abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 13:57:39 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91160268
he jammer rottdog. ik zat stilletjes (maar heel hard) voor je te hopen!
in de haak.
pi_91160306
Wat klote Rottdog -O-

En een zoen voor Ahava. :* Cystes zijn kut -O- (heb ik 1 keer gehad, de maand daarna was ik zwanger)

Ik duim voor jullie :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91164118
Pffff balen Rottdog, ik had ook stiekem hoop voor je...

Ahava, klote van die cyste, heb je nog niet eerder gehad toch?

Poezenbeest, ik had nog niet gereageerd op jouw nieuws dat je nog niet mag starten. Dit is echt frustrerend, ben je er klaar voor mag je niet...

Allemaal slecht nieuws, het wordt weer tijd voor mooie dingen in dit topic!!!!

Hier gaat het matig. Ik baal er zo van dat ik zo'n vreselijke last heb van die klotehormonen. Vanaf morgen ga ik mij dan ook ziek melden op mijn werk, ik kan gewoon niet meer. Ik ben na de eerste ivf voor minisproetje heel erg ziek geweest en we zijn bang dat dat weer gaat gebeuren en proberen dat een beetje voor te zijn... Als het goed is volgende week donderdag of vrijdag punctie dus dan ben ik er eerst weer vanaf.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_91165085
Balen, Rottdog! Had het zoooooooo gehoopt voor je! Heel veel sterkte! :*

Sproet-je, neem lekker je tijd, jij weet het beste wat jouw lijf wil. :*

Gisteren heb ik het zkh gebeld, maandag hebben we bloedtest, echo en zaadanalyse. Het moest 2 weken voor onze afspraak gebeuren, dus we zijn nog net op tijd.

* GirlGoneBad strooit nog even een virtuele hug in de rondte voor iedereen!
pi_91165562
Oh sproet -O- Beterschap en sterkte enzo :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91173300
Rottdog, wat klote. Ik had ook meegeduimd de hele dag, had het je natuurlijk gegund na zo'n gek ziekenhuisbezoek. Lekker coconnen, zorg voor jezelf. :*

Sproet, wat naar. Beterschap. :*

GGB nog op tijd, da's fijn!
pi_91174078
och Rottdog, wat klote zeg... :* bah... is er wel alweer een vervolgafspraak in het ziekenhuis?
pi_91174149
Rottdog wat ontzettend klote! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_91174285
sproet-je verstandig dat je je ziek gaat melden, knap maar snel op :*

GirlGoneBad, wat fijn dat je maandag al terecht kan :)
pi_91174520
Ik ben echt zo benieuwd of er op de echo ( 24e pas ) te zien is dat ik een eisprong heb gehad,
heb wel het idee dat ik vooral aan de linkerkant wat voel, niet iets pijnlijks ofzo,
maar toch een ander gevoel dan "normaal" meer een soort van spierpijn/gespannen achtig gevoel.
( maar kan het me ook inbeelden )
pi_91183724
Rottdog ;( ... wat vind ik dit rot voor je... Vandaag op school heb ik nog een paar keer even snel op fok gekeken... ik was zo benieuwd en hoopte zo op goed nieuws, maar las vanmiddag dus slecht nieuws.. kon toen niet reageren, maar ik vind het echt zo super balen... bah... niet leuk. Sterkte... :* :* :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:58 schreef Vlindur het volgende:
En een zoen voor Ahava. :* Cystes zijn kut -O- (heb ik 1 keer gehad, de maand daarna was ik zwanger)
Same here!! :Y ^O^ Zou dat dan het wondermiddel zijn?! :9~
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:14:31 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_91184951
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jose81 het volgende:
Same here!! :Y ^O^ Zou dat dan het wondermiddel zijn?! :9~
Rottdog, sterkte :*

Hier ook de ene maand een cyste gezien, de volgende maand (spontaan) zwanger
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_91187640
hey rottdog wat klote meid!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_91284607
Na mijn vakantie toch wel veel moeite om hier naar dit topic terug te keren :@ Voel me ook een beetje schuldig dat ik heel weinig reageer op andere en bijna alleen maar over mezelf post. Op het tweede streepjes topic heb ik geschreven dat ik eigenlijk minder wil gaan posten hier in OUD om er minder mee bezig te zijn, dus wil ik hier ook niet al te veel posten hoewel ik wel vind dat dit topic een enorm warm bad is, jullie zijn allemaal zo lief en hartelijk voor mij en elkaar.

