Godver, ik hou van dat spelquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja hoor
die 3 nieuwe staan er naast van 24-12 tot 13-1 en die oude is nog tot 6 januari
Bonus is zelfde max 2.5mln credits & 250.000 exp
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
wtf die skyline race.
Hoe de neuk kom ik ooit bij die ford gt :/
Ik kom niet verder dan 1:30quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Sygnus het volgende:
Je moet richten op 1:27 per ronde ongeveer, anders een R35 GT-R gebruiken.
WIEEEEEEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEE van het weekend spelen!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:04 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja hoor
die 3 nieuwe staan er naast van 24-12 tot 13-1 en die oude is nog tot 6 januari
Bonus is zelfde max 2.5mln credits & 250.000 exp
I know.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is een spelletje heh, dat weet je?
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
I know.Oftewel vermaak en plezier zijn erg belangrijk, maar ook wel een beetje competitie en skill-ontwikkeling...
Ik laat m'n B-spec in de formula rijden elke keer, erg handig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Driepink het volgende:
net mn lvl 17 autoticket ingeleverd..
Honda Mobil 1 NSX.. 50k extra ingestoken ongeveer en nu 650pk, makkelijk voor bspec =)
MR challenge (had ik al af) nog een paar keer voor levels en klein beetje geld erbij
ja kan ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik laat m'n B-spec in de formula rijden elke keer, erg handig.
Je kan beter Catalytic Converter: Sports kopen, zit je precies op 221...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:50 schreef DeeBee het volgende:
Race #2 van de nieuwe seasonal events, best een pittige moet ik zeggen, maar erg leuk!
Gereden met een Focus ST '06 met sports intake manifold (ik had hetzelfde probleem als Glijd_licht, al die auto's had ik al, maar te licht helaas, dus moest een nieuwe kopen) en verder geen andere tuned parts... Het is flink doorrijden en zorgen dat je snel aanhaakt bij de koplopers, maar dan is hij wel te doen dus.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die nog de Formula GT cup moeten doen of slechts en betere besturing willen voor hun Formula GT, gebruik de specs hieronder. Daarmee is de auto echt een beest, vind ik.zo heb ik hem ook ingesteld, maar ik kan echt niet met die auto rijden.. ik glij altijd uit de bocht op de meest verklote momenten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
specs ff in spoiler ivm lang bericht anders..
Ja je moet er echt aan wennen hoor, ik jaag er nu flink mee. Weetje wat het is, bij die races bij van de GT sta je onder druk omdat de vijand achter je zit en ga je af en toe stressen waardoor je foutjes maakt, teveel gas geeft etc etc.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo heb ik hem ook ingesteld, maar ik kan echt niet met die auto rijden.. ik glij altijd uit de bocht op de meest verklote momenten..
specs ff in spoiler ivm lang bericht anders..
maar je mag 225, ik heb het uitlaat spruitstuk gebruikt. en verder gewoon de abs op 8 en op het allerlaatste moment remmen, dan red je het netquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan beter Catalytic Converter: Sports kopen, zit je precies op 221...
Je mag maar 221quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:27 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
maar je mag 225, ik heb het uitlaat spruitstuk gebruikt. en verder gewoon de abs op 8 en op het allerlaatste moment remmen, dan red je het net
de RX-8.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef PieterBas het volgende:
Zo iemand een idee welke RX-7 ik moet kiezen voor die season event?
225, schatje!quote:
quote:
Zoveel keusquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee maar even serieus, je kan het zien bij voorwaarden als je die race aanklikt.
Niet voor de RX-7, Nissan GT-R en Nascarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:09 schreef Driepink het volgende:
alle autos voor die season events zijn toch gewoon degene die bij de dealer staan ?
Ik heb bhp staan vandaarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:07 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
225, schatje!
foto volgt zo. 1 moment
edit: hier
[ afbeelding ]
op dit moment heb ik de mini als auto,. dus vandaar dat de onderste 2 oranje zijn. maar het gaat om de 225pk
Had mij toch weer 2.000 credits gescheeld en 1 BHP meer ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan beter Catalytic Converter: Sports kopen, zit je precies op 221...
Ehm, GT-R kun je kopen bij de dealer en Nascar wagens ook, dan die RX-7 ook heur.quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet voor de RX-7, Nissan GT-R en Nascar
Woops, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:20 schreef Driepink het volgende:
ik wou net zeggen..
al die autos zijn te koop bij dealers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |