abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90826584
twentemeisje wat een bijzondere foto's van jullie kleine meisje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_90826792
Ik wil jullie ook allemaal een vruchtbaar jaar toewensen O+

Ik hoop dat we snel allemaal 2 streepjes piesen :9
Ik ga vrijdag de dokter bellen, dan ben ik vrij en kan ik op me gemak even bellen en uitleggen wat er aan de hand is.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk langs mag komen.... :@

Ik vind het nog steeds eng, maar ik ben blij dat ik die eerste stap ga zetten :)
Vandaag is mijn NOD, nog niks te zien, maar denk niet dat het zover is ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:52:03 #128
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90832245
Aww tm, wat mooi :)

We zijn vanmorgen bij de huisarts geweest, die vertelde dat we meteen een afspraak kon maken als we dat wilden. Ik heb gebeld met Beverwijk en we kunnen 25 januari terecht.

Het kon zelfs eerder, maar de huisarts doet alvast wat testjes/laat alvast wat testjes doen en we konden beter eerst wachten op die uitslagen, zodat we dat mee konden nemen naar de gynaecoloog. Gaat vlotter dan ik dacht. :o
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90833301
Wat fijn GreatWhiteSilence dat je binnenkort al bij de Gyn terecht kan :)
Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:42:53 #130
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90849160
Thanks meiden :* .

Wat fijn dat je al zo snel terecht kunt GWS!
pi_90854796
Mooie echo's hoor TM. Heel duidelijk.

GWS, dat is echt heul snel. Top.
pi_90856367
TM wat een mooie echofotoos van jullie meisje O+
#geen
pi_90856644
Tijd om dik te worden dames!! *O* dat gun ik jullie van harte :* is weer eens een andere: vruchtbaar 2011 gewenst ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:52:17 #134
12913 GreatWhiteSilence
pi_90860746
Pff, heb ik net die afspraken zitten maken, bedenk ik me vanavond dat ik daardoor net de vruchtbare periode zou missen. Maar even wat dingen verzetten dus, ik wil geen 'spontane' rondes missen omdat we bezig zijn met testen... Ik moet niet zoveel haast hebben... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90871902
Meiden ik ben ongesteld geworden vandaag -O-

Ronde 17 is aangebroken en ondanks dat ik het een beetje eng vind, moet het nu toch echt gebeuren van mezelf :D

Ik ga naar de dokter ;)
pi_90872074
GreatWhiteSilence, wat snel! Ik ben nog steeds aan het wachten op respons van het ZKH... 16-12 de papieren ingestuurd, maarja tussen Kerst en Oud op Nieuw zullen ze daar ook niks gedaan hebben denk ik...
Charmed_angel, heel veel succes, hopelijk kan de dokter je op weg helpen!

Crosspost uit WOHTS: Wij hebben besloten om, als ik dezeweek nog geen }) gezien heb, terug te gaan naar de HA. Ik ben dan al zo'n 100 dagen niet ongi geweest, voel me tamelijk nutteloos nu. Temperatuurcurve geeft ook geen duidelijk beeld, dus ik ga niet weg voordat ik iets heb gekregen om de boel op te wekken.
pi_90877335
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 10:29 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden ik ben ongesteld geworden vandaag -O-

Ronde 17 is aangebroken en ondanks dat ik het een beetje eng vind, moet het nu toch echt gebeuren van mezelf :D

Ik ga naar de dokter ;)
Niet eng vinden hoor! juist heel goed en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt :)
Succes!!
pi_90887805
GGB... klinkt alsof je geen eisprong hebt.. als dat het enige probleem blijkt te zijn, dan zijn daar hele goede hulpmiddeltjes voor... :Y

Voor de meiden die nu echt van start gaan; ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90889457
GGB, klinkt niet zo goed ja. Hoop dat je gauw kan worden door gestuurd.