Ik heb het topic wel nog even door gespit en wil toch nog wel reageren hoewel ik wel laat ben.

Isla: -O- Ik hoop dat het nu een beetje goed met je gaat...

Kolonia, gecondoleerd met het verlies van je vader, ik hoop dat het nu goed met je gaat.

Ahava: wij hebben (eindelijk) een afspraak (in maart). Deze is onder werktijd, als ik hem wilde verzetten ging ik weer op de wachtlijst. Ik heb nog niet verteld waarom ik vrij wilde alleen dat ik een afspraak had en weer op de wachtlijst moest als ik hem wilde verzetten. Het was gelukkig geen probleem maar alleen als het niet anders kon. Dankjewel voor de tip, ben inderdaad lid van de vakbond, had er niet eens aan gedacht om daar te vragen.
En verder, veel succes de komende tijd, lijkt me niet makkelijk de molen weer in te gaan, hoop dat alles goed gaat komen voor jullie. Lees nu verder op dat jullie in het ziekenhuis geweest zijn en dat helemaal niet makkelijk was, ik kan me niet eens een voorstelling maken van het gevoel wat je daar moet hebben gehad. Ik hoop heel erg voor je dat je er niet heel vaak meer hoeft te komen.

Rotdog: Wat ontzettend stom zeg -O- Ik ben toch nog wel een beetje aan je aan het denken, hoop dat het misschien dan toch...

GWS, C-A, GGB, Flienepien, Welkom, ik hoop dat jullie snel weg zijn!
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:26:29 #215
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_91289370
This soms is er gewoon niets om te schrijven niet schuldig om voelen :*

Dames bedankt voor jullie woorden :*

Gelukkig is hier nu echt een eind gekomen aan de onzekerheid, ik ben vandaag ongesteld geworden morgen de gyn maar ff bellen.
pi_91290153
Thistleweed, geeft niet hoor, het is ook een hele mentale stap om je hier thuis te gaan voelen... dat is ook moeilijk en dat zal iedereen begrijpen. het is ook echt niet erg als je gewoon even aan jezelf denkt en dat even moet delen. :* voel je daar absoluut niet schuldig over hoor, of het komt vanzelf, of het komt niet, maar allebei is het goed. ik merk ook dat als ik minder in OUD rondhang, ik toch op een andere manier ermee bezig ben, en ik dan ook aan andere dingen kan denken. het blijft wel op de achtergrond, maar is niet steeds zo volop aanwezig...
doe waar je je goed bij voelt! :*

Rottdog, eindelijk. jammer dat je ongesteld bent, maar die onzekerheid vind ik hier persoonlijk nog erger... Fijn dat je nu gewoon weer door kan... ik hoop dat je gauw weer bij je gyn terecht kan.
pi_91309502
Nog 2 uur en een kwartier.... Ben gewoon een beetje zenuwachtig. Slaat nergens op, want het is gewoon een afspraak met de dokter :')

Kunnen jullie mij vertellen wat ik tijdens het gesprek kan verwachten :@
Doorverwijzing? Of gaat hij zelf eerst wat testen doen :?

Ik heb geen flauw idee.... Mijn man kon geen vrij krijgen, dus mijn mams gaat mee :@
pi_91310078
spannend charmed-angel! Bij ons heeft hij ons verhaal aangehoord en toen een verwijzing voor fertiliteit geschreven. Ik hoop dat dat bij jullie ook zo zal zijn dan zit je tenminste op de goede plek!
pi_91311330
CA, wat je precies kunt verwachten is lastig te zeggen. De ene huisarts verwijst je direct door, de ander wil eerst zelf wat onderzoeken doen... als dit laatste het geval is: dan wil ik je even mijn ervaring meegeven; niet om je bang te maken, maar ik wil het je toch even zeggen, omdat ik niemand gun hoe het bij ons is gegaan... Na een jaar zelf proberen, ging ik naar de huisarts. Ik had mijn temperatuurcurve meegenomen... daaruit bleek dat ik geen eisprong had, maar dat was voor mij ook geen nieuws. Vervolgens wilde ze ook dat (8> zijn zaad in zou leveren. Zo gezegd, zo gedaan. Een week later moesten we terugkomen en kregen we de uitslag; ze kwam ons met een stalen gezicht uit de wachtkamer halen en ze zei 'ik heb slecht nieuws voor jullie. Het zaad is zeer, zeer slecht. De kans op een spontane zwangerschap is eigenlijk nihil...om te beginnen heeft IUI al geen zin. Jullie zijn minstens aangewezen op IVF, maar eerder nog ICSI'.

