quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef IslaBonita het volgende:
Droomvrouwtje, Sproetje en CP,!
Morgen ben ik 15 na de punctie, dus dan wil ik gaan testen. Heb dan ook vrij, dus als ik geen tweede streepje plas heb ik in ieder geval de dag voor mezelf om even lekker te gaan janken.
Ik heb écht geen idee of het nou raak is of niet. Mijn borsten doen geen pijn meer, en zijn terug naar mijn oude maat (balen!) en af en toe heb ik krampjes die wel erger lijken op het moment dat ik rustig op de bank zit, dan wanneer ik in de weer ben. Het voelt dus alsof ik ongesteld ga worden. Ook nog geen bloed gezien, maar dat hoeft niks te betekenen hebben we helaas van Mijsje geleerd. Ik voel me ook niet zwanger, maar dat kan ook niet, zou niet weten hoe dat moet voelen. Je hebt van die vrouwen "die het weten". Nou ik weet helemaal niks. En toch, heb ik ergens het idee dat het wel raak kan zijn, maar da's meer omdat alles de hele cyclus goed is gegaan en ik er verder alles aan gedaan heb om het te laten slagen...maar ik weet ook wel dat dat niks zegt en misschien hou ik mezelf wel gewoon voor de gek... Zucht.
Worden jullie al gek van me? Sorry.
![]()
En terwijl ik hier zo zit te blaten moet ik aan Kolonia denken. Als je dit nog leest, ik denk regelmatig aan je. Vind het zo verdrietig en oneerlijk! Ik hoop dat een mooie tijd met je vader mag hebben.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:44 schreef Jose81 het volgende:
Isla, hoe dan ook... ik hoop zo voor je dat je morgen twee streepjes ziet! Het zou zooo mooi zijn!![]()
Je hebt idd mensen het het gewoon 'weten'.. maar je moet maar zo denken dat de meesten het niet weten. En -ook al weet je het wel- je hoeft ook niet persé wat te voelen als je zwanger bent... Er zijn hier ook meiden geweest die he-le-maal niks voelden en tocht hartstikke zwanger waren.
Je zult begrijpen dat ik nog even lekker stug doorduim... en dat je je zo voelt als nu is niet meer dan logisch... want geen bloed.........
![]()
HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:54 schreef mijsje het volgende:
helemaal wat Jose al zegt Isla!
ik duim ook nog even stug voor je door... je weet het gewoon niet... (is ook mijn ervaring... toen ik wel zwanger was, wist ik het ook niet zo gauw...toen deed ik een test met ongeveer 4 weken over tijd...)
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:07 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wat José en mijsje zeggen sluit ik me helemaal bij aan!! Ik duim stug mee!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:17 schreef Orea het volgende:
go Isla!!
![]()
Ik duim ook keihard voor je mee!!
Overigens had ik juist helemaal niet het gevoel zwanger te zijn, de keer dat het raak was(alle keren daarvoor overigens wel
en die waren allemaal niet raak!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, ik baalde er ook wel even flink van, zeker omdat we een tijd hadden afgesproken dat manlief er geen vrij meer voor hoefde te nemen (dat is tijdens de behandelingen wel anders...) en nu moet hij alsnog eerder naar huis. zijn werk baalt, want zijn directe collega is thuis omdat diens vriendin op punt van bevallen staat... hij is dus alleen op de afdeling... maar goed, morgen maar even bespreken hoe of wat en hoe verder daarna...![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 07:41 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor het duimen.
Heb helaas weer hartstikke negatief getest.![]()
Nog steeds geen bloed, maar echt veel hoop heb ik niet meer. Of ik moet de uitzondering zijn die heel traag hcg aanmaakt, maar daar geloof ik niet zo in.
Sorry dat ik nu even niet reageer op de rest, komt later wel.