En GWS! Gaaf! Komt goed! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:23:51 #140
12913 GreatWhiteSilence
pi_90928328
C_A en GGB, dan gaan we met zijn drieën tegelijk over naar dit topic. (of sla ik er nog over? :@ Internet op de mobiel werkt iets minder fijn dan achter een laptop, dus ik mis soms dingen... ) Ik had jullie liever achtergelaten...

Er ontstaat trouwens gelukkig geen vertraging door het uitstellen van de testen, bleek gisteren: de uitslagen zijn ruim op tijd binnen om deze mee te kunnen nemen naar de afspraak op de 25ste. :)
pi_90935292
GWS, da's fijn!! Scheelt weer!! ^O^
pi_90944764
Ben niet bij gelezen, maar wilde even laten weten dat we de prikinstructie hebben gehad. Morgen ga ik me aanmelden, hopelijk is er nog plek en kan ik eind van de maand gaan starten!
pi_90947854
:* Poezebeest, dat is weer een drempel over. goed van je meid! ^O^ ik hoop dat jullie ook in dit jaar krijgen waar jullie zo naar verlangen... :*
pi_90966527
Meiden ik heb een afspraak! Bij de dokter dan hè ;) eerste stap is gezet :)

Volgende week vrijdag om half 3
pi_90972867
Potver, het wordt hier nu toch wel iets te druk hoor.... toch altijd weer klote als je over moet stappen naar dit topic. Dames ik hoop dat jullie heel snel weg zijn!

C-A, mooi dat de afspraak staat....

GGB, al ongesteld geworden? En als je niets van het ziekenhuis hoort, zou ik er gewoon even achteraan bellen, wanneer je aan de beurt bent.

GWS, fijn dat je de eerste onderzoeken al gehad hebt. Wij hadden dat ook en daardoor was er toen bij onze eerste afspraak direct duidelijkheid.

Klumsy, hoe gaat het met de clomid?

Ahava, jij vroeg volgens mij of ik het lange protocol volgde. Yep! In ons ziekenhuis werken ze het liefste met lang protocol. Duurt wel lang vind ik...... maar zondag mag ik eindelijk beginnen met de puregon. Dus laat die eitjes maar groeien!!! Hoe gaat het verder met jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door sproet-je op 07-01-2011 15:26:27 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_90979184
Charmed_angel, mooi dat de afspraak gemaakt is... Dat is al één van de vele hobbels die we nog tegen gaan komen!

Sproet-je, helaas, nog geen (tekenen van) ongesteldheid hier. En ook nog geen bericht van het zkh. Maandagochtend ga ik de dokter bellen en dan bel ik maar meteen naar het ziekenhuis, papieren zijn dan bijna een maand onderweg, er mag onderhand wel een reactie komen.

Hoe is het voor de rest met iedereen? Ook al post ik hier niet mega veel, ik denk altijd aan jullie!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:24:26 #147
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_90979262
CA, goed van je!! De eerste stap is gezet!! *O* :*
pi_90981574
charmed_angel wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt!

Wat fijn Poezebeest, hopelijk kan je inderdaad snel starten :*

Vandaag m'n 3e dag Clomid en heb echt helemaal nergens last van *O*
Hopelijk blijft dat zo, want ben morgen de hele dag op stap met m'n
Schoonmams, schoonzus en oma :P
Hoop echt zo dat de clomid wat voor mij gaat doen, vind het best spannend allemaal..
pi_90981949
Boepie, bij jou nog steeds geen }) ?
die had je toch zo onderhand vewacht als ik het goed gelezen heb?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:31:56 #150
272454 Boepie
spannend!
pi_90990014
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef klumsy het volgende:
Boepie, bij jou nog steeds geen }) ?
die had je toch zo onderhand vewacht als ik het goed gelezen heb?
Ja vandaag geworden helaas :( had het in andere topic al gespuid :D
Bummer maargoed deze komende week ff geen focus op zwanger worden maar de operatie en dan ff lekker bijkomen/herstellen, frisse moed opdoen en dan hopelijk goed nieuws in 2011
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')