abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90605557
ahava even een virtuele hug!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_90616805
:* Dankjewel, lieve meiden! In de "echte" wereld heeft niemand eraan gedacht. En dat kan ik me goed voorstellen, hoor, maar het is wel fijn dat het hier wel even een plekje krijgt.
Nou ja, klinkt wazig maar ik ben zo blij met dit topic. O+ Dus: bedankt! :*
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  donderdag 30 december 2010 @ 11:53:16 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_90621556
Ahava :* even dikke knuffel van mij..
Be happy with the little things in life
  donderdag 30 december 2010 @ 12:59:15 #104
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_90624100
Als er toch eens een tover stafje zou bestaan, dan wist ik het wel :Y

Meiden we gaan gewoon voor een vruchtbaar 2011, eens moet het voor iedereen gegund zijn :*
pi_90647853
Goed plan, Rottdog.
pi_90651033
Ik weet niet of ik morgen nog online ben, dus daarom nu maar vast:

Ik hoop -net als Rottdog- dat het een heel vruchtbaar 2011 mag worden, waarin hier in dit topic heel veel mooi nieuws mag verschijnen! Ik wens jullie allemaal heel, heel, heel veel succes met jullie wandeling in de medische molen in 2011... en hopelijk zal die wandeling niet zo lang zijn.

Ik gun jullie een zwangerschap en een lief kindje in het nieuwe jaar!
Ik denk aan jullie...!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 30-12-2010 22:22:15 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90651492
Bedankt, José! Ik wens jou een prachtig 2011 met een mooie zwangerschap en een gezond kindje. :*

Droomvrouwtje ook nog even een knuffel. :*
  vrijdag 31 december 2010 @ 23:26:35 #108
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_90695172
Lieve schatten,
Ik wil jullie allemaal een spetterend 2011 en ik hoop dat dromen uitkomen!!

:* droomvrouwtje
Be happy with the little things in life
pi_90702980
Lieve meiden, de beste wensen voor 2011! Ik hoop dat we dit jaar allemaal zwanger worden en onze grootste wens dus uit gaat komen :*
pi_90703457
Ook van mij de beste wensen allemaal! Ik proost op een vruchtbaar 2011! :*
pi_90704028
Ik proost mee op een vruchtbaar 2011 voor iedereen hier! :*
pi_90704523
Lieve dames, happy 2011!

Dat onze grote kleine droom werkelijkheid mag worden!
:*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_90706194
Dames, ik lurk en leef altijd met jullie mee, en wilde ook even aanhaken: een vruchtbaar 2011 gewenst! Dat op oudjaarsavond 2011 dit hele topic maar opgeheven is omdat iedereen allang al zwanger is (of bevallen :+ ) :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90712394
:* ik sluit me hier helemaal bij aan! Ik wens ook iedereen een vruchtbaar en liefdevol 2011! Dat onze wensen allemaal maar uit mogen komen...
(ik had m'n schoonvader aan de telefoon vannacht. hij zei ook dat hij hoopte dat onze wensen uit zouden komen, "en we weten toch allemaal wat jullie grootste wens is" O+ )
pi_90715797
Er zijn heel veel, heeeeeeel veel wensen te bedenken, te wensen, maar dit is toch wel de grootste wens.
Dat ie voor iedereen hier snel uit mag komen :Y
pi_90748668
Ik kom jullie allen een vruchtbaar jaar wensen dames... ;) :*
#geen
pi_90781783
quote:
7s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef DuchessX het volgende:
Ik kom jullie allen een vruchtbaar jaar wensen dames... ;) :*
Daar sluit ik me bij aan!
Dat iedereen dit jaar maar van een mooie zwangerschap mag gaan genieten :*

Vandaag ongesteld geworden, dus hier gaat het nu toch ook echt beginnen....
Ben benieuwd of de Clomid wat voor mij gaat doen! Mijn NOD zal rond mijn verjaardag zijn,
dus laat dat cadeautje maar komen ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 3 januari 2011 @ 10:34:22 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90783316
ik wens jullie ook een heel mooi en goed 2011 toe, met een gezonde zwangerschap voor eenieder hier die daar al zo lang naar verlangt. :*
in de haak.
pi_90795656
Oeeee, Klumsy, heel veel succes en ik hoop dat je het mooiste verjaardagscadeau krijgt wat je maar kunt wensen!
pi_90796472
Iedereen ook namens mij een super gelukkig en vruchtbaar jaar O+

Klumsy, succes met de clomid, ik hoop dat je er net als mij totaal geen last van hebt!

