654
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:

racet :*
Wat hierboven staat!

Ik ga vakantie houden, ajuu parapluu!
pi_90350717
zo, vanavond laat ik mn buurjongen lekker die formula proberen..
maar deebee, wat ik niet snapte..

je zei: ipv autos lenen etc..
je moet daarna toch echt alsnog zelf met die autos rijden ? :? :')
pi_90353832
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...

10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...

Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
Jack does it in real time...
pi_90354639
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
Amen.
Feel free to ignore my comments.
pi_90355429
hoe een goede drift setup voor rwd auto te maken? ~:)
pi_90356234
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:22 schreef Vuurpijl. het volgende:
hoe een goede drift setup voor rwd auto te maken? ~:)
youtube - how to drift in gt5

awd / 4wd (zelfde :') ) is beste om te beginnen met driften, dus zal ook wel makkelijkste zijn voor driften dan, lijkt me..
pi_90356348
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:46 schreef DeeBee het volgende:
Ja, maar de auto's die geleend worden zijn veelal overpowered monsters, waardoor cups met 2 vingers in de neus gewonnen worden...

10x is hier gezegd over 'like the wind': ja Corvette ZR1 RM is een goede optie, maar ipv proberen wilden de meesten alsnog het liefste een Minolta lenen of een 787B of werd er geroepen dat het ongeveer onmogelijk was met die auto...

Of over de historic racing car cup: te doen met een Challenger R/T RM (dus gewoon te kopen), maar dat vonden sommigen moeilijk, dus dan maar lenen voor wat anders... Terwijl je dan ook prima B-spec kan doen en een Toyota 7 kan winnen...

Kijk, mij maakt het vrij weinig uit hoe je door het spel komt, maar je kan niet ontkennen dat je er vooral goed in wordt door met relatief gelijkwaardige bakken op een normale manier cups te winnen. Dat is vooral mijn punt, gaaf dat je met de Veyron die French Hatchback championship kan winnen, maar ik heb hem gedaan met een of andere Citroen Xsara VTS en dat ging ook, moest je flink doorrijden enzo, maar het ging wel... En m'n F430 scuderia had minor upgrades en niet tot een idiote 800 pk... Niet alleen scheelt dat credits, maar op die manier moet je ook wel pushen en clean rijden. Dus naar mijn mening is niet die Formula cup ineens heel nep of onrealistisch moeilijk, maar kom je jezelf wel eerder tegen als je gewend raakt aan 'easy' victories die in heel veel cups te behalen zijn met overpowered bakken. :)
side-note: like the wind gehaald met corvette RM :) ik de ene race, buurjongen de andere..
maar je hebt idd wel gelijk..
zoals nu: 60 laps grand valley .. tenminste die eerste endurance.. ik laat mn buurjongen hem lekker uitrijden met de formula GT :')

lap 25/60 nu en liggen 5 rondes voor.. ook al vliegt ie wel erg vaak uit de bocht :')
  donderdag 23 december 2010 @ 20:02:09 #192
167856 Toempf
Internetheld
pi_90357217
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef Driepink het volgende:

[..]

side-note: like the wind gehaald met corvette RM :) ik de ene race, buurjongen de andere..
maar je hebt idd wel gelijk..
zoals nu: 60 laps grand valley .. tenminste die eerste endurance.. ik laat mn buurjongen hem lekker uitrijden met de formula GT :')