4 weken later naar de uroloog en de gyn... en wat denk je? De uroloog zei direct 'oh, maar er is niks aan de hand' en de volgende dag werd dat ook nog eens bevestigd door de gyn. Er was gewoon niks aan de hand met het zaad van mijn man! Het lag gewoon aan mij en de huisarts had dit nooit mogen zeggen.

Maar goed. Zo gaat het bij jullie natuurlijk niet lopen. Veel succes vanmiddag ^O^ ! En hopelijk krijg je gauw die verwijzing! :*
pi_91311660
Ik heb ook al 3 maanden getempt :) Maar die staat online, en kan ik dus niet uitprinten....

Ik hoop dat hij mij gewoon gelijk doorstuur.... _O-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:17:22 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91312321
Ik duim voor een snelle doorverwijs-actie van je huisarts charmed_angel! Die van mij deed dat vorig jaar gelukkig wel (en gaf toen inderdaad ook de tip om alvast te temperaturen etc. zodat je al wat zaken voor bent waar ze bij fertiliteit ws. toch mee zullen komen).
pi_91312523
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Ik duim voor een snelle doorverwijs-actie van je huisarts charmed_angel! Die van mij deed dat vorig jaar gelukkig wel (en gaf toen inderdaad ook de tip om alvast te temperaturen etc. zodat je al wat zaken voor bent waar ze bij fertiliteit ws. toch mee zullen komen).
Daarom heb ik al 3 maanden getempt :Y

Volgens mij is mijn dokter niet zo moeilijk.... begreep ik van ene oud klasgenootje, die na 2 jaar eindelijk zwanger was :)
pi_91315178
C_A veel succes bij de dokter!
Waar heb jij je temperatuurlijsten opgeslagen?
Bij FertilityFriend kun je je lijsten wel uitprinten. Het is effe puzzelen maar mij lukte het.
Ik begin hier ook een beetje te stuiteren naar mate onze onderzoeken dichterbij komen... Vanavond of morgenvroeg nog ff 'verplicht aan de gang', aangezien O+ maandag z'n zaadjes mag inleveren, en die zaadjes mogen niet langer dan 3 dagen, maar ook niet korter dan 36 uur gerijpt hebben...
Ik ben overigens ook nog steeds niet ongesteld geweest... dat is inmiddels toch al zo'n 100 dagen geleden ofzo!?
pi_91316748
20 minuten uitloop :(
pi_91317862
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
20 minuten uitloop :(
:( en wachten is altijd al vervelend!... nouja hopelijk krijg je gelijk een doorverwijzing :)
pi_91317927
Mijn vruchtbare periode zou tussen vandaag en volgende week vrijdag ergens moeten zijn.
Deze week er dus maar een extra gezellig weekje van maken :P
Ben vandaag ook begonnen met ovu-testen, eens zien of ik daar wat aan ga hebben :)
pi_91318405
ik had ook ruim 3 maanden getemperatuurd... toen ik bij de gyn kwam, moest het wel weer opnieuw.. dus bij mij had het niet echt veel uitgehaald. Ik temperatuurde met een oorthermometer en de verschillen zijn dan veel groter dan wanneer je rectaal meet. Dus vandaar dat het opnieuw moest... ;)
pi_91318458
Ik heb op me kop gekregen van de dokter _O-

Ik had direct in oktober moeten komen zei hij :o hihihi
k heb zo'n relaxe dokter :9

Hij vond het raar dat ik de gynocoloog nog niet had gebeld, voor een afspraak. Hij zei dat had je allang kunnen doen :')