Bij de fertiliteitsarts ging het goed. J. moet weer zaad inleveren en ik moet op de 3e dag van mijn eerstvolgende menstruatie langskomen voor inwendige echo en bloedonderzoek. En dan brengen we de cyclus netjes op kaart en dan gaan we verder waar we gebleven waren! (Clomid en pregnyl)

Ik ben er helemaal blij mee ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90796950
Klumsy, spannend! Ik hoop heel erg dat de clomid snel zijn werk doet!
Vlindur, dus jij ook snel weer aan de clomid en pregnyl! Vorige keer was het met die pregnyl raak toch?

Hier nog steeds aan de prik, als het goed is begin ik zondag met stimuleren. Nu nog alleen lucrin.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_90798536
Sproet-je; ja idd. Na 8 rondes alleen Clomid was de combinatie clomid en pregnyl de winnende factor. Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.

Spannend voor jou ook! Succes! O+ :*
  maandag 3 januari 2011 @ 20:12:44 #123
272454 Boepie
spannend!
pi_90808292
OOk ik hoop voor allemaal een heel vruchtbaar jaar! met zo min mogelijk nare onderzoeken, ingrepen en stress ervan :*
Hier verder nog weinig nieuws.. ben nu nog niet ongi, dat zou met een dag of 1 a 2 kunnen gebeuren.. afwachten dus en verder einde van de maand de operatie , helemaal geen zin in.
Verder ook weer zoiets.. van onze vrienden groep (6 stellen met ons erbij) zijn er 3 nu tegelijk zwanger en de 4e is net bevallen, het andere stel heeft al kinderen.. moet zeggen ik trek dat best zwaar, vind het super gaaf voor die meiden maar erg confronterend allemaal.
Lastig hoor al die gevoelens die er bij komen kijken zeg maar.
Tot zover weer eventjes en super veel toi toi voor jullie allemaal komende tijd weer, hou vol, houd moed en hou hoop :*
  maandag 3 januari 2011 @ 21:01:11 #124
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90811154
Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een fantastisch 2011 waarin al jullie dromen en wensen waarheid mogen worden. Het is jullie zo gegund! Een hele dikke :* en knuffel voor jullie allemaal.

Ahava, ik herken je gevoel, ook hier was het een jaar na de miskraam heel hard slikken dat we nog met lege handen stonden. Uiteindelijk ben ik in die week zwanger geraakt en hebben wij dat wondertje net mogen aanschouwen. Ik gun jullie allemaal zo ontzettend hetzelfde!

Ik wil dit behalve in Z&G ook heel graag hier met jullie delen, dit is wat (hopelijk nog dit jaar) al jullie verdriet en afzien straks naar de achtergrond doet geraken (vergeten doe je natuurlijk nooit, maar jullie snappen vast wat ik bedoel) .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 04-01-2011 19:42:39 ]
pi_90812828
Prachtig, Twentemeisje! Wat fijn toch, dat het bij jullie wel goed is gekomen. Lief dat je steeds nog zo aan ons denkt. Zou wel bijzonder zijn als ik nu ook zwanger zou zijn geraakt. Maar ik vrees dat wij deze keer misgegokt hebben, als ik op de ovutestjes af mag gaan. ;)

Moeilijk hoor, Boepie, al dat zwangerschaps- en vers kindergeluk zo dichtbij. Je wilt blij voor ze zijn en bent dat natuurlijk ook, maar je wilt zelf ook zo graag. Confronterend. :*

Vlindur, hopelijk is het ook deze keer de winnende combinatie!

