abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90328199
Die race is zoieso niet te doen. Maar heb goud dus ben tevreden.
If not now, then when.
pi_90328917
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:48 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Das een aardige tip, want anders staat ie maar in de huiskamer als ik niet speel.
Houd wel van racespellen dus als GT5 ooit uitgespeeld is, wat wel even duurt, kan ik hem altijd gebruiken voor bv TDU of een ander racespel.
Aan deze info heb ik wat!!
Daarnaast vraag ik me ook af hoe vaak je de H shifter gaat gebruiken, in een race spel is het gewoon te sloom, ik gebruik nu al soms de paddles in plaats van dat ding ernaast omdat het sneller is... Oh en ik heb gewoon een stand gemaakt van hout, was voor 25 euro klaar :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 23 december 2010 @ 08:38:43 #153
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_90329651
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:01 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Heb je die zelf ook?
Ging googlen en kwam meteen in een forum van GT5.nl waarin meerdere mensen klagen over diverse dingen zoals het sturen en de pedalen die blijven hangen.
Ik heb het stuur al enkele weken en is een prima stuur :)
pi_90333243
echtgewoon GEEN ZIN om weer al die laps te moeten rijden he ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:01:47 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333294
Hoi,

Tof spel dit. Beetje jammer dat ik nu 5x20 laps met die kansloze onbestuurbare Formula GT moet gaan rijden... :'(.

Groetjes,

Krea.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:06:05 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333443
Oh en waar zit dat endurance eigenlijk? :@. ik kan het niet echt vinden... :@.
pi_90333488
quote:
11s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:06 schreef Kreator het volgende:
Oh en waar zit dat endurance eigenlijk? :@. ik kan het niet echt vinden... :@.
lvl 25, en dan staat het boven extreme.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:07:39 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90333497
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:01 schreef Kreator het volgende:
Hoi,

Tof spel dit. Beetje jammer dat ik nu 5x20 laps met die kansloze onbestuurbare Formula GT moet gaan rijden... :'(.

Groetjes,

Krea.
Dit dus....
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:09:34 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333548
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Driepink het volgende:
lvl 25, en dan staat het boven extreme.
Ah tof. Ik dacht al dat ik wat miste.
pi_90333551
Gister een zeer NIET prodcutieve GT dag gehad.. :(

kon niet op PSN dus kon de seasonraces niet doen. vervolgens aan specuials Nascar begonnen.. wat een ellende..

de eerste vanuit de pits direct op goud, die andere twee haal ik niet.. de laatste nascar op de kombaan van Daytona kom ik niet eens in de slipstream bij de start ?!
snap er niks van, ik raak ze op t rechte stuk al kwijt!!heb wel ABS enzo uit staan, maar maak geen aap kans..

en mijn B-spec driver bakte er ook al niks van :(
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:12:40 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333633
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef Sant. het volgende:
de eerste vanuit de pits direct op goud, die andere twee haal ik niet.. de laatste nascar op de kombaan van Daytona kom ik niet eens in de slipstream bij de start ?!
snap er niks van, ik raak ze op t rechte stuk al kwijt!!heb wel ABS enzo uit staan, maar maak geen aap kans..
Ik vond het echt kansloos simpel, die Nascardinges. Samen met Rally is dat de enige die ik 100% goud heb gehaald met een controllertje.
pi_90333704
ik gaat weer ff black ops doen ofzo, ff rust..

die formula gt races zijn zo verschrikkelijk irritant..
misschien over een poosie weer gt5, kbegon het toch een beetje saai te vinden inmiddels..
te veel geklooi voordat je eindelijk een keer wint..
  donderdag 23 december 2010 @ 11:16:43 #163
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90333740
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging gister met een M5 driften, het is echt lastig. De banden spinnen de heletijd door.
Mag deze op een tegeltje aan mijn muur....
_O-
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 11:17:54 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90333777
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:15 schreef Driepink het volgende:
die formula gt races zijn zo verschrikkelijk irritant..
misschien over een poosie weer gt5, kbegon het toch een beetje saai te vinden inmiddels..
te veel geklooi voordat je eindelijk een keer wint..
Ik zat gisteravond op hetzelfde punt. Na een kwartier was ik het echt helemaal zat dat je met die bak niet normaal kan rijden.
pi_90334587
Lol, dat geklaag over die Formula GT...

Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P

Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses. :)

Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren. :)

Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Jack does it in real time...
pi_90339448
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...

Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P

Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses. :)

Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren. :)

Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Ja dit dus.
Maar Die regentrack (in mijn geval was dit suzuka) slaat nergens op.
Ik rij heel de race op intermidiate en rij 1 minuut los op kop.
De regen is heel de tijd hetzelfde, maar de laatste 5 ronden wordt ik met een rot gang
door iedereen ingehaald. Hoewel ik hetzelfde reed als het eerste deel van de race.

Gelukkig had ik genoeg punten. Maar ik vind dit wel een beetje buggy hoor. Bandenkeuze slaat nergen op.
  donderdag 23 december 2010 @ 13:42:41 #167
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_90339745
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...

Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P

Verder is het gewoon simpel, die auto vereist een hele andere rijstijl omdat het een formule auto is. Dus minder gooi- en smijtwerk, maar soepelere lijnen en laat remmen (maar niet te laat, want je trekt hem niet even in een drift of zo), goede balans zoeken tussen pushen, maar niet overdriven en niet te relaxed want dan wordt je zo ingehaald... Oftewel, een learning curve die bij een driving simulator zoals GT5 past en niet eens een keertje de zoveelste cup die je met overpowered bak wint ipv skill... Zelfde als met de Nascar races, daar moet je je auto ook beetje tunen en instellen op de road courses. :)

Maar net als ook met die regen, natuuurlijk rijdt die bak dan moeilijk, 900+ BHP en 550 kg hou je dan natuurlijk niet op de weg, moet je wel tc op 4/5 zetten en abs op 2/3 om je daarin te assisteren. :)

Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Je hebt op zich prima gelijk maar ik vind het geen leuke mode, die formule 1.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 13:46:22 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90339946
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol, dat geklaag over die Formula GT...
Ik klaag niet, ik geef aan dat ik er tegenop zie om 100 laps met die kutbak te rijden.

quote:
Ja, het is wat anders dan een 599 met 870 pk natuurlijk... :') Misschien hadden jullie wat meer moeten rijden ipv auto's te lenen... :P
Ik ben net 48 uur gebanned geweest omdat ik tegen iemand zei dat auto's lenen sneu is. Ik heb dit gewoon zelf gedaan allemaal. Dus misschien moet je wat minder conclusies trekken.

quote:
Verder is het gewoon simpel,
Inderdaad. F1 2010 is gewoon 100 keer realistischer qua handling dan deze bak in gt5. Geeft niet, maar kom niet aanzetten met dat soort geneuzel, want dat gaat nergens over. Bovendien speel ik het met een controller en dan is soepel door de bochtjes glijden met 12% gas op de hendel wat lastig.

quote:
Verder is de race op Suzuka wel het moeilijkste denk, want daar kan je veel fouten maken en die duurt het langste, maar is gewoon kwestie van wat oefenen en geduld...
Mja, maar dan vind ik het jammer dan uitgerekend deze race een championship is. Meine liebe...wat een engelengeduld moet je dan hebben.
pi_90341297
Tuurlijk chargeer ik door te zeggen dat het komt door het lenen van die bakken, dat is heus niet zo natuurlijk bij iedereen. :)

Maar tsja, ik vind het een beetje loze kritiek soms, want als het te makkelijk is zeurt iedereen daar over en als je een andere rijstijl nodig hebt of beetje moet ontwikkelen dan vinden mensen het irritant om er tijd in te investeren... Ja, pff dan kunnen ze het nooit goed doen qua game natuurlijk...

Ik vond het ook een grafchampionship met veel ronden en heb race 6 ook geskipped om later te doen (want toen gewonnen het championship al) en moest een andere race ook nog overnieuw doen... Maar ik vind het nogal wat om te zeggen dat het niet realistisch is de handling bijv., want net alsof het in het echt makkelijk zou zijn om hard te gaan met een F1 en ik vind het juist normaal dat hij niet zo rijdt als een auto die 2x zo zwaar is en veel minder van aerodynamic afhankelijk is. :)

Verder denk ik dat F1 2010 best wel arcade is op momenten ook, plus dat het nou ook weer niet zooo moeilijk is om er mee te rijden. Ik heb ook geen stuurtje en doe alles met DS3, maar dan moet je wel tc op 1 hebben ja met die Formula GT. :) En je merkt dat hij 'anders' stuurt, hij stuurt heel direct en ver op momenten, dus moet je hem wat geleidelijker door de bochten geleiden...

Op zich klopt het wel dat het qua mode heel anders is dan de andere cups, maar ik vind het niet te moeilijk direct of zo gek dat je een andere rijstijl moet ontwikkelen en een learning curve hebt... Anders hadden ze wel allemaal van die cups kunnen doen waar je met een Veyron tegen Citroen Xsara's kan rijden...

En qua moeilijkheidsgraad: bijv. in prologue had je die 1 lap F40 challenge op Suzuka, die was echt best wel pittig, net als de time-trials, daar moest je gewoon ongeveer alles goed doen en zelfs beetje mazzel hebben... Auto helemaal afstellen enzo... Nu met die F1 is het enige de rear downforce op max. en max. speed aanpassen en een oil change wat ik gedaan heb voordat je die races al kon winnen... Dan zijn Monaco en Suzuka wel de lastigste, maar Fuji, Nurburgring (met die non-stop spinnende AI) en zeker Indy zijn echt prima te doen, 20 perfect ronden zijn ook niet nodig, consistent laps echter wel ja. :)
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:19:43 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90341486
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:16 schreef DeeBee het volgende:
En qua moeilijkheidsgraad: bijv. in prologue had je die 1 lap F40 challenge op Suzuka, die was echt best wel pittig, net als de time-trials, daar moest je gewoon ongeveer alles goed doen en zelfs beetje mazzel hebben... Auto helemaal afstellen enzo... Nu met die F1 is het enige de rear downforce op max. en max. speed aanpassen en een oil change wat ik gedaan heb voordat je die races al kon winnen... Dan zijn Monaco en Suzuka wel de lastigste, maar Fuji, Nurburgring (met die non-stop spinnende AI) en zeker Indy zijn echt prima te doen, 20 perfect ronden zijn ook niet nodig, consistent laps echter wel ja. :)
Klopt, dat was met die F40 ook wel zo.
Thx voor de afstellingsideeen. Nog meer tips trouwens, qua afstelling? Daar hou ik wel van en dat scheelt nou wel veel uitzoekgeneuzel. :).
pi_90341548
Jippie heb de Formula GT!
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 23 december 2010 @ 14:28:31 #172
167856 Toempf
Internetheld
pi_90341872
Ik zou toch zweren dat ik net een soort van kerstdeuntje hoorde toen ik GT5 opstartte :')
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_90341959
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klopt, dat was met die F40 ook wel zo.
Thx voor de afstellingsideeen. Nog meer tips trouwens, qua afstelling? Daar hou ik wel van en dat scheelt nou wel veel uitzoekgeneuzel. :).
SPOILER: Formula GT set-up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in spoiler, want anders wat lang: die heb ik iig voor B-spec gebruikt, voor A-spec had ik niet de brake balance etc. al aangepast, maar dat zou je ook kunnen gebruiken. Van deze bazenpagina met super veel info en ook wat set-ups. :)

Verder heb ik zelf nog niet echt geprobeerd wat de camber doet of de spring rates eigenlijk, maar dat is soms ook best moeilijk uit te vinden, maar denk dat deze set-up best ok is... M'n B-spec drivers wonnen namelijk gemiddeld met 1-2 laps voorsprong ongeveer... :P
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 december 2010 @ 14:38:18 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_90342310
Cool, dat ga ik vanavond ff proberen.
pi_90342340
quote:
5s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:12 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het echt kansloos simpel, die Nascardinges. Samen met Rally is dat de enige die ik 100% goud heb gehaald met een controllertje.
Daar snap ik dan weer helemaal de ballen van..
Ik heb ongever 75% van de bekers op goud en kan echt wel een beetje fatsoenlijk rijden, maar ik kan gewoon niet eens de slipstream oppikken. Maak geen aap kans in die nascarbak.

Wat doe ik verkeerd dan?!?

- Race met controller overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')