3 maanden tempen? Wat een onzin ze hij, tegenwoordig is dat maar 1 maand :P
Dus ik ga even kijken welke gynocoloog ik wil en dan ga ik maandag even bellen.
pi_91318570
Ik heb nog nooit getempt. Heeft geen nut bij PCOS volgens mijn gyn :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91318680
Ik heb ook nog nooit getempt, gewoon m'n huisarts verteld wat de klachten waren ( toen nog geen kinderwens ) en mocht gelijk door naar de gyn :)
pi_91319955
Fijn C_A!! En klumsy veel plezier :P

Even vraagje voor de andere ivf'ers icsi. Volgens mij had ik de vorige keer (maar dat is dus al een paar jaar geleden) een heel vol gevoel in mijn buik, alsof ik een echte broedkip was. Nu heb ik van heel veel last maar niet van mijn buik, ben dus stiekem erg bang dat er niet zo heel veel eitjes zijn. Hadden jullie altijd een broedkip gevoel? Misschien moet ik me nog niet zo'n zorgen maken, ik ben pas sinds zondag de stimulerende hormonen aan het prikken.
pi_91320079
CA, fijn dat het gelukt is en dat je zo'n fijne huisarts hebt! Super! Je hebt het maar mooi achter de rug! ^O^

Oh ja en 3 maanden tempen deden ze met name omdat je soms een eisprong overslaat, dus een maand 'stil' staat. Dan heb je die andere twee maanden nog om te zien of er dan wel wat gebeurt. Maar bij mij gebeurde er haast nooit wat, dus 3 maanden was voor mij nog veel te kort ;)

Het schijnt trouwens steeds vaker niet te gebeuren en als achterhaald te worden gezien.

Sproet, ik kan je er niet mee helpen, maar ik hoop in ieder geval dat er wel wat aan het werk is van binnen en dat er een heleboel (maar niet te veel) eitjes in ontwikkeling zijn!! :*
pi_91320221
Sproet-je, ik had 21 eiblaasjes, maar geen broedkip gevoel of andere klachten. Het hoéft dus niet.
Succes ermee in ieder geval! Spannend weer! :*
pi_91320466
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:52 schreef sproet-je het volgende:
Fijn C_A!! En klumsy veel plezier :P

Even vraagje voor de andere ivf'ers icsi. Volgens mij had ik de vorige keer (maar dat is dus al een paar jaar geleden) een heel vol gevoel in mijn buik, alsof ik een echte broedkip was. Nu heb ik van heel veel last maar niet van mijn buik, ben dus stiekem erg bang dat er niet zo heel veel eitjes zijn. Hadden jullie altijd een broedkip gevoel? Misschien moet ik me nog niet zo'n zorgen maken, ik ben pas sinds zondag de stimulerende hormonen aan het prikken.
Sinds zondag is nog niet zo lang. Ik had pas een broedkip gevoel toen ik overstimulatie had. Bij het normale prikken heb ik geen last gehad. Nu deed de eerste stimulatie niet veel. De 2de stimulatie was een overstimulatie. En de laatste was netjes met 11 eitjes. Dus geen zorgen. Gewoon de echo afwachten. Elke keer is weer anders (helaas dat wel).
  zaterdag 15 januari 2011 @ 00:49:15 #235
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91352765
Hier heeft de huisarts ook al wat testen laten doen, maar dat is meer om mee te kunnen nemen naar het ziekenhuis. Dan is dat alvast maar gebeurd, volgens haar. We hebben nu bij haar een afspraak staan op de 24ste, en dan kunnen we de 25ste de gegevens meenemen naar de gynaecoloog.

Ik heb als het goed is al 2,5 ronde getempt als we bij de gynaecoloog zitten, op de juiste manier. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_91365600
Zo, hier ineens even een heel drukke week gehad. Zo druk dat we zelfs zijn vergeten de bellen voor de uitslag van de opzwemtest van mijn vriend! :o :D

Ook een aantal dagen niet op fok geweest dus nu weer even bijlezen. En dan lees ik als eerste rotnieuws voor Rottdog. Wat balen, meid! Het zou zo mooi zijn geweest als je op deze manier zon cadeautje zou hebben gekregen. Dat had ik je zo gegund. :*

Bedankt voor alle lieve reacties, meiden! Het is zo fijn om te merken dat mensen meeleven en begrijpen dat een zon simpele afspraak heel wat emoties met zich meebrengt. Even een extra :* voor PZE. Ik proef bij jou zo vaak een zelfde gevoel als ik zelf heb.