Sproetje, volg je het lange protocol soms?
pi_90826584
twentemeisje wat een bijzondere foto's van jullie kleine meisje O+
pi_90826792
Ik wil jullie ook allemaal een vruchtbaar jaar toewensen O+

Ik hoop dat we snel allemaal 2 streepjes piesen :9
Ik ga vrijdag de dokter bellen, dan ben ik vrij en kan ik op me gemak even bellen en uitleggen wat er aan de hand is.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk langs mag komen.... :@

Ik vind het nog steeds eng, maar ik ben blij dat ik die eerste stap ga zetten :)
Vandaag is mijn NOD, nog niks te zien, maar denk niet dat het zover is ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:52:03 #128
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90832245
Aww tm, wat mooi :)

We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest, die vertelde dat we meteen een afspraak kon maken als we dat wilden. Ik heb gebeld met Beverwijk en we kunnen 25 januari terecht.

Het kon zelfs eerder, maar de huisarts doet alvast wat testjes/laat alvast wat testjes doen en we konden beter eerst wachten op die uitslagen, zodat we dat mee konden nemen naar de gynaecoloog. Gaat vlotter dan ik dacht. :o
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90833301
Wat fijn GreatWhiteSilence dat je binnenkort al bij de Gyn terecht kan :)
Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:42:53 #130
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90849160
Thanks meiden :* .

Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt GWS!
pi_90854796
Mooie echo's hoor TM. Heel duidelijk.

GWS, dat is echt heul snel. Top.
pi_90856367
TM wat een mooie echofotoos van jullie meisje O+
#geen
pi_90856644
Tijd om dik te worden dames!! *O* dat gun ik jullie van harte :* is weer eens een andere: vruchtbaar 2011 gewenst ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:52:17 #134
12913 GreatWhiteSilence
pi_90860746
Pff, heb ik net die afspraken zitten maken, bedenk ik me vanavond dat ik daardoor net de vruchtbare periode zou missen. Maar even wat dingen verzetten dus, ik wil geen 'spontane' rondes missen omdat we bezig zijn met testen... Ik moet niet zoveel haast hebben... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90871902
Meiden ik ben ongesteld geworden vandaag -O-

Ronde 17 is aangebroken en ondanks dat ik het een beetje eng vind, moet het nu toch echt gebeuren van mezelf :D

Ik ga naar de dokter ;)
pi_90872074
GreatWhiteSilence, wat snel! Ik ben nog steeds aan het wachten op respons van het ZKH... 16-12 de papieren ingestuurd, maarja tussen Kerst en Oud op Nieuw zullen ze daar ook niks gedaan hebben denk ik...
Charmed_angel, heel veel succes, hopelijk kan de dokter je op weg helpen!

Crosspost uit WOHTS: Wij hebben besloten om, als ik dezeweek nog geen }) gezien heb, terug te gaan naar de HA. Ik ben dan al zo'n 100 dagen niet ongi geweest, voel me tamelijk nutteloos nu. Temperatuurcurve geeft ook geen duidelijk beeld, dus ik ga niet weg voordat ik iets heb gekregen om de boel op te wekken.
pi_90877335
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden vandaag -O-

Ronde 17 is aangebroken en ondanks dat ik het een beetje eng vind, moet het nu toch echt gebeuren van mezelf :D

Ik ga naar de dokter ;)
Niet eng vinden hoor! juist heel goed en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt :)
Succes!!
pi_90887805
GGB... klinkt alsof je geen eisprong hebt.. als dat het enige probleem blijkt te zijn, dan zijn daar hele goede hulpmiddeltjes voor... :Y

Voor de meiden die nu echt van start gaan; ^O^ :*
pi_90889457
GGB, klinkt niet zo goed ja. Hoop dat je gauw kan worden door gestuurd.