lap 25/60 nu en liggen 5 rondes voor.. ook al vliegt ie wel erg vaak uit de bocht :')
Die endurancereeks heb ik vandaag ook vrijgespeeld :D Denk dat ik de eerste race gewoon maar met de Corvette RM doe, al twijfel ik wel om de Formula Gran Turismo te gebruiken, dit is een mooie kans om dat ding een beetje onder de knie te krijgen zodat ik me kan gaan wagen aan de Formula GT Championship :)
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 20:07:30 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90357453
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef DeeBee het volgende:
Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer... :P
Dat is wel heel relaxed, die settings. Voor het eerst een championshop gedaan net en ben nu met de 4e race bezig. 1/1/3 geeindigd.
Moet wel zeggen dat ik monaco slecht heb gedaan...maar ja, de baan is net anders vergeleken met andere games.
Nu met die vieze gore kutbaan Nurnburgring GP. 12 ronden gehad, lig met 1 sec voor, die lui blijven maar crashen... (en ik ook).
pi_90357527
300km Grand Valley is gewoon 60 rondjes driften met de Lexus :Y :9
-weg-
pi_90358591
Tsjaa ik heb gister overnieuw die Formula Championship gedaan en heb de goude trofee gehaald. Je hoeft niet PERSE super goed te kunnen rijden om hem te halen maar vooral slim rijden en zo zorg je ervoor dat die andere gasten achter je blijven hangen omdat ze er niet langs kunnen waardoor je eenvoudig 20 laps lang 1ste kunt zijn.

D.m.v. van slim en eenvoudig rijden heb ik Monaco (Cote 'd Azur) gewonnen, goud dus.

Enigste race die ik nu nog moet doen is die van Expert maar daarvoor ga ik die Toyota 7 halen.
If not now, then when.
pi_90359488
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tsjaa ik heb gister overnieuw die Formula Championship gedaan en heb de goude trofee gehaald. Je hoeft niet PERSE super goed te kunnen rijden om hem te halen maar vooral slim rijden en zo zorg je ervoor dat die andere gasten achter je blijven hangen omdat ze er niet langs kunnen waardoor je eenvoudig 20 laps lang 1ste kunt zijn.

D.m.v. van slim en eenvoudig rijden heb ik Monaco (Cote 'd Azur) gewonnen, goud dus.

Enigste race die ik nu nog moet doen is die van Expert maar daarvoor ga ik die Toyota 7 halen.
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held _O_
pi_90360616
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:

[..]

goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held _O_
Het is easy man... luister

Een tip voor monaco is dat je de ideale lijn perfect blijft volgen en je tijd neemt om de bochten goed door te komen.

Je tegenstanders zijn namelijk geprogrammeerd om die ideale lijn zo nauwkeurig mogelijk te volgen. Als jij ze in de weg zit halen ze ook niet in, vooral niet bij Monaco waar het lastig is om in te halen.

Let wel op dat je niet te overhaastig gaat reageren of te langzaam gaat rijden. Gewoon 100% de ideale lijn nemen. Daarbij moet je niet de bumpercam nemen maar eentje daarna want dan zie je de wielen draaien wat heel handig is voor de bochten. (Monaco dus)

Je moet wel zorgen dat je natuurlijk gelijk in de 1ste bocht 1ste komt te staan anders gaat het niet lukken.

1ste 5 races goud en die laatste kun je laten zitten.
If not now, then when.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 21:06:15 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90360640
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef Driepink het volgende:
goud ? op cote d'azur ?
toe maar, held _O_
Die vind ik ook niet moeilijk.

Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... haha...wat een dikke lol. PS3 floept gewoon UIT in de laatste ronde van Monza.... terwijl ik eerste lag...en dus gewooon genoeg punten had.................
Ik ga even een weekje niet meer spelen.

Fucking 2 uur ofzo voor niks gespeeld..
pi_90360672
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die vind ik ook niet moeilijk.

Maaaaaaaaaarrrrrrrrr... haha...wat een dikke lol. PS3 floept gewoon UIT in de laatste ronde van Monza.... terwijl ik eerste lag...en dus gewooon genoeg punten had.................
Ik ga even een weekje niet meer spelen.
Zo fijn... Kut man :(
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 21:07:26 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90360701
quote:
17s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:06 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo fijn... Kut man :(
Ja, echt. Ik was echt kwaad ook. :') :') :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')