Zo, hier ineens even een heel drukke week gehad. Zo druk dat we zelfs zijn vergeten de bellen voor de uitslag van de opzwemtest van mijn vriend!
Ook een aantal dagen niet op fok geweest dus nu weer even bijlezen. En dan lees ik als eerste rotnieuws voor Rottdog. Wat balen, meid! Het zou zo mooi zijn geweest als je op deze manier zon cadeautje zou hebben gekregen. Dat had ik je zo gegund.

Bedankt voor alle lieve reacties, meiden! Het is zo fijn om te merken dat mensen meeleven en begrijpen dat een zon simpele afspraak heel wat emoties met zich meebrengt. Even een extra

voor PZE. Ik proef bij jou zo vaak een zelfde gevoel als ik zelf heb.
Die cyste is trouwens niet erg. Dat schijnt heel regelmatig voor te komen maar veel vrouwen weten dat natuurlijk niet omdat ze niet elke maand een inwendige echo krijgen. Meestal lost zon ding vanzelf op in de loop van je cyclus. Ik heb het al eerder gehad. Toen verdween hij ook vanzelf dus ik ga ervan uit dat dat nu ook weer zo is. En als ik dan ook gewoon maar gelijk de maand erna zwanger ben, net als Vlindur en José, dan is het helemaal mooi!

Wat lief dat je collega je van tevoren inlichtte, mijsje! Ik hoorde het van een collega van mij van mijn duo. Was ik ook wel blij mee want anders overvalt het je zo als je het onverwacht hoort in de personeelskamer.
Frustrerend dat jullie nog niet kunnen starten, Poezebeest! Als het dan eenmaal zo ver is, dan wil je ook gewoon beginnen.

Ik wist niet dat je zon last had van de hormonen, sproetje. Wat lijkt me dat ontzettend naar! Goed dat je wel op tijd aan de bel trekt en goed voor jezelf zorgt.

GGB, goed dat je nog op tijd bent met de testen!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nog moeilijk vindt om hier mee te schrijven, Thistleweed. Dat had ik in het begin ook, weet ik nog. Doe maar rustig aan, zoals het voor jou goed voelt. Dan is het ook goed.
Graag gedaan hoor, die tip van de vakbond! Gek genoeg denk ik er voor mezelf ook vaak niet aan, haha.
C-A, wat een fijne reactie van je huisarts. Succes met bellen maandag.
Sproet, ik had de ene keer wel en de andere keer geen vol gevoel en beide keren ongeveer even veel (of weinig) follikels. Geen touw aan vast te knopen dus.
GWS, onze huisarts liet inderdaad ook eerst wat dingen onderzoeken die we dan mee konden nemen naar de gyn.
Ik ben weer begonnen met ovulatietestjes. Volgende maand kan het al niet meer omdat we dan waarschijnlijk starten met IVF. Ik heb nu die met zon blij ei. In de gebruiksaanwijzing staat trouwens wel dat ik ze maar 1 keer op een dag moet gebruiken. Iemand hier zei toch juist meerdere keren per dag als je eisprong nadert?
Verder gaat het hier best goed, moet ik zeggen. Ik zit gelukkig weer wat beter in mijn vel en voel me ook weer wat steviger in mijn schoenen staan. Dat komt goed van pas als we zo weer van start gaan. Ik ben er blij mee!