Die cyste is trouwens niet erg. Dat schijnt heel regelmatig voor te komen maar veel vrouwen weten dat natuurlijk niet omdat ze niet elke maand een inwendige echo krijgen. Meestal lost zon ding vanzelf op in de loop van je cyclus. Ik heb het al eerder gehad. Toen verdween hij ook vanzelf dus ik ga ervan uit dat dat nu ook weer zo is. En als ik dan ook gewoon maar gelijk de maand erna zwanger ben, net als Vlindur en José, dan is het helemaal mooi! :)

Wat lief dat je collega je van tevoren inlichtte, mijsje! Ik hoorde het van een collega van mij van mijn duo. Was ik ook wel blij mee want anders overvalt het je zo als je het onverwacht hoort in de personeelskamer.

Frustrerend dat jullie nog niet kunnen starten, Poezebeest! Als het dan eenmaal zo ver is, dan wil je ook gewoon beginnen. :*

Ik wist niet dat je zon last had van de hormonen, sproetje. Wat lijkt me dat ontzettend naar! Goed dat je wel op tijd aan de bel trekt en goed voor jezelf zorgt. :*

GGB, goed dat je nog op tijd bent met de testen!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog moeilijk vindt om hier mee te schrijven, Thistleweed. Dat had ik in het begin ook, weet ik nog. Doe maar rustig aan, zoals het voor jou goed voelt. Dan is het ook goed.
Graag gedaan hoor, die tip van de vakbond! Gek genoeg denk ik er voor mezelf ook vaak niet aan, haha.

C-A, wat een fijne reactie van je huisarts. Succes met bellen maandag.

Sproet, ik had de ene keer wel en de andere keer geen vol gevoel en beide keren ongeveer even veel (of weinig) follikels. Geen touw aan vast te knopen dus.

GWS, onze huisarts liet inderdaad ook eerst wat dingen onderzoeken die we dan mee konden nemen naar de gyn.

Ik ben weer begonnen met ovulatietestjes. Volgende maand kan het al niet meer omdat we dan waarschijnlijk starten met IVF. Ik heb nu die met zon blij ei. In de gebruiksaanwijzing staat trouwens wel dat ik ze maar 1 keer op een dag moet gebruiken. Iemand hier zei toch juist meerdere keren per dag als je eisprong nadert?

Verder gaat het hier best goed, moet ik zeggen. Ik zit gelukkig weer wat beter in mijn vel en voel me ook weer wat steviger in mijn schoenen staan. Dat komt goed van pas als we zo weer van start gaan. Ik ben er blij mee! :)
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:54:40 #237
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_91378758
Ik heb zelf meerdere keren per dag getest, als ik zag dat de teststreep (duidelijk) donkerder werd. Zo heb ik dus al twee keer een positieve ovutest gehad. :)

Deze ronde tempen gaat overigens wel een beetje raar: ik had een positieve ovutest op dag 16, maar mijn temperatuur begon pas een beetje te stijgen op dag 20, dus plaatste fertilityfriend mijn ovulatie op dag 19. Maar toen ik vanmorgen mijn temperatuur invulde, besloot ff de ovulatie ineens op dag 17 te plaatsen, een dag na de positieve ovutest. :?

Het zal mij overigens niets verbazen als ik deze ronde geen eisprong had, of in ieder geval geen goede? Het is niet zo'n mooie curve als vorige keer, in ieder geval.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_91382333
Ahava, wat goed dat het weer wat beter met je gaat... fijn! ^O^ :* En ik vind het ook goed dat je het nu zo van je af hebt kunnen zetten (voor zover mogelijk is) dat je zelfs vergeet te bellen. Ik vind dat persoonlijk wel een goed teken... :*

En verder ben ik gewoon heel hard voor iedereen aan het duimen. Ik denk aan jullie! :*
pi_91382436
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

Het zal mij overigens niets verbazen als ik deze ronde geen eisprong had, of in ieder geval geen goede? Het is niet zo'n mooie curve als vorige keer, in ieder geval.
misschien de ene maand wel een eisprong en de andere maand niet... of een minder goede :9
pi_91405188
Ahava,wat klink je positief. :*

Ik ga morgen maar eens bellen met het zkh, op 14 september vertelde de gyn ons namelijk dat er een wachtlijst was van 3 tot 4 maanden voor ivf. Dat was dus eergisteren wel voorbij, die wachtlijst. Dus ga ik bellen, ik ben klaar met wachten. Tsjakka. ~O>
pi_91406925
goed zo pze! actie! :*

Ahava :* ik heb zoveel hoop voor jou... :* en een cyste is inderdaad niet erg, dat is zoveel voorkomend... (kan ook zelfs van je eisprong komen, dat het leeggesprongen blaasje zich vult met vocht... gaat vanzelf weg...)
pi_91408265
Mijsje, jij mag toch ook bijna weer!? *)

pze, zet ze maar aan het werk daar! Wachtlijsten zijn sowieso al belachelijk trouwens maar nu vind ik dat je ook wel direct aan de slag mag.....

Ahava, je klinkt inderdaad positief!

GWS, klinkt dan toch op een eisprong op dag 17 (ik neem aan dat je je man na die pos ovutest wel naar het bed hebt gesleurd? :D )

Hier begint nu het broedkip gevoel, dus ik ga vol positieve moed morgen richting de echo.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:51:43 #243
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_91422676
Goed zo, PZE! ^O^ :*
pi_91452482
Ik heb net mijn echo gehad en :'( . Rechts helemaal geen eitjes, links maar 2. Ik vind het zo klote. Hormonen zijn nu opgehoogd en ze hopen dat er nieuwe eitjes komen en dan laten ze die 2 schieten. Als er geen nieuwe eitjes komen gaan we woensdag overleggen wat het plan de campagne is. Wat mij betreft lassen we dan de poging af en maken ze er maar iui van.
Pffff, heb is vandaag blue monday en wat mij betreft klopt dat precies....
pi_91452551
:*
pi_91452659
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef sproet-je het volgende:
Ik heb net mijn echo gehad en :'( . Rechts helemaal geen eitjes, links maar 2. Ik vind het zo klote. Hormonen zijn nu opgehoogd en ze hopen dat er nieuwe eitjes komen en dan laten ze die 2 schieten. Als er geen nieuwe eitjes komen gaan we woensdag overleggen wat het plan de campagne is. Wat mij betreft lassen we dan de poging af en maken ze er maar iui van.
Ze gaan je echt die "pijn" niet aan doen voor 2 eitjes. Dat kost gewoon te veel een IVF poging voor 2 eitjes. Dan krijg je idd een IUI. Doen ze er tenminste nog wat mee.

Klote voor je. Maar als het net als bij mij gaat dan ben je het zo vergeten! ;)
1ste poging 1 eitje. Werd dus ook IUI. 2de poging 32 eitjes. Overstimulatie en kon ik veel water drinken en plat liggen. 3de poging: IVF 7 eitjes, 3 bevrucht, 2 terug geplaatst. En 2 blijven plakken. 1ste gelukte poging ook meteen raak!

Kom op! Koppie niet laten hangen ;) :*
  maandag 17 januari 2011 @ 10:19:21 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91452832
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef sproet-je het volgende:
He bah sproetje, wat een tegenvaller. Daarom gewoon even een hart onder de riem voor jou op deze voor jou veel te blauwe maandag. :*
pi_91453102
Wat een tegenvaller sproet-je... hopelijk gaat de ophoging van de hormonen wat voor je doen! :*
pi_91453377
Ik heb sinds gisteren de hele tijd een soort luimerende buikpijn...
Wat je ook kan hebben als je ongesteld bent of moet worden, maar dan een heel stuk minder aanwezig
Hoop dat dit duidt op een aankomen eisprong :)
Ovu-testen zijn tot nu toe wel negatief
pi_91454213
Hoi meiden....'

31 januari mijn eerste afspraak bij de Gyn :@

Ik vroeg, wat kan ik verwachten? Zegt die assistente: een gesprek en eventueel een echo :?
Ik: uhmzzzz ok :@

Wat zijn jullie ervaringen bij een eerste bezoek? Mijn man moet ook mee lijkt mij? Ik dacht eerst dat de man werd onderzocht?

Heeeelp! Ik word nu al zenuwachtig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')