En GWS! Gaaf! Komt goed! ^O^
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:23:51 #140
12913 GreatWhiteSilence
pi_90928328
C_A en GGB, dan gaan we met zijn drieën tegelijk over naar dit topic. (of sla ik er nog over? :@ Internet op de mobiel werkt iets minder fijn dan achter een laptop, dus ik mis soms dingen... ) Ik had jullie liever achtergelaten...

Er ontstaat trouwens gelukkig geen vertraging door het uitstellen van de testen, bleek gisteren: de uitslagen zijn ruim op tijd binnen om deze mee te kunnen nemen naar de afspraak op de 25ste. :)
pi_90935292
GWS, da's fijn!! Scheelt weer!! ^O^
pi_90944764
Ben niet bij gelezen, maar wilde even laten weten dat we de prikinstructie hebben gehad. Morgen ga ik me aanmelden, hopelijk is er nog plek en kan ik eind van de maand gaan starten!
pi_90947854
:* Poezebeest, dat is weer een drempel over. goed van je meid! ^O^ ik hoop dat jullie ook in dit jaar krijgen waar jullie zo naar verlangen... :*
pi_90966527
Meiden ik heb een afspraak! Bij de dokter dan hè ;) eerste stap is gezet :)

Volgende week vrijdag om half 3
pi_90972867
Potver, het wordt hier nu toch wel iets te druk hoor.... toch altijd weer klote als je over moet stappen naar dit topic. Dames ik hoop dat jullie heel snel weg zijn!

C-A, mooi dat de afspraak staat....

GGB, al ongesteld geworden? En als je niets van het ziekenhuis hoort, zou ik er gewoon even achteraan bellen, wanneer je aan de beurt bent.

GWS, fijn dat je de eerste onderzoeken al gehad hebt. Wij hadden dat ook en daardoor was er toen bij onze eerste afspraak direct duidelijkheid.

Klumsy, hoe gaat het met de clomid?

Ahava, jij vroeg volgens mij of ik het lange protocol volgde. Yep! In ons ziekenhuis werken ze het liefste met lang protocol. Duurt wel lang vind ik...... maar zondag mag ik eindelijk beginnen met de puregon. Dus laat die eitjes maar groeien!!! Hoe gaat het verder met jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door sproet-je op 07-01-2011 15:26:27 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_90979184
Charmed_angel, mooi dat de afspraak gemaakt is... Dat is al één van de vele hobbels die we nog tegen gaan komen!

Sproet-je, helaas, nog geen (tekenen van) ongesteldheid hier. En ook nog geen bericht van het zkh. Maandagochtend ga ik de dokter bellen en dan bel ik maar meteen naar het ziekenhuis, papieren zijn dan bijna een maand onderweg, er mag onderhand wel een reactie komen.

Hoe is het voor de rest met iedereen? Ook al post ik hier niet mega veel, ik denk altijd aan jullie!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:24:26 #147
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_90979262
CA, goed van je!! De eerste stap is gezet!! *O* :*
pi_90981574
charmed_angel wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt!

Wat fijn Poezebeest, hopelijk kan je inderdaad snel starten :*

Vandaag m'n 3e dag Clomid en heb echt helemaal nergens last van *O*
Hopelijk blijft dat zo, want ben morgen de hele dag op stap met m'n
Schoonmams, schoonzus en oma :P
Hoop echt zo dat de clomid wat voor mij gaat doen, vind het best spannend allemaal..
pi_90981949
Boepie, bij jou nog steeds geen }) ?
die had je toch zo onderhand vewacht als ik het goed gelezen heb?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:31:56 #150
272454 Boepie
spannend!
pi_90990014
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef klumsy het volgende:
Boepie, bij jou nog steeds geen }) ?
die had je toch zo onderhand vewacht als ik het goed gelezen heb?
Ja vandaag geworden helaas :( had het in andere topic al gespuid :D
Bummer maargoed deze komende week ff geen focus op zwanger worden maar de operatie en dan ff lekker bijkomen/herstellen, frisse moed opdoen en dan hopelijk goed nieuws in 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')