SPOILER: best vrolijk, maar Off TopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zo lief dat je nog steeds zo met me meeleeft. Je bent een lieverd!quote:Op zondag 19 december 2010 09:13 schreef Orea het volgende:
Ahavaook vet spannend! Zie je er erg tegenop? Met name ook omdat als je zwanger raakt, het nog véél spannender blijft tot dik na de 12 weken? Ik blijf je volgen hoor! Ik hoop zo ontzettend dat ik ergens volgend jaar bij je op kraamvisite kan komen.. en dan gaan we samen een potje janken van geluk
![]()
![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op maandag 27 december 2010 12:43 schreef GirlGoneBad het volgende:
GWS, ik hoop dat de HA je snel op weg kan helpen!
Beetje laat voor een kerstwens, dan maar een nieuwjaarswens...
Hopelijk wordt 2011 ONS jaar, dat we allemaal het goede nieuws krijgen waar we al maanden/jaren op wachten!
GWS, ik heb ook een korte luteale fase, wel iets langer dan die van jou 7/8 (soms nog wel wat langer) dagen. Wij zijn toen door de huisarts direct doorgestuurd naar de fertiliteitsafdeling. Daar zeggen ze dat het niets uit moet maken, hoewel 6 dagen wel heeeeel kort is volgens mij. Bij ons kwamen ze er toen achter dat mijn man erg slecht zaad had en we moesten dus aan de icsi. Dan gebruik je utrogestan pillen (of pregnyl) waardoor die luteale wat langer wordt dus is er bij ons geen probleem meer. Volgens mij gebruiken ze de utrogestan wel vaker om (ook zonder de icsi) de luteale fase langer te maken en de kans op innesteling groter te maken. Op internet kan je er ook wel wat over vinden!quote:Op maandag 27 december 2010 12:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook maar eens een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik heb mijn temperatuurcurve eens bijgehouden, en de luteale fase is veel te kort (6 dagen). Ik ben benieuwd wat daar uit zal komen.
Ik hoop ook dat ik er niet teveel last van ga krijgen, wel fijn om te horen dat dus niet iedereenquote:Op maandag 27 december 2010 15:14 schreef Jose81 het volgende:
Klumsy, hopelijk is Clomid jouw wondermiddel en heb je er idd geen last van. Misschien 'fijn' om te horen dat ik he-le-maal geen last van had.. en ik reageerde er de eerste maanden wel goed op. Let wel op dat de gyn je er niet te lang mee door laat lopen. Ik heb destijds een jaar (!) Clomid moeten gebruiken. Eerst 50 mg, toen 100 en uiteindelijk 150 mg. Het werkte op den duur gewoon niet meer en kreeg er de laatste ronde een grote vochtcyste van in mijn rechter eierstok. Normaal gesproken wordt het ook niet heel veel langer dan een half jaar voorgeschreven...
Om de dag naar het ziekenhuis??quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:35 schreef Vlindur het volgende:
Ik had ook totaal geen last van de clomid. Ik heb ze 8 rondes gebruikt en de 9e ronde wilde ik er pregnyl bij. Als ze met 8 rondes niet zelf springen springt hij ook niet bij de 9e wel?
Ovu testen deed ik niet zelf. Dat werd om de dag in het ziekenhuis gedaan (dmv inwendige echo's)
Ze schat wanneer mijn ei een mooie grootte heeft en vanaf die dag moe(s)t ik elke dag naar het ziekenhuis tot mn ei was gesprongen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef klumsy het volgende:
[..]
Om de dag naar het ziekenhuis??
Ik moet een afspraak maken voor rond de 21e dag van mijn cylcus, eerder hoef ik niet langs te komen
Ovutesten ook neit met de eerste ochtendurine, maar de volgende pas! En eventueel 's ochtends en 's avonds. Heel gedoe, maar goed. Ik vond zelf temperaturen het fijnste, erg duidelijk en in ons geval heeft het ook resultaat gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Ahava het volgende:
Is die piek maar zo kort meetbaar dan? Ik dacht dat je de piek niet kon missen als je elke ochtend op hetzelfde tijdstip test. Hoe zinvol is het dan nog om te testen, vraag ik me af.
ik ben er door het ziekenhuis en de testjes en het tempen achter gekomen dat m'n eisprong ook precies op dag 14 is... heel netjes in een 28 dagen cyclus... maar goed, net wat je zegt, niet dat ik er verder ook maar iets aan heb... (zelfs dat werkt perfect... waarom dat laatste stapje dan niet... ik vind het zo frustrerend...)quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:40 schreef Poezebeest het volgende:
Hier wel goede ervaringen met ovulatietestjes, maar heb dan ook een ontzettend regelmatige cyclus dat ik zelfs zonder testjes weet wanneer mijn ei is. Niet dat ik er verder ook maar iets aan heb, maar toch...
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef DuchessX het volgende:
Ik kom jullie allen een vruchtbaar jaar wensen dames...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 04-01-2011 19:42:39 ]
Niet eng vinden hoor! juist heel goed en ik hoop dat er snel duidelijkheid komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden vandaag
Ronde 17 is aangebroken en ondanks dat ik het een beetje eng vind, moet het nu toch echt gebeuren van mezelf
Ik ga naar de dokter
Ja vandaag geworden helaasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef klumsy het volgende:
Boepie, bij jou nog steeds geen?
die had je toch zo onderhand vewacht als ik het goed gelezen heb?
Tis nog erg pril daarom dinsdag pas testen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:23 schreef Aventura het volgende:
Kan je geen zwangerschapstest doen dan Rottdog? Of mis ik nu iets?
I wishquote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik dacht... Leo komt weer terug.
Ik had precies hetzelfde...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf het amper te vragen.
Maar ik doe het toch, omdat ik zo enorm hoop op een positief antwoord...
Dus:
En?
*hoopt*
*duimt*
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:15 schreef Rottdog het volgende:
Test was jammer genoeg negatief, wachten op de duivels![]()
Plan is eerst ongesteld worden en dan bellen voor het traject, geen medisch gedoe verder ivm overgewicht. Allemaal een beetje koud en rauw op mijn dak vandaag, ben dus aan het coconnen geslagen.
Same here!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:58 schreef Vlindur het volgende:
En een zoen voor Ahava.Cystes zijn kut
(heb ik 1 keer gehad, de maand daarna was ik zwanger)
Rottdog, sterktequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jose81 het volgende:
Same here!!![]()
Zou dat dan het wondermiddel zijn?!
![]()
Daarom heb ik al 3 maanden getemptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Ik duim voor een snelle doorverwijs-actie van je huisarts charmed_angel! Die van mij deed dat vorig jaar gelukkig wel (en gaf toen inderdaad ook de tip om alvast te temperaturen etc. zodat je al wat zaken voor bent waar ze bij fertiliteit ws. toch mee zullen komen).
quote:
Sinds zondag is nog niet zo lang. Ik had pas een broedkip gevoel toen ik overstimulatie had. Bij het normale prikken heb ik geen last gehad. Nu deed de eerste stimulatie niet veel. De 2de stimulatie was een overstimulatie. En de laatste was netjes met 11 eitjes. Dus geen zorgen. Gewoon de echo afwachten. Elke keer is weer anders (helaas dat wel).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef sproet-je het volgende:
Fijn C_A!! En klumsy veel plezier![]()
Even vraagje voor de andere ivf'ers icsi. Volgens mij had ik de vorige keer (maar dat is dus al een paar jaar geleden) een heel vol gevoel in mijn buik, alsof ik een echte broedkip was. Nu heb ik van heel veel last maar niet van mijn buik, ben dus stiekem erg bang dat er niet zo heel veel eitjes zijn. Hadden jullie altijd een broedkip gevoel? Misschien moet ik me nog niet zo'n zorgen maken, ik ben pas sinds zondag de stimulerende hormonen aan het prikken.
misschien de ene maand wel een eisprong en de andere maand niet... of een minder goedequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het zal mij overigens niets verbazen als ik deze ronde geen eisprong had, of in ieder geval geen goede? Het is niet zo'n mooie curve als vorige keer, in ieder geval.
Ze gaan je echt die "pijn" niet aan doen voor 2 eitjes. Dat kost gewoon te veel een IVF poging voor 2 eitjes. Dan krijg je idd een IUI. Doen ze er tenminste nog wat mee.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb net mijn echo gehad en. Rechts helemaal geen eitjes, links maar 2. Ik vind het zo klote. Hormonen zijn nu opgehoogd en ze hopen dat er nieuwe eitjes komen en dan laten ze die 2 schieten. Als er geen nieuwe eitjes komen gaan we woensdag overleggen wat het plan de campagne is. Wat mij betreft lassen we dan de poging af en maken ze er maar iui van.
Pffff, heb is vandaag blue monday en wat mij betreft klopt dat precies....
He bah sproetje, wat een tegenvaller. Daarom gewoon even een hart onder de riem voor jou op deze voor jou veel te blauwe maandag.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb net mijn echo gehad en. Rechts helemaal geen eitjes, links maar 2. Ik vind het zo klote. Hormonen zijn nu opgehoogd en ze hopen dat er nieuwe eitjes komen en dan laten ze die 2 schieten. Als er geen nieuwe eitjes komen gaan we woensdag overleggen wat het plan de campagne is. Wat mij betreft lassen we dan de poging af en maken ze er maar iui van.
Pffff, heb is vandaag blue monday en wat mij betreft klopt dat precies....
Bij mij stond LH wel aangevinkt geloof ik. Maar wat er nou allemaal precies op stond, heb ik niet onthouden, eigenlijk had ik gewoon even een kopietje moeten maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Flienepien het volgende:
GGB, fijn dat je die onderzoekjes achter de rug hebt. Weet jij toevallig wat er bij jou op het labforumlier stond aangekruist? (Bij mij alleen oestradiol en FSH, terwijl ik dacht dat LH juist ook belangrijk was bij PCO? Nu vraag ik me af of hij dit vergeten aan te kruisen is..).
Ik ben nieuw hier, maar wat is Pregnylquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Net weer terug van de echo en de poging is gestopt. Vanavond ga ik pregnyl spuiten en dan mogen we morgenavond zelf aan de slag. Volgende poging worden de hormonen verhoogd en dan hopen dat ik meer eitjes aanmaak. Teleurstelling was er maandag al dus nu ga ik vol goede moed weer richting de volgende poging!
Pze, ik duim heel stiekem toch maar voor je.
Er komt gewoon geen volgende rondequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef sproet-je het volgende:
Net weer terug van de echo en de poging is gestopt. Vanavond ga ik pregnyl spuiten en dan mogen we morgenavond zelf aan de slag. Volgende poging worden de hormonen verhoogd en dan hopen dat ik meer eitjes aanmaak. Teleurstelling was er maandag al dus nu ga ik vol goede moed weer richting de volgende poging!
Pze, ik duim heel stiekem toch maar voor je.
Aha ok! Ik snap hem, dus je kan gewoon gewoon bevrucht worden nu.... omdat je eitje springt en omdat je sex gaat hebbenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef sproet-je het volgende:
c-a, pregnyl zorgt ervoor dat je ei springt!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:06 schreef mijsje het volgende:
ik post nu niet zoveel meiden, niet omdat ik niet meelees en niet omdat ik jullie niet op de hoogte wil houden, maar meer omdat ik het voor mezelf wat verder weg wil zetten.
Thanks Mijsjequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef mijsje het volgende:
ik had wel wat napijn, maar dat was prima te doen met pijnstillers en ik was 2 weken thuis erna. 1 week had ik echt nodig na de operatie, en 1 week om weer bij te komen...
komt goed meisje
wow das wel heel spannend allemaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Komt goed Boepie, u can do it!
Dank voor het duimen dames, maar ik zie weer bruine smurrie komen. Zal wel een wat langere cyclus zijn door mijn pittige griepje met hoge koorts. Maar: zkh belde en ik mag komende dinsdag de ivf komen plannen. Poeh. da's snel ineens. Kan tot de punctie nog wel 7 weken duren ofzo, maar toch. Spannend.
Oh, die staan bij mij ook stof te happenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef mijsje het volgende:
ik gok op deze Rottdog:
[ afbeelding ]
die heb ik ook altijd (als ik eraan denk om ze te nemen dan...)
Wij hebben alleen een kruidvat hier.... is er iets vergelijkbaars van de kruidvat?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:02 schreef mijsje het volgende:
ik gok op deze Rottdog:
[ afbeelding ]
die heb ik ook altijd (als ik eraan denk om ze te nemen